Tinderervaringen

Hebben jullie ook dat op die dating apps de mannen gelijk/alleen geïnteresseerd zijn in seks? Vind het altijd fijn als iemand dat gewoon in zn bio heeft staan, dan kan ik m wegswipen, maar ik heb het idee dat bijna al mijn matches binnen 5 minuten over seks/samen slapen beginnen. Op Bumble is het iets minder, maar toch ook wel. Ik heb verder geen foto’s met weinig kleding of bikini aan of anderzijds suggestief dus ik vraag me af of jullie dat ook hebben. Word er een beetje moe van dat elk gesprek binnen 5 zinnen over seks gaat.

1 like

Op tinder had ik dat wel vaak. Had er ook geen suggestieve foto’s er op staan en niks waar uit bleek dat ik seks zocht dus vond het ook erg irritant en soms werd ik er ook boos van. Rot op met je gedachten dat ik meteen seks met je zou willen. Ik vind het bij bumble chill dat die mensen vaak hebben staan dat ze op zoek zijn “naar iets dat niet bindend is”. Weg ermee.

1 like

Hahaha, dus geen contracten! :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb dit ook, vind het vreselijk. Kan geen normaal gesprek meer voeren. Dit is echt iets van de laatste tijd want eerst was dit echt niet zo. Vroeg toevallig gister nog aan een vriend of vrouwen dit ook doen bij hem op Tinder en hij zegt van niet.
Laatst had ik een normaal gesprekje en toen dacht ik wow, ze zijn er nog!! Tot ik vroeg of hij onderwerpen had waar hij leuke weetjes over kon vertellen. Zijn antwoord: ik weet veel over seks.
Oke bye.

Ja, echt he. Precies zo. Zelfs als het een normaal gesprek lijkt, komt er dan heel snel een wending naar seks. Jezus man. Heb ook wel eens gevraagd of dit nu echt werkte, want ik kan het me niet voorstellen. Maar het zal wel werken, want anders zullen mensen het denk ik niet doen :man_shrugging:

Maar echt he, heb het gevoel dat dit soort apps (vooral knappe) mannen nog naarder maakt. Vroeger moesten ze tenminste nog in het echt wat moeite doen en konden ze maar een vrouw tegelijk benaderen en moesten ze wel wat investeren want niemand gaat in op een idioot die naar je toekomt en meteen seks wil hebben. Nu is het gewoon bij 20 digitaal vrouwen tegelijk een ‘sex?’ uitgooien en kijken wie er hapt. Ben ook op tinder echt regelmatig unmatcht gewoon omdat ik niet gelijk seks wilde en ze niet eens de moeite van een gesprekje willen doen. Lijkt me toch minimale investering, maar ga zeker mijn principes aanpassen.

1 like

Ja ik word ook vaak geunmatched als ik er niet op in ga. Heel vaak denk ik ook, als je dit anders aan zou pakken zou je zover verder komen. Als je gewoon wat met me gaat drinken is de kans heus aanwezig dat ik met je mee naar huis ga. Maar inderdaad, ze gooien nu gelijk een lijntje uit, bijt je niet, gaan ze naar de volgende die wel wil. Ze hoeven echt 0.0 moeite te doen zolang er vrouwen zijn die happen. Trouwens helemaal het goed recht van die vrouwen als ze daar voor open staan maar mijn date leven wordt er niet leuker van :sweat_smile:

Ja idd, ik denk dan ook: een kleine investering zal je zoveel opleveren, dan heb je misschien wel een 50% succesratio en anders veel minder. Maar als er 100 vrouwen zijn waarvan er 10 meteen toehappen dan is dat toch dan is dat toch makkelijker dan een klein beetje invensteren en dan 50% kans hebben, ook al is de kans op zich lager. Bij wijze van dan he, ik heb nooit onderzoek gedaan naar de succesratio’s van dit soort praktijken, al ben ik er oprecht super nieuwsgierig naar.

Ik snap het toch niet helemaal, maar ik vind dan juist de aanloop naar seks, dus die spanning bij het daten enzo heel erg leuk. Dat mis je dan totaal.

2 likes

Overigens: ik heb ook boter op mijn hoofd, want ik vind het ook veel moeilijker om te investeren in (een gesprek met) mannen als ik weet dat er nog 100 andere matches zijn. Dus in die zin snap ik het wel. Alleen dat seks het enige einddoel lijkt, vind ik ergens zo naar. Het is dan niet meer dan masturbatie, maar dan met het lichaam van een ander. Dat staat me tegen.

Ja inderdaad, voor mij hoort die aanloop er ook echt bij. Dat zeg ik, kan ook gewoon na een paar drankjes zijn.

1 like

Misschien helpt het om iets in je bio te zetten dat je daar geen behoefte aan hebt? Gewoon iets van: geen ONS. Weten zij het ook gelijk. En betekent natuurlijk niet dat je geen one night stands meer kan hebben met je tinderdate haha

Ik wil geen partypooper zijn maar je mag geen schreenshots van privé gesprekken posten. Je mag wel uittypen wat er gezegd is :blush:

1 like

Ik had ooit eens een date met zo een jongen. Hij had in zijn profiel dat hij niet aan ONS deed en hij leek me echt superleuk te vinden. Puntje bij paaltje heb ik hem nooit meer gehoord na date 1+ seks, terwijl ik echt nog wel toenadering zocht :rofl:.

1 like

Nou ik kan eindelijk weer op Tinder en ik zou me wederom aan de richtlijnen houden :joy:

1 like

Ik heb altijd het gevoel dat mannen dat expres in hun profiel zetten om makkelijker meisjes te scoren, en juist wel van one night stands zijn :sweat_smile:. Maar ik kan het mis hebben.

Haha of ‘geen ONS meer’ zag ik ook weleens staan. Even laten merken dat je wel populair bent

2 likes

Ja zo een vermoeden heb ik ook. Al was hij echt miserabel slecht in bed, dus ik weet het bij deze knakker niet zo. Al denk ik echt dat je wel een punt hebt

Nouja, als iemand alleen maar ONS heeft, dan hoeft diegene toch niet automatisch goed te zijn? Hij heeft misschien seks met veel meiden, maar die meiden komen er bij de eerste (en laatste keer) al achter dat diegene miserabel is. En heeft hij nooit de noodzaak om zn bedprestaties te verbeteren als hij tegenvalt (als hij er zelf maar tevreden mee is) want dan blijft het toch bij een keer. Mijn theorie is dat juist mannen die alleen ONS hebben slechter in bed zijn. Want je hoeft er alleen maar goed uit te zien of een beetje gladde praatjes te hebben en verder geen echte prestatie neer te zetten. Dit baseer ik op een n=1 van een ex die veel one night stands had en zeker de slechtste was die ik in bed had, heel egoistisch vooral. Dus gedegen onderzoek, i know :thumbsup:

5 likes

Ik ben het super eens met de rest wat je zegt maar deze man zag er niet echt heel erg goed uit en hij had geen gladde praatjes. Het was een supernerdy (vrij niet-knappe) awkward man, HAHA. Dus ik heb geen idee wat hier precies mis ging.

2 likes

Wat ik vroeger merkte was dat mannen zich niet wilden binden aan een ‘slet’. Dan hadden we 1 of 2 dates gehad en wilden ze opeens niet meer afspreken… want ik was te los in bed :roll_eyes: en ze wilden liever een vroom meisje en niet zon slet als ik.

Ik zat net te wachten op de trein en de jongeman naast me was op tinder. Hij was alleen maar naar rechts aan het swipen terwijl hij niet eens naar zn scherm keek maar in de gaten hield of de trein er al aan kwam :sweat_smile:

6 likes

OMG wat vreselijk, haha.