Tinderervaringen

Hij is wel open dan! En ik vind dat wel super cute. Ik vind het persoonlijk fijner om met zo’n jongen te daten dan met iemand die al heel wat meiden heeft gehad. Maarja dat ben ik :slight_smile:

3 likes

Je doet met deze post je titel heel veel eer aan haha

12 likes

Hahaha oh god zo zie je maar hoe noodzakelijk die titel is haha! Ik zal proberen te minderen met emojis

Ik vind het juist gezellig staan!

1 like

Net een date gehad van 6 uur lang. Ik moet het echt even laten bezinken merk ik.

8 likes

Meestal is zo lang juist goed nieuws toch? :grin:

1 like

Damn! Details!

1 like

We hebben eerst een koffie/thee gedronken bij De Groene Passage, ik merkte alleen dat hij wat ongemakkelijk was dus ik heb 'm meegenomen naar een kattencafé in de buurt. Daar waren we allebei nog nooit geweest. Door de korte wandeling daarheen en de rustgevend snoozende katten was het daar een stuk gemakkelijker. We hebben daar Rummikub gespeeld en allebei een keer gewonnen. Hij vroeg hier of ik een kinderwens had??? Die vraag is me nog nooit gesteld op een eerste date. Tot slot zijn we uit eten gegaan bij pizzarestaurant O’Pazzo. In de parkeergarage kreeg ik een braaf kusje op mijn mond en nu is hij terug naar Zeeland. :tired_face:

12 likes

Klinkt echt als een heeeele toffe date.
Je vond hem leuk neem ik aan!

Ps: welke kattencafe is dat xoxo een medeRotterdammer

1 like

Ik zou hem zeker nog eens willen zien. Ik vergeet te zeggen dat hij alles wilde betalen! En hierheen gereden was. En parkeerkosten had. :tired_face::tired_face::tired_face: Zulke mannen bestaan dus gewoon nog. :star_struck:

Ennnn iets van Pebbles in de Hoogstraat (3 euro donatie bij binnenkomst blijkbaar, dat wist ik vooraf niet)

4 likes

Nee :slightly_smiling_face: is juist leuk :slightly_smiling_face::joy:

1 like

Hij klinkt leuk en lief :slight_smile: (niet sarcastische smiley!)

2 likes

Ik word wel echt superwantrouwig van Tinder soms. Ik had de afgelopen dagen een superleuke match, van wie ik echt dacht: wow ja.
Vandaag elkaar toegevoegd op whatsapp. Aanvankelijk had hij geen profielfoto. Na 10min inneens wel. Dan ga ik gelijk denken: hmm moest je die even wisselen?

Toen kwam het gesprek op social media en zei ik dat ik dat niet had, en toen zei hij dat hij ook geen insta had. Maar als ik hem Google (want zo’n creeper ben ik wel) vind ik wel een instagram waar 100+ uploads op staan maar is prive.
Dan vraag ik me af: heb je wat te verbergen :thinking: een vriendin wellicht.
Ik ben haast in staat om een insta account aan te maken en hem te gaan volgen, mocht het niet heel opvallend zijn dat inneens een account met 0 volgers hem wil volgen haha.
En ik wil ook niet toegeven aan deze zwarte zijde van me. Dating maakt je echt geen beter mens hoor sjongejonge

5 likes

Oh ik snap je wantrouwen wel. Ik zou in jouw geval gewoon eerlijk toegeven dat ik hem gegoogled heb en zijn insta heb gezien.
Iedereen googelt elkaar toch tegenwoordig? :woman_shrugging:t3: Maar ik ben wel heel recht door zee wat dat betreft misschien haha Zou echter ook echt geen zin hebben in bullshit.

2 likes

Over die profielfoto op whatsapp, je kunt instellen dat alleen opgeslagen nummers je pf kunnen zien, dus misschien had hij niet meteen je nummer opgeslagen maar na 10 minuten wel!

25 likes

Hebben jullie ook dat op die dating apps de mannen gelijk/alleen geïnteresseerd zijn in seks? Vind het altijd fijn als iemand dat gewoon in zn bio heeft staan, dan kan ik m wegswipen, maar ik heb het idee dat bijna al mijn matches binnen 5 minuten over seks/samen slapen beginnen. Op Bumble is het iets minder, maar toch ook wel. Ik heb verder geen foto’s met weinig kleding of bikini aan of anderzijds suggestief dus ik vraag me af of jullie dat ook hebben. Word er een beetje moe van dat elk gesprek binnen 5 zinnen over seks gaat.

1 like

Op tinder had ik dat wel vaak. Had er ook geen suggestieve foto’s er op staan en niks waar uit bleek dat ik seks zocht dus vond het ook erg irritant en soms werd ik er ook boos van. Rot op met je gedachten dat ik meteen seks met je zou willen. Ik vind het bij bumble chill dat die mensen vaak hebben staan dat ze op zoek zijn “naar iets dat niet bindend is”. Weg ermee.

1 like

Hahaha, dus geen contracten! :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb dit ook, vind het vreselijk. Kan geen normaal gesprek meer voeren. Dit is echt iets van de laatste tijd want eerst was dit echt niet zo. Vroeg toevallig gister nog aan een vriend of vrouwen dit ook doen bij hem op Tinder en hij zegt van niet.
Laatst had ik een normaal gesprekje en toen dacht ik wow, ze zijn er nog!! Tot ik vroeg of hij onderwerpen had waar hij leuke weetjes over kon vertellen. Zijn antwoord: ik weet veel over seks.
Oke bye.

Ja, echt he. Precies zo. Zelfs als het een normaal gesprek lijkt, komt er dan heel snel een wending naar seks. Jezus man. Heb ook wel eens gevraagd of dit nu echt werkte, want ik kan het me niet voorstellen. Maar het zal wel werken, want anders zullen mensen het denk ik niet doen :man_shrugging:

Maar echt he, heb het gevoel dat dit soort apps (vooral knappe) mannen nog naarder maakt. Vroeger moesten ze tenminste nog in het echt wat moeite doen en konden ze maar een vrouw tegelijk benaderen en moesten ze wel wat investeren want niemand gaat in op een idioot die naar je toekomt en meteen seks wil hebben. Nu is het gewoon bij 20 digitaal vrouwen tegelijk een ‘sex?’ uitgooien en kijken wie er hapt. Ben ook op tinder echt regelmatig unmatcht gewoon omdat ik niet gelijk seks wilde en ze niet eens de moeite van een gesprekje willen doen. Lijkt me toch minimale investering, maar ga zeker mijn principes aanpassen.

1 like