Tinderervaringen

Ah de nostalgie🤩

4 likes

Zou gewoon kijken hoe hij in het echt is! Je weet het nooit toch. En zoenen heb je zo geleerd, vooral als de een wel ervaring heeft

4 likes

Oh dit klinkt echt alsof we met dezelfde jongen hebben gedate :joy:! Begint zijn naam met een L?

1 like

Ahhh ik vind het wel cute en ik zal wel met hem afspreken hoor. Wie weet is hij super leuk! En zoenen heb je zo onder de knie!
Hoe weet je trouwens dat hij nog maagd is? Heeft hij dat gezegd?

1 like

aah ja weet je als je vindt dat ie leuk overkomt zou ik hem het voordeel van de twijfel geven :slight_smile: als hier een 24-jarige forumster post dat ze nog weinig ervaring heeft en met een leuke jongen wil afspreken zouden we dat alleen maar aanmoedigen en het niet stom vinden dat ze maagd is o.i.d. Mag ik hopen toch.
Je merkt vanzelf of het klikt verder :slight_smile: Bovendien is veel ervaring ook nergens garantie op :wink:
edit: snap het wel hoor overigens dat het je twijfels geeft! Heb ook wel eens gehad dat het me toch een beetje kriegelig maakte, als dat zo is, is dat zo. Maar wie weet valt het je alles mee :slight_smile:

6 likes

Hij is wel open dan! En ik vind dat wel super cute. Ik vind het persoonlijk fijner om met zo’n jongen te daten dan met iemand die al heel wat meiden heeft gehad. Maarja dat ben ik :slight_smile:

3 likes

Je doet met deze post je titel heel veel eer aan haha

12 likes

Hahaha oh god zo zie je maar hoe noodzakelijk die titel is haha! Ik zal proberen te minderen met emojis

Ik vind het juist gezellig staan!

1 like

Net een date gehad van 6 uur lang. Ik moet het echt even laten bezinken merk ik.

8 likes

Meestal is zo lang juist goed nieuws toch? :grin:

1 like

Damn! Details!

1 like

We hebben eerst een koffie/thee gedronken bij De Groene Passage, ik merkte alleen dat hij wat ongemakkelijk was dus ik heb 'm meegenomen naar een kattencafĆ© in de buurt. Daar waren we allebei nog nooit geweest. Door de korte wandeling daarheen en de rustgevend snoozende katten was het daar een stuk gemakkelijker. We hebben daar Rummikub gespeeld en allebei een keer gewonnen. Hij vroeg hier of ik een kinderwens had??? Die vraag is me nog nooit gesteld op een eerste date. Tot slot zijn we uit eten gegaan bij pizzarestaurant O’Pazzo. In de parkeergarage kreeg ik een braaf kusje op mijn mond en nu is hij terug naar Zeeland. :tired_face:

12 likes

Klinkt echt als een heeeele toffe date.
Je vond hem leuk neem ik aan!

Ps: welke kattencafe is dat xoxo een medeRotterdammer

1 like

Ik zou hem zeker nog eens willen zien. Ik vergeet te zeggen dat hij alles wilde betalen! En hierheen gereden was. En parkeerkosten had. :tired_face::tired_face::tired_face: Zulke mannen bestaan dus gewoon nog. :star_struck:

Ennnn iets van Pebbles in de Hoogstraat (3 euro donatie bij binnenkomst blijkbaar, dat wist ik vooraf niet)

4 likes

Nee :slightly_smiling_face: is juist leuk :slightly_smiling_face::joy:

1 like

Hij klinkt leuk en lief :slight_smile: (niet sarcastische smiley!)

2 likes

Ik word wel echt superwantrouwig van Tinder soms. Ik had de afgelopen dagen een superleuke match, van wie ik echt dacht: wow ja.
Vandaag elkaar toegevoegd op whatsapp. Aanvankelijk had hij geen profielfoto. Na 10min inneens wel. Dan ga ik gelijk denken: hmm moest je die even wisselen?

Toen kwam het gesprek op social media en zei ik dat ik dat niet had, en toen zei hij dat hij ook geen insta had. Maar als ik hem Google (want zo’n creeper ben ik wel) vind ik wel een instagram waar 100+ uploads op staan maar is prive.
Dan vraag ik me af: heb je wat te verbergen :thinking: een vriendin wellicht.
Ik ben haast in staat om een insta account aan te maken en hem te gaan volgen, mocht het niet heel opvallend zijn dat inneens een account met 0 volgers hem wil volgen haha.
En ik wil ook niet toegeven aan deze zwarte zijde van me. Dating maakt je echt geen beter mens hoor sjongejonge

5 likes

Oh ik snap je wantrouwen wel. Ik zou in jouw geval gewoon eerlijk toegeven dat ik hem gegoogled heb en zijn insta heb gezien.
Iedereen googelt elkaar toch tegenwoordig? :woman_shrugging:t3: Maar ik ben wel heel recht door zee wat dat betreft misschien haha Zou echter ook echt geen zin hebben in bullshit.

2 likes

Over die profielfoto op whatsapp, je kunt instellen dat alleen opgeslagen nummers je pf kunnen zien, dus misschien had hij niet meteen je nummer opgeslagen maar na 10 minuten wel!

25 likes