Tinderervaringen

wErEldkAmpIoeN knUfFeLen

15 likes

Denk aan hoe je eigen stem klinkt via een voice message. Ook zwaar onaantrekkelijk waarschijnlijk.

3 likes

Hmm ik snap je wel hoor maar veel mensen zetten bij een spraakmemo toch vaak (onbewust) een geforceerd stemmetje op die dan alsnog heel anders klinkt dan hun natuurlijke stem

1 like

Ik had ongeveer hetzelfde tijdens het eerste telefoongesprek met mijn man. Niet de zware, mannen stem met een of ander aantrekkelijk accent. Nee, het eerste wat ik hoorde was een jongetje met overduidelijk een zachte G. Van schrik schoot ik in de lach. We zijn inmiddels 15 jaar verder. Met elkaar welteverstaan. :face_with_monocle:

17 likes

Ugh al mijn matches op happn zijn telkens meer dan 100km bij mij vandaan. Schiet totaal niet op zo.

2 likes

Misschien moet ik happn weer eens een kans geven want met tinder en bumble ben ik wel klaar
 maarja, zou ik er nieuwe jongens tegenkomen?

1 like

Herkenbaaaaar. Ik had een keer leuke chats met iemand, we gingen wat drinken, hij zei “hallo” en het was meteen klaar. Sindsdien fix ik altijd even een voice message van tevoren.

1 like

OkĂ©, even een update over mijn onderzoeksproject. Ik heb dus allemaal van die “openingszinnen die ALTIJD werken waarmee je IEDER vrouwtje binnen 24 uur in je bed kunt krijgen!!1!!1” van zo’n pick-up artist website gekopieerd en gestuurd naar die pick-up artist kerel.

Onderzoeksvraag: wat gebeurt er als je pick-up artist tactieken toepast op een pick-up artist?
Hypothese: Dit breekt een of andere natuurwet, de pick-up artist zal daarom imploderen.

Resultaat is dit gesprek:

Ik: “Hey, toekomstige ex-man! We hebben elkaar puur op uiterlijk gekozen. Laten we nu beide doen alsof we super geïnteresseerd zijn in elkaars innerlijk. Omelet of pannenkoeken in de ochtend? Je hebt het gezicht en de naam van iemand met welgestelde ouders. Ik heb dit trouwens gekopieerd van zo’n datingcoach website. Leek me wel geinig om te zien wat er gebeurt als je die methodes op henzelf toepast.”

Hij: “Hahaha geniaal. Leuk je te leren kennen.”

Hypothese verworpen :thinking:

12 likes

Ja ik kreeg opeens een vlaag van schuldgevoel en dacht dat ik me beter zou voelen als ik eerlijk was :joy:

3 likes

Keislim :ok_hand: ik ben daar ook gevoelig aan. Weet alleen niet of ik het zou durven vragen. En als je daarna dan aangeeft dat je het contact wil verbreken, tjah, wat moet ie dan niet denken. Dat ik een oppervlakkige trut ben? :grinning:

Een filmpje waarop ze even heen en weer lopen zou ik ook best kunnen appreciëren. Dat klinkt enorm fout hé, I know, I know. Zou dat ook nooit vragen. Ooit eens een date richting onze ontmoetingsplaats zien lopen (Ik had net mijn wagen geparkeerd, hij liep voorbij en ik herkende hem ineens van zijn foto). Ik was gelijk afgeknapt op zijn lichaamshouding/manier van wandelen: afhangende schouders, met de voeten slepen, nul zelfvertrouwen
 Wist meteen: nope, komt niet goed :woman_shrugging: (spoiler: het kwam idd niet goed, maar dat kwam niet alleen door zijn lichaamshouding).

Weer zo’n gevalletje: in het echte leven (als we elkaar als eens in het echt hadden gezien/gesproken) zou dit nooit tot een date zijn gekomen.

7 likes

Ik zie nu iemand met in z’n bio
NO LADYBOYS, no offence

Nou dan swipe ik jou ook lekker naar links vriend.
Sowieso hou in echt niet van bio’s die negatief geschreven zijn: je mag niet zo en zo zijn, no drama, no dit - no dat.
Dat is echt mijn ultieme dating app afknapper. Dat en autoselfies.

17 likes

Oja dit ook idd!
Maar ook als mensen zichzelf beschrijven als: lief, betrouwbaar, actief, openminded

Daar kan ik ook niks mee. Dan weet in in feite nog steeds niks van je, behalve dat je doodsaai bent.

Wow je kan echt weinig goed doen op een dating app haha

2 likes

“Ik reis graag” :joy:
Dat je zo weinig te melden hebt dat je noemt waar ongeveer 99,9% van de bevolking in NL/BE aan voldoet. Best sneu eigenlijk.

Al was mijn grootste probleem met tinder altijd dat mannen denken dat ik - dik - een makkelijke prooi ben, en vervolgens een scheldkannonade op mij afvuren als ik toch standaarden blijk te hebben.

Even in spoiler want wellicht wat expliciet.

En dan heb ik het ook over mannen die aan mijn universiteit werken, die hopen dat ik bepaalde ziektes krijg en wel even genomen wordt door weet ik wat voor een arsenaal aan boerderijdieren.

3 likes

Over dat boos worden:
Oooooooowja want als je dat leest denk je idd je hebt gelijk dan wil ik je wél!! :roll_eyes:

2 likes

OOOH JAAA!! Ik, ook dik, ben het meest verbaasd over de driedubbele flikflak die ze maken met:

• Hey schatje je ziet er goed uit, keertje daten?
    “Hi! Nee, ik heb geen interesse maar succes.”
  • Nou dan niet lelijke [scheldwoord], ik had toch niet echt interesse.
6 likes

Iemand die nog een uitnodiging voor Inner Circle wil? Want ik kan niets zolang ik geen 2 personen heb aangemeld. :pensive:

Ik wel!

Heb je een privéberichtje gestuurd :smile:

Iemand heeft als tekst “You can’t choose your father, but you can choose your daddy”. :face_vomiting::nauseated_face:
En dan isie ook nog op zoek naar een relatie. Jaja.

10 likes

Ik praat met iemand die de hele tijd ‘me’ zegt ipv ‘m’n’

:sob:

12 likes