Tinderervaringen

Jeetje wat belachelijk. Wat halen mensen in hun hoofd om tegen een ander te zeggen. Echt bizar

1 like

Het wordt nog erger, want nu is het ook ā€˜hun doen dat’ ipv ā€˜zij doen dat’

Dubbel huil. Hij is verder wel lief, maar ik ben zelf echt super correct in dit soort dingen.

3 likes

Ik heb echt best wel wat matches maar echt niemand praat of het is een gesprek van drie zinnen.

Dat is echt geen Vlaams hoor, enkel de marginalen van Belgiƫ doen dat :sweat_smile:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Hahah​:joy: Ik heb het wel al op facebook gezien helaas. ā€˜Me liefjuh, je bent me wereld…’ Ik vrees dat in mijn boerendorp de grootste marginalen zitten dan :joy: ik wou gewoon maar zeggen dat het niet iets Vlaams is

2 likes

Hahahaha, ik ga tegen mijn vriend zeggen dat ie marginaal is. :joy:
Gaat ie leuk vinden, want mensen marginaal noemen is zijn stokpaardje.

4 likes

Ik heb net een nieuwe match. Heb hem gefeliciteerd met mijn verjaardag. Eens kijken of deze openingszin me wat oplevert :joy:

14 likes

@MissMarple wat een originele openingszin, haha!

Ik heb morgenavond en donderdagavond een tinderdate en ik schaam me gewoon een beetje dat ik twee avonden achter elkaar met een andere jongen heb afgesproken ofso :sweat_smile:

6 likes

Joh boeien, is toch leuk!

3 likes

I’m raging mad op een jongen die ik vorig jaar ontmoette via Tinder, na vier dates werd ik door hem afgewezen
Hij stuurde vorige week vanuit het niets allemaal leuke appjes en vervolgens dat hij twijfelde, ik was skeptisch maar kreeg toch hoop en puntje bij paaltje ging de nieuwe afspraak niet door en heb ik niets meer gehoord
Vandaag heb ik 'm geconfronteerd en wist hij het allemaal zo te draaien dat het bijna zo leek alsof hij mij nog een kans moest geven ipv andersom
Wat een verspilling van mijn tijd en wat een lef dat je zo met vrouwen omgaat
Dat-ie zich maar kapot mag schamen

Amen

Fun fact

Ik heb gezegd dat ik geen tijd had voor twijfelaars maar wel voor mezelluf natuurlijk he he

6 likes

Muahah mijn ex date typte ook vaak me ipv m’n. En ook vaak word ipv wordt. Nu ga ik afspreken met iemand die schrijft ā€œhoe was jou dagā€. Moet ik nu niet al bij voorbaat cancelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Haha maar heb ook ervaring met mannen die wel konden spellen en waar ik niks voor voelde dus tja. Ik onthoud maar altijd wat m’n broer ooit zei ā€œje begrijpt toch wat diegene wil zeggenā€. En ik houd in gedachten dat slecht spellen niet per se een laag intellect betekent :stuck_out_tongue:

3 likes

Pfffff wat een kut actie van hem, egoĆÆst. Goed dat je hem de deur gewezen hebt

1 like

Mehh al mijn gesprekken gaan hetzelfde en zijn zo saai. ā€œWat doe je voor werk/Waar woon je/Hoe was je dag?ā€ etcetc. Nu heb ik zelf ook natuurlijk een groot aandeel in hoe een gesprek gaat, maar van deze standaard vragen en nauwelijks ingaan op mijn antwoorden raak ik eigenlijk al afgeknapt. Ik vraag zelf nooit naar iemands beroep want vind het saai om over werk te praten en ook niet belangrijk wat iemand doet. Iemand nog een grappige onderwerpsverandering die ik erin kan gooien?

1 like

Schotel hem een paar dilemma’s voor Ć  la Dilemma op dinsdag ^^ http://dilemmaopdinsdag.nl

3 likes

Soms verwijder ik tinder en dan installeer ik het terug omdat ik me afvraag waarom ik het verwijderd heb. Had het vorige week nog eens een keer geĆÆnstalleerd en wat geswiped. Kijk ik na een week nog eens op tinder. Ik herinner me waarom ik het steeds terug verwijder: omdat er dus zo’n types opzitten :thinking:
Volgende is dus een gesprek van een jongen waar ik niet eens iets tegen heb gezegd??? Eigenlijk zou ik moeten unmatchen, maar vraag me stiekem toch af hoe lang hij het vol houdt… ik snap zelf ook echt niks van wat hij allemaal zegt??

-donderdag-
1,78m - snap alleen niet waarom, probeerde je je gedachten proper te maken? - klinkt beter in english.
te hard doorgedacht. gebeurt me bijna nooit. last van blok?
of al volwassen …
-Vrijdag-
work done. straks schaak hi
morgen vrij ? zondag niet.
-zaterdag-
vrij eenzijdig
-zondag-
where u from ?
-maandag-
zijn telefoonnummer
voorstel nu zondag ~3u een adres [vr, za gaat niet]
(net vandaag nieuwe vrt site.) unmatch als je niets hoort klikken …
let’s do the silent thing on the phone …
nog eens zijn nummer
hoeft daar zelfs niet voor te typen, kunt klikken tegenwoordig blijkbaar
mijn foon staat uit stille berichten hoor ik niet
kunnen we nu normaal doen …
-vandaag-
ah ah past in een wasmachien ik dacht wa.
gij weet toch hoe dat werkt ?
lijkt op een iwatch niet dat ik hier veel van ken
boring talking to myself
typt dat makkelijk zo’n iwatch ?
feel free to unmatch als zondag ook zo zou u graag leren kennen
we’re wasting valuable time.
a well

11 likes

Hahaha echt heel duidelijk :grin:

1 like

ā€œWe’re wasting valuable timeā€ is echt het enige zinvolle in dat monoloog man man man

11 likes

Ik heb mijn twee tinderdates overleefd deze week! De eerste was heel erg leuk en we gaan morgen weer afspreken, echt megaveel zin in! Het was ook echt zo gezellig dat ik bijna de laatste bus naar huis had gemist. De tweede was echt vreselijk. Hij deed me heel erg aan mn buurjongen denken (die ik erg vervelend vind haha) en ik was in drie kwartier al weer weg. Had echt binnen vijf minuten ook door dat die van de dag ervoor veel leuker was!

11 likes