Tinderervaringen

Jezus wat kut @MissMarple, kun je toch met je hoofd niet bij. Ook sterkte voor jou @Twijfelaar, fijn dat hij er toch nog over wil praten.

Ik had gisteren een tinder date en het was echt super gezellig, maar voelde niet echt een romantische klik. Nu vraagt hij of ik binnenkort weer wat wil gaan doen en daar heb ik opzich wel zin in, maar zouden jullie nu al zeggen dat je het misschien meer vriendschappelijk voelt of nog een date afwachten…?

Afwachten kan best. Als het tijdens de tweede date weer heel vriendschappelijk voelt zou ik wel op tafel gooien voordat je weggaat. :blush:

Jesus fucking christ. Wat naar dat je dat hebt moeten meemaken!

Ik had deze week een date en het was op zich leuk maar hij was echt veeeeeel te invested meteen man! Hij zei op een gegeven moment “there’s no place I’d rather be right now” en ik dacht echt wowww back the fuck up jongen we hebben een paar keer geappt en zitten hier net 3 minuten? Calm down? Je kent me niet? Ik ga daar echt heel erg slecht op, word er bijna een beetje emotioneel claustrofobisch van. Neem even de tijd om te weten wie ik ben? Anders voelt het alsof je meer gaat voor het idee van mij dan voor de echte ik. Herkent iemand dit?

18 likes

Deze houden we erin

20 likes

Mocht je ook niet blijven slapen dan? Moest je echt weg? Natuurlijk is het kut, maar ik vind het eigenlijk wel een soort van eerlijk dat hij gewoon zei sorry ik kan dit niet in plaats van dat hij wel seks met je had en je daarna dumpte. Maar misschien is dit een hele onpopulaire mening hoor.

Nee ik hoefde niet weg maar ik wilde daar helemaal niet zijn. Dus heb een tijd buiten gelopen en ben daarna weer weer naar zijn huis terug gegaan. En zoals ik hierboven al aan gaf, prima als hij de seks had afgekapt want niemand zou tegen zijn zin in seks moeten hebben. Hij had alleen zijn dump speech iets beter kunnen timen ipv zo’n kwetsbaar moment.

3 likes

Ja dat snap ik! Ik heb een keer aan de andere kant gezeten. Ik lag met een jongen in bed en ik KON het gewoon niet. Het is allebei kut want ik wilde hem niet teleurstellen maar ik wilde ook geen seks tegen mijn zin in. Het is gewoon een rotsituatie.

Maar dit heeft niks met seks te maken verder? Het gaat er om dat hij me na maanden daten dumpt op zo’n moment

9 likes

Ok dan niet

Excuses @MissMarple ik had niet door dat het na maanden was, ik interpreteerde het als een ons, sorry!

Ehm nee :’) ik kan daar echt NIKS mee. Nou had ik voor hij dat zei ook al niet echt een date-klik, meer een goh-je-bent-volgens-mij-best-aardig-en-ik-zou-wel-monopoly-met-je-doen-maar-niet-met-je-broek-of-je-hart klik. Maar daarna al helemaal niet meer.

2 likes

‘Bedankt voor je eerlijkheid’ was de reactie. Heb het ook voorzichtig gebracht, is sowieso nooit leuk om te horen

1 like

Mijn account is verwijderd omdat er “ activiteiten waren in strijd met de gebruiksvoorwaarden” maar ik heb helemaal niks geks gedaan :sweat_smile:. Nu kan ik met dit telefoon nr geen account meer aanmaken, daar gaat mijn tijdverdrijf

Kennen jullie dat gevoel dat je echt zin hebt om je even lekker te ergeren?

Ik zie dus echt de heeeeele fucking tijd een of andere kerel voorbijkomen die in z’n profiel heeft staan: “I am an intellectual, extravagant, extraordinary man who used to model” :nauseated_face: Vanuit die zin om me te ergeren dacht ik ineens: laat ik hem eens liken, wie weet is het een match en kan ik lekker even cringen. Het was inderdaad een match, maar hij zegt niks :sweat_smile:

Edit: oh nee, it gets worse, hij is ‘datingcoach’ :cold_sweat:

6 likes

YUCK!!!

Naar zijn huis bedoel je, toch? Ik voel de magische datingcoach-krachten al op me inwerken namelijk :scream:

2 likes

Ah bah inderdaad.

Wat ik ook altijd zo stom vind, is als mannen in hun bio hebben staan: dikke/dunne/domme/iets anders vrouwen swipe naar links. Waarom zou je dat doen. Ten eerste de assumptie dat die vrouwen jou zouden willen, en ten tweede, dan swipe jij hen toch gewoon naar links als je geen match wilt? Hoef je niet eerst mensen low key voor te beledigen.

En pas had ik er een met: waarom zijn alle vrouwen hier te incapabel en saai om een normaal gesprek gaande te houden? Had m speciaal geliket om te kunnen vertellen dat als hij de enige constante factor in die gesprekken is, dat hij misschien wel degene is die saai en incapabel is.

36 likes

JA OMG inderdaad en ik doe die aanpak ook vaak want die types verdienen het echt om op hun tenen getrapt te worden (want dat is vaak wel het enige effect vrees ik)

Ja precies dat! Deze had ook nog “Ik ben een Dom, als je niet weet wat dat is of als je bang bent voor macht, swipe dan maar naar links” :joy: (Ik lees dit als: ik heb de trailer van 50 shades of grey gezien, als jij het er niet mee eens bent dat ik alleen aan mezelf denk in bed, swipe dan links. Geen kinkshaming, voor alle duidelijkheid, wel shaming van mensen met deze benadering).

En haha top, hoe reageerde die kerel toen je dat zei?

Edit: omg ik heb het, ik ga zo’n typisch datingcoach openingsbericht dat je van die websites kunt halen naar hem sturen, kijken hoe 'ie reageert.

14 likes

Haha wat was het ook alweer “ik ben lief, grappig en reageer altijd” o.i.d.?

2 likes

Haha ja! ‘Je had best leuk kunnen zijn, jammer van die arrogante attitude’ oid

Mijn dude legde het uiteraard terug bij mij en kon zich niet vinden in m’n suggestie dat hij wellicht incapabel was. Ook niet te veel zelfreflectie

1 like