Misschien proberen of er een update is? Ik kreeg laatst na een update ineens een bericht binnen van 5 weken geleden. Was in een superleuk gesprek en ik was eigenlijk een beetje geïrriteerd dat hij niks meer had gezegd, maar hij had achteraf dus echt diezelfde avond nog gereageerd.
@lalalele niet helemaal hetzelfde als in de poll want heb hem niet geghost, maar wel soort ongemakkelijk. Ik kwam vrijdag in de bus een jongen tegen van Tinder waar ik een tijdje mee had geappt. Ik had toen uitgesproken dat ik het gewoon op de app al niet helemaal voelde en dat ik niet wilde afspreken dus had al een tijdje geen contact meer met hem. We wonen echter in hetzelfde dorp dus heel gek dat we elkaar nog nooit hadden gezien. Nu kwam ik hem dus ineens tegen, maar ik had geen lenzen in/bril op en ik was ook een beetje aangeschoten en had maar half door dat hij het was. Ik schijn hem dus echt meerdere keren recht in z’n ogen aangekeken te hebben en daarna (volgensmij ook vrij arrogant
) weg gegeken te hebben.
Lekker lang verhaal dit, haha. Maar normaal zou ik gewoon hoi zeggen, maar ik had het gewoon eerst niet door en daarna twijfelde ik zo erg dat ik geen hoi meer durfde te zeggen.