Tinderervaringen

He wat grappig, dat heb ik ook een keer gehad! Ook nog mee gedate, was wel een opluchting dat hij ook normaal bleek te kunnen praten ipv alles in rijm. Heb toen constant micks rijmwoordenboek open gehad ook.

Geen Joost trouwens, dit was een E.

Oh wat ongemakkelijk! Maar misschien was ie buiten je bereik toen je je zichtbaarheid weer aanzette?

Het was 2 minuten later, dus dat was dan wel erg snel geweest hahaha. Ik blijf maar even van tinder dit weekend!

Misschien zat ie in de trein/auto :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ik snap je hoor, na dit weekend is er ook nog genoeg aanbod op Tinder!

Haha ja, misschien was ik dat wel. De rijmberichten waren echt heel leuk. Helaas is het nooit meer ergens op uitgelopen.

1 like

Klinkt goed! Ik zou zeggen: kom gezellig naar het datetopic :).

2 likes

Ik vind het gewoon echt minder aantrekkelijk als een man kleiner is dan ik, ik wil niet door mijn knieĆ«n moeten om iemand te zoenen. Is vast conditionering vanuit de maatschappij, maar kan er nu niet echt meer wat aan veranderen… Even lang als ik of 1-2 cm verschil is overigens wel ok, maar ik ben niet heel klein, en een man van 1.65 oid zie ik gewoon niet zitten.

10 likes

Komt er een melding als je een screenshot maakt in Tinder?

Gelukkig niet haha

1 like

Huh maar dat weet je toch niet als je er, zoals je zegt, niet meer bij kunt? Dan is er toch geen gesprek meer bezig? Als je er niet meer in kan.

Hahhaha ok.

Nou het rare was dus dat ik er nog wel in kon als hij een nieuw bericht stuurde. Dan kreeg ik zo’n push notificatie en door daar op te klikken belandde ik in het gesprek en kon ik wel antwoorden. Maar als ik daarna bij m’n matches keek, was ie weer weg. Maar ik was dit al helemaal vergeten haha, was dus geen leuk gesprek uiteindelijk :sweat_smile:

Hahah ik zag later pas dat het al van een week geleden was. Oeps.
Maar rare bug joh!

Ik heb een vet leuk gesprek met een match en hij wilde al vanavond meteen koffie doen alleen ik kon niet en de rest van de week ook niet maar o jongens, dit begin weer. Dit is weer zo, ja ik weet niet, eigenlijk gewoon hatelijk? :stuck_out_tongue_winking_eye:

O ja hij sloot heel schattig af met: ik vond het gezellig met je ahahaha awhhh. Het is dat hij is militair is want anders had ik getwijfeld of ik een te zachte had gematcht

1 like

Oeoeoe wanneer hadden jullie een date? Gister?

Oo het moet nog gebeuren?

Hij wilde vanavond al een koffietje doen maar we spraken elkaar vandaag pas voor het eerst hahahahha. Ik kon ook niet en de rest van de week eigenlijk ook niet. Dus misschien zondag? Maar k ben bang dat ik er dan zo tegenaan ga hikken. Kan beter s avonds na t werk want dan heb je overdag afleiding en ga je daarna meteen door.

1 like

Ik realiseer me net dat er een iniminie kans is dat iemand van hier praat/date via tinder met een ex (scharrel) van iemand anders hier. :scream:

4 likes

Hahahaha ja die kans is er zeker. Toevallig zag ik een ex voorbij komen van een forumvriendin, maar daarvan wist ik het dan wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij mij ging er dus een lampje branden toen ik jullie allebei zag praten over militair. Stiekem ook even jullie profiel hier bekeken, sorry. Ook voor @Morganfreeman :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Mijn profiel hier? Haha wat kun je er uit afleiden? :stuck_out_tongue_winking_eye: