Tinderervaringen

Weleens vaker gehoord van die “strategie”. Een soort Tinder gold zonder te betalen, want je ziet uiteindelijk wie jou allemaal geliked heeft en kan dan alsnog je “keuze” maken en de rest weggooien. Alleen kan je maar een x aantal keer per dag naar rechts swipen geloof ik?

Ik vind het overigens niks en zou het zelf niet doen. Brrr allemaal van die matches die je niks vindt en uitgerekend die gaan dan natuurlijk allemaal een gesprek beginnen.

2 likes

Wat een slechte strategie ook. Dan moet je toch later alsnog kijken wie je leuk vindt? Kost alleen maar meer tijd :sweat_smile: (Maar ik heb ook wel een bepaald type mens in mijn hoofd dat dat zou doen, en is het meer een gevalletje ‘pakken wat je pakken kan’.)

Hm ja en nee. Je kijkt later wat je leuk vindt, maar daarvan weet je wel zeker dat het een match is. Dus ik denk dat deze mensen het juist efficiënt vinden omdat ze geen tijd verspillen aan mensen bekijken die toch niet tot een match leiden.

Mijn beeld van de gebruikers van deze strategie is trouwens hetzelfde haha. Misschien ingezet nav frustratie van weinig matches ofzo.

2 likes

:nauseated_face:

Iemands bio

13 likes

Als iemand gelijk mijn naam afkort, heb ik al gelijk geen zin meer om te reageren. :no_mouth:

4 likes

Over namen gesproken, ik had een keer een match met een ‘micheal’ hij sprak geen NL en zei 'hi my name is Michael ’ dus Michael zoals je het ‘hoort’ te schrijven maar in zn profiel stond dus micheal met een E eerst. Ik zei is het nou micheal of Michael. Niet heel belangrijk maar wilde het weten. Hij begreep de vraag maar niet?! Toen zei hij weer ‘yes my name is micheal’ nu weer met een E eerst. Zo ging het door en ik werd zo lijp erom. :rofl: ik bleef maar proberen mijn doodsimpele vraag hem aan het verstand te brengen. Hij wilde mn nummer, was ik sowieso niet van plan. Ik zei alleen als je me verteld of ik je naam als michAel of micheal (zoals in zijn profiel stond) in mn mobiel moet zetten. Toen zei hij weer you can store it as Michael. Ik vroeg moedeloos nogmaals, of zn naam dus zo gespeld hoort te worden als michAel. Toen zei hij yeah its micheal its not a difficult name. Nou blijkbaar wel als die idioot niet eens de vraag snapt, het verschil ziet, en niet weet hoe zn eigen naam geschreven wordt. En dit was geen grap. WAT ergerde ik me whaa. Had hem natuurlijk er direct moeten uitflikkeren maar ik was zo met stomheid geslagen. En ja het verschilt maar 1 letter maar hij bleef het maar niet begrijpen en telkens schreef hij micheal dan weer Michael. IFDHSJSJDHAHSHRHR godsamme

52 likes

Haha was dit niet juist een grap van hem dan om te proberen om jou op de kast te jagen?

4 likes

Nee was 100 procent geen grap, heb het ook aan mn bff laten zien. Echt gewoon zaagsel in zn hasses. Word nog steeds lijp als ik eraan terugdenk. Wat een figuren zitten er soms tussen. Hij vroeg ook ondertussen gewoon andere vragen maar die vraag of het verschil begreep hij echt niet. Hij zei als ik alleen maar daarover door bleef gaan dat ie er dan klaar mee was. Uh dat WAS IK AL. Hij begreep gewoon écht niet wat ik nou bedoelde en wat mn vraag was. Ik denk als het om leven en dood zou gaan en er van tevoren werd gezegd dat hij 3 keer achter elkaar moest zeggen hoe zijn naam geschreven wordt en als hij niet 3 keer hetzelfde zegt hij hartstikke dood zou gaan haha

3 likes

Hahaha IK TYPTE OOK ECHT IN HOOFDLETTERS OP EEN GEGEVEN MOMENT.
tenor

18 likes

Hebben jullie ook zo vaak dat je mensen tegenkomt van de middelbare school/vroeger etc. op Tinder, dat je dan denkt van ‘ohja, jij was best leuk geloof ik’, ze dan liked en hoopt dat het een match is maar dat ze je echt gewoon nooit terugliken? Had het vandaag ook weer. Hele leuke jongen en woont ook heel dichtbij hier (zou zo lekker makkelijk zijn haha :sweat_smile:) maar heb gewoon nooit een match met iemand die ik ‘ken’ :sob:

2 likes

Kwam hem ook net tegen! Was ook geen leuke jongen vond ik haah

Net een derde date abrupt afgerond.

Woensdag een tweede date gehad en gisteravond een derde en nou ja, allemaal lekker boeieh wat we gedaan hebben… Hij wilde dit keer graag blijven slapen dus ik heb min of meer verondersteld dat het een beetje de goede kant op ging.
Maar hij maakt me net wakker: Ik ga naar huis. Dat was het, niet meer. Dus ik heb erop aangedrongen in ieder geval fatsoenlijk afscheid te nemen. Maar hoe zeg je gedag als je niet weet of je elkaar nog ziet? Hij lag blijkbaar al anderhalf uur niet te slapen, maar te peinzen. Over ons?, vroeg ik hem. Ja, over ons. Hij twijfelt.

Kak. Dat laatste hoor ik te doen. Niet hij. :persevere:

Ik had er even verdriet van, ik voel me echt overvallen. En deze gaat weer op het stapeltje afwijzingen, het wordt steeds gekker. Droom ik nog? Of is de volgende al abseilend van de Euromast? Tijdens een etentje op een pannenkoekenboot? Inclusief flashmob? Mi gado.

Wow sorry maar dit vind ik echt… geen stijl. Hij vond je een paar uur eerder nog wel leuk genoeg om mee te seksen. Heb dan het fatsoen om te wachten tot een normale tijd (ook al lig je wakker, deal with it) en zonder zoveel drama en stampij weg te gaan. Vind dit echt enorm egoïstisch klinken en denk dat je dit niet bij jezelf moet zoeken. Wat kut als een persoon zo met je omgaat :frown:

15 likes

We hebben niet gesekst, gelukkig. Voor hem vooral, want ik was zijn eerste date nadat zijn relatie een jaar terug uitging. En hij heeft maar twee bedpartners gehad. Dus zou het sneu vinden voor hem als ik ineens nr. 3 was geweest en dan ook rot voor mezelf, want dat geeft dan het gevoel dat je gebruikt bent en dat is gelukkig nu niet zo.

Ik weet niet of ik had gewild dat hij ermee had gewacht tot aan het ontbijt, want dat is alleen maar zelfkwelling voor hem natuurlijk. Ik bedoel het kan natuurlijk dat we niet leuk genoeg zijn samen en dan kan je dat maar beter zsm op tafel krijgen. Het was ten slotte maar een derde date. Maar dit, zo, 's nachts, dat zag ik effe niet aankomen. Hij vast ook niet, ik denk dat hij zich kapotschaamt en dat vind ik eigenlijk wel sneu.

Hij wil nog nadenken maar ik denk dat ik maar zeg dat dat niet hoeft en dat het goed is zo. ‘Het voelt meer vriendschappelijk’ vind ik wel echt een dooddoener hoor. :neutral_face:

3 likes

Wat vervelend tijdens zo’n intiem gedeeld moment :frowning: hoe was de rest van de date?

Door @Twijfelaar word ik er ineens aan herinnerd dat ik een keer gedumpt ben TIJDENS de seks, om 3 uur 's nachts terwijl ik nergens heen kon. Dat was zo’n traumatische ervaring dat ik het heel diep heb verborgen ergens.

5 likes

@Twijfelaar het spreekt heel erg voor je dat je ook zijn kant van het verhaal ziet en dat je veel empathie voor hem hebt, maar je mag ook echt empathie hebben voor jezelf! Hoe is het dan beter dat hij misschien opgelucht naar huis kan, maar jij vervolgens met een kutgevoel achterblijft? Waarom is het belangrijker dat hij zich goed voelt dan dat jij je goed en normaal behandeld voelt? Dit is geen kritiek hoor, ik snap je ergens wel, maar jij hoeft niet op te draaien voor de flack ook al moet hij even iets lastigs doen. En ook idd fijn voor JOU dat je geen seks hebt gehad met hem, en niet alleen voor hem! :kissing_heart:

@MissMarple wow… geen woorden voor :frown: Kan me voorstellen dat zoiets echt enorm traumatisch is en kan er niet bij dat een mens iemand anders zo met weinig respect kan behandelen

4 likes

WOW! Dat is schaamteloos.

Mijn date heeft net zijn excuses aangeboden en wil graag praten. Hij vindt ook dat hij dat eerder had moeten doen. Dat spreekt wel voor hem. Ik ben mild voor hem inderdaad omdat ik merk dat hij wat onhandig is in zijn bewoordingen en acties soms en deze situatie is daar een perfect voorbeeld van. Zoals hij zegt was het vannacht ‘blinde paniek’, dat geloof ik.

Al met al heb ik dus niet het idee dat hij onoprecht is of een spelletje met me speelt, en dat geeft hem een gunfactor. Vandaar mijn empathie. Alleen ik denk niet dat dit een heel handige (gezonde) situatie is voor mij aangezien ik al iets te vaak gekwetst ben door de jaren heen, en ik heb nu een man nodig die weet wat hij wil en daarvoor gaat, en mij het gevoel geeft dat ik er mag zijn zoals ik ben.

Einde relaas.

10 likes

Nou, ik lag naakt bovenop hem. Ja echt. En toen zei hij, ik kan dit niet. Dus ik dacht ja oke, hij heeft geen zin… en toen kwam er een heel verhaal over waarom hij niet meer met me kon daten (ik was een fijne afleiding tijdens zijn studie) tsjah, daar lig je dan in je nakie. Ik heb me aangekleed, zijn sleutels gepakt en ben naar buiten gelopen om 3 uur 's nachts. Kon niemand bereiken, kon niet naar huis. Tenslotte kwam ik als klap op de vuurpijl ook nog eens in een vechtpartij terecht. Ben terug gegaan, met kleren en al weer in bed gaan liggen en heb de eerste trein naar huis genomen. Heb me nog nooit zo naakt (letterlijk en figuurlijk) en kwetsbaar gevoeld als toen. Lag echt in 1000 stukjes.
Ik wist zelf niet eens of ik wel met hem verder wilde daten maar dit was zo vreselijk pijnlijk.

3 likes

Ik heb hem darna nog wel een keer gezien maar kan me niet herinneren of ik er wat van gezegd heb. Heb alles hier om geen echt verdrongen. Gelukkig is het al een hele tijd geleden en is het ergste leed gesleten maar als ik er aan terug denk word ik weer misselijk.