Tinderervaringen

Ik had een match met een vage bekende en uiteindelijk nummers uitgewisseld, best een leuk gesprek via whatsapp tot stand gekomen maar hij heeft nu al ruim een dag niet gereageerd. Hij zit wel in het buitenland dus kan natuurlijk prima dat hij met andere dingen bezig is maar zou het wel echt jammer vinden als dit het is. Misschien dat ik hem wel een berichtje stuur om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen morgen om te kijken of dat het gesprek weer op gang brengt.

Ja grote kut met lange schaamlippen. Echt belachelijk. Haat mezelf ook dat ik er toen nog eens om moest gniffelen, super gemeen van die ‘stoere ventjes’ die dat door gingen vertellen onderling

Oh nee wat stom, in die tijd lijkt dat echt het einde van de wereld terwijl nu zelfs een eyeroll te veel moeite zou zijn als reactie op zo’n gerucht

1 like

Of wachten tot hij terug is uit het buitenland? Weet je hoe lang hij wegging? Altijd lastig hè…

Dat is wel een goeie op zich, hij komt eind deze week terug dus dat kan prima denk ik. Alleen heb ik dan niet zo’n logische aanleiding als nieuwjaar om hem een bericht te sturen, lastig inderdaad haha!

Hoe het was? :grimacing:

Haha ja dat was een goeie geweest (dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had :sweat_smile:), maar hij heeft me inmiddels al geappt dus helemaal mooi!

2 likes

Ahhh dat is nog beter :slight_smile: Leuke berichten?

Nou ja wat een ellende nu weer! Ik was aan het praten met een jongen maar ik werk veel en heb niet altijd zin/tijd om te antwoorden, al helemaal niet op enkel een ‘hoi’ of op gesprekken over seks. Hij vind dat net leuk, snap ik wel, maar goed, ik ben gewoon geen apper. Nu had ik van de week een berichtje gestuurd, geen antwoord gehad, stuurt ie net iets van
Fijn dat je eindelijk eens terugkrijgt wat je zelf altijd doet, klein kind

Heb hem meteen overal geblokt en verwijderd, zo raar

14 likes

Haha tering wat een kleuter. Doeiii.

3 likes

Haha ik kom net een jongen tegen die Dick heet met in zijn bio: all pics are Dickpics

75 likes

Oh dat vind ik nog wel grappig, haha

2 likes

Ja ik ook! Heb hem ook geliked :grin:

2 likes

Weet je zeker dat hij jou niet kende? Ondanks dat jij hem niet kende. Alsnog een creepy binnenkomer, maar goed.

1 like

Hè bah, dat zou ik echt eng vinden. Goed dat je geblokkeerd hebt! Dikke doei, creep.

1 like

Ik heb vanavond mijn allereerste tinderdate en ik ben zo onwijs nerveus. We gaan alleen even wat drinken ergens, maar ik ben nu al helemaal aan het stressen. Ik heb geen idee hoe ik hem begroet en ik ben de hele tijd bang dat ik niet op mijn foto’s van tinder lijk.

Wel grappig overigens dat we hebben afgesproken in het cafĂŠ waar ik een halfjaar geleden ook tinder voor de grap aanmaakte met twee vriendinnen.

8 likes

Veel plezier @lisaanna!

1 like

Net terug van een Tinderdate:

Hij deed zijn schoenen uit en ging als eem soort peuter op de bank in een kroeg zitten…

Iemand van jullie heeft dit ook meegemaakt… wie was dat? Hebben we dezelfde man gedate?

Hij was ook heel erg onrustig en ging vaak verzitten. Bijv van kleermakerszit naar een voet onder zijn bil ofzo. Toen heb ik ook iets gezegd als ‘wat ben je onrustig zeg’ Ik vind het echt een beetje gek. Voordat hij zijn schoenen uittrok zette hij zijn vieze schoenzool ook op het kussen. Dat was erger.

Verder geen verkeerde jongen hoor. Gewoon niet mijn type denk ik. En ik kom iedere keer dat is hem zag zitten alleen aan dit forum denken.

12 likes

@Trenchcoat

1 like

Nou mijn eerste tinderdate is heel erg meegevallen gelukkig! Het was best wel gezellig en ik vond hem eigenlijk ook best wel leuk. Alleen afscheid was echt mega ongemakkelijk.

Ik zou hem best nog eens willen zien, maar twijfel of hij daar hetzelfde over denkt. Heb hem gisterenavond wel een uurtje nadat ik thuis was een bericht gestuurd over dat ik het gezellig vond en toen kreeg ik terug dat hij dat ook vond, maar verder geen idee of er een tweede keer gaat komen.

4 likes