Van de week had ik een gesprek wat een ‘aparte’ wending nam. We waren nog in de beginfase van het gesprek en toen zei hij ineens: ik zoek iemand die ik m’n lieve schat kan noemen maar ook m’n vuile slet. Nou ja prima, maar niet voor mij, en vond het nogal random, dus ik heb hem unmatched. Nu had ik gister weer een gesprek wat zich in de beginfase bevond, en hij vroeg hoe de mannen op Tinder zijn. Dus ik bovenstaande verhaal verteld, en daarbij vermeld dat het mij niet per se om de zin ging, maar meer om het feit dat we net 10 zinnen hadden uitgewisseld, en dat seks er zo snel bij gehaald wordt. Dat vond hij ook apart. Daarna vroeg hij wat m’n plannen voor vandaag waren, ik zei dat ik ging shoppen. Zei hij: voor sexy lingerie?
Echt rot op, ik ben er zo klaar mee.
Da’s dus ook Vlaams! Mijn inner grammar nazi was echt heeeeel gefrustreerd toen ik in Antwerpen tinderde!
Ik had ook eens een creep met wie ik op een gegeven moment appte (tot dan was ie normaal, haha). Hij wist hoe ik eruitzag, heb ook altijd foto’s met mijn hele lichaam op tinder staan. Dus op een gegeven moment vorderde het gesprek meer en werd ook wat flirteriger, en hij gaf aan dat hij van een goede kont houdt. Dus ik - blijkbaar die dag in een Kim K bui - maakte een foto waar ook mijn kont op te zien was, gewoon gekleed en niets raars ofzo, en stuurde die. Vervolgens begint hij helemaal los te gaan dat hij er abnormaal uitziet en dat hij dat al dacht enzo. Voelde me zo naar door die opmerking! En we appten ook al een paar weken best intensief, en hadden ook al een date staan. Toen ik zei dat ik dat niet vond kunnen, zo’n opmerking, bleef hij doorgaan en heb ik hem uiteindelijk geblokkeerd. Krijg ik ineens een sms’je, met ongeveer dezelfde inhoud als de laatste appjes, maar wel heel vriendelijk een “fijne dag” erachter. Echt, sommige mannen…
Stiekem vind ik tinder vooral leuk als er geen gesprekken komen om te kijken wie er allemaal op zitten.
Huh begrijp ik het goed? Jij stuurt een foto van jezelf en hij begint erover dat hij er zelf abnormaal uitziet? Of dat jij er abnormaal uitziet?
Mijn ex date deed dat ook en normaal zou ik erop afknappen maar deze keer besloot ik niet de snob te zijn en zie waar dat me heeft gebracht.
disclaimer voor als er gezeik komt: nee, niet iedereen die niet normaal kan schrijven is een toxisch persoon, dat weet ik.
Jeetje wat belachelijk. Wat halen mensen in hun hoofd om tegen een ander te zeggen. Echt bizar
Het wordt nog erger, want nu is het ook ‘hun doen dat’ ipv ‘zij doen dat’
Dubbel huil. Hij is verder wel lief, maar ik ben zelf echt super correct in dit soort dingen.
Ik heb echt best wel wat matches maar echt niemand praat of het is een gesprek van drie zinnen.
Dat is echt geen Vlaams hoor, enkel de marginalen van België doen dat
Hahah:joy: Ik heb het wel al op facebook gezien helaas. ‘Me liefjuh, je bent me wereld…’ Ik vrees dat in mijn boerendorp de grootste marginalen zitten dan ik wou gewoon maar zeggen dat het niet iets Vlaams is
Hahahaha, ik ga tegen mijn vriend zeggen dat ie marginaal is.
Gaat ie leuk vinden, want mensen marginaal noemen is zijn stokpaardje.
Ik heb net een nieuwe match. Heb hem gefeliciteerd met mijn verjaardag. Eens kijken of deze openingszin me wat oplevert
@MissMarple wat een originele openingszin, haha!
Ik heb morgenavond en donderdagavond een tinderdate en ik schaam me gewoon een beetje dat ik twee avonden achter elkaar met een andere jongen heb afgesproken ofso
Joh boeien, is toch leuk!
I’m raging mad op een jongen die ik vorig jaar ontmoette via Tinder, na vier dates werd ik door hem afgewezen
Hij stuurde vorige week vanuit het niets allemaal leuke appjes en vervolgens dat hij twijfelde, ik was skeptisch maar kreeg toch hoop en puntje bij paaltje ging de nieuwe afspraak niet door en heb ik niets meer gehoord
Vandaag heb ik 'm geconfronteerd en wist hij het allemaal zo te draaien dat het bijna zo leek alsof hij mij nog een kans moest geven ipv andersom
Wat een verspilling van mijn tijd en wat een lef dat je zo met vrouwen omgaat
Dat-ie zich maar kapot mag schamen
Amen
Fun fact
Ik heb gezegd dat ik geen tijd had voor twijfelaars maar wel voor mezelluf natuurlijk he he
Muahah mijn ex date typte ook vaak me ipv m’n. En ook vaak word ipv wordt. Nu ga ik afspreken met iemand die schrijft “hoe was jou dag”. Moet ik nu niet al bij voorbaat cancelen
Haha maar heb ook ervaring met mannen die wel konden spellen en waar ik niks voor voelde dus tja. Ik onthoud maar altijd wat m’n broer ooit zei “je begrijpt toch wat diegene wil zeggen”. En ik houd in gedachten dat slecht spellen niet per se een laag intellect betekent
Pfffff wat een kut actie van hem, egoïst. Goed dat je hem de deur gewezen hebt
Mehh al mijn gesprekken gaan hetzelfde en zijn zo saai. “Wat doe je voor werk/Waar woon je/Hoe was je dag?” etcetc. Nu heb ik zelf ook natuurlijk een groot aandeel in hoe een gesprek gaat, maar van deze standaard vragen en nauwelijks ingaan op mijn antwoorden raak ik eigenlijk al afgeknapt. Ik vraag zelf nooit naar iemands beroep want vind het saai om over werk te praten en ook niet belangrijk wat iemand doet. Iemand nog een grappige onderwerpsverandering die ik erin kan gooien?