Eindelijk een pratende match
Hi! You look hot! Are you good at bjs?
Heb gezegd dat hij op moet rotten, zo klaar mee
Eindelijk een pratende match
Hi! You look hot! Are you good at bjs?
Heb gezegd dat hij op moet rotten, zo klaar mee
Opgelost
Haha ik wilde eerst inderdaad iets reageren dat ik heel goed ben in ijs eten maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Heeft hij ook nog het lef om te zeggen: ik was gewoon benieuwd. Niet dus.
Ik ben dus heel benieuwd of dit ook zijn eerste vraag is als hij op een vrouw afstapt in de kroeg maar ik kan nog even de energie niet opbrengen
Ik zat van de week uit eenzaamheid 1 avondje op Tinder en had een gesprek met een ogenschijnlijk leuke man:
Hij: wat voor type val je meestal op?
Ik: weet ik niet zo goed, zeker op Tinder vind ik dat moeilijk te lezen, ik denk dat ik vooral op uitstraling val. Jij?
Hij: oja! Ik val met name inderdaad op humor, intelligentie, vrolijk. Ze hoeft echt geen cup G te hebben of een strakke poes
Ik: strakke poes ?
Hij: haha ja
Ik: wat bedoel je daar precies mee?
Hij: nou gewoon de een is strakker dan de ander, logisch toch?
Ik: Oh dan zou ik het gewoon een fitte vrouw noemen
Hij: ik bedoel meer de vagina
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om daar zo over te beginnen na een paar zinnen Dus dat zei ik ook en toen reageerde hij niet meer. Ik kreeg er gewoon een raar gevoel bij. Hij probeerde nog te beargumenteren: alsof vrouwen niet aan een grote piemel denken.
Haha ja misschien wel, maar daar begin ik niet over
Uh ja dit vind ik een vage wending van een aanvankelijk normale vraag
Well that escalated quickly
Vraag me af of ooit iemand is afgewezen door het hebben van een wijde poes
Wel echt een goedhartige man zeg deze, dat ie het ook accepteert als een vrouw geen strakke vagina heeft. What a catch.
Ja omdat het anders is alsof je een frikandel door een gang gooit hè?
God dat vind ik echt zo’n achterlijk denigrerende opmerking altijd.
wat een unit, zeg.
Mannen die over strakke vaginas beginnen zijn gewoon bang dat het anders opvalt dat ze niet kunnen neuken.
Het is weer zover, iemand vond het tijd om me uit te schelden. Jammer, was echt lang geleden namelijk
Zielige mensen, als je dat vermakelijk vindt. Hoop dat je je dat niet persoonlijk aan trekt, dat verdien je niet!!
Op mijn middelbare school ging ooit de roddel rond dat iemand een olifantenkut had en diegene kon toen tijdelijk geen vriendjes krijgen. Gestoord
wat is een olifantenkut?
edit: een grote kut neem ik aan dan ofzo? hoe komen mensen erop
Ik had een match met een vage bekende en uiteindelijk nummers uitgewisseld, best een leuk gesprek via whatsapp tot stand gekomen maar hij heeft nu al ruim een dag niet gereageerd. Hij zit wel in het buitenland dus kan natuurlijk prima dat hij met andere dingen bezig is maar zou het wel echt jammer vinden als dit het is. Misschien dat ik hem wel een berichtje stuur om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen morgen om te kijken of dat het gesprek weer op gang brengt.
Ja grote kut met lange schaamlippen. Echt belachelijk. Haat mezelf ook dat ik er toen nog eens om moest gniffelen, super gemeen van die ‘stoere ventjes’ die dat door gingen vertellen onderling
Oh nee wat stom, in die tijd lijkt dat echt het einde van de wereld terwijl nu zelfs een eyeroll te veel moeite zou zijn als reactie op zo’n gerucht
Of wachten tot hij terug is uit het buitenland? Weet je hoe lang hij wegging? Altijd lastig hè…
Dat is wel een goeie op zich, hij komt eind deze week terug dus dat kan prima denk ik. Alleen heb ik dan niet zo’n logische aanleiding als nieuwjaar om hem een bericht te sturen, lastig inderdaad haha!