Ja, afwijzing is misschien niet het goede woord. Het is niet afwijzing van jouw persoon natuurlijk want hij kent je nauwelijks. Het is meer dat je dan bij hem ingeschaald bent als âniet de moeite waard verderâ wat dan pijnlijk kan zijn? Ik had het een tijdje geleden met een jongen waar ik iets van een half jaar geleden leuk mee had gekletst op Inner Circle maar ik zat destijds in een depressie en was desperate voor erkenning dus toonde me niet van mân beste kant. Uiteindelijk heb ik die app verwijderd voor mân mentale gezondheid haha. Anyway, ik kom hem drie weken geleden tegen op Bumble, we matchen en 2 min later wil ik hem een berichtje sturen, zie ik dat hij de match heeft opgeheven.
Het betekent niets, ik ken hem niet, hij kent mij alleen super oppervlakkig op een wat donker moment voor mij, ik heb inmiddels genoeg zelfvertrouwen om mezelf oké te vinden, en tóch vond ik het kut.
We zijn dan toch kuddedieren en ââafwijzingââ van iemand van ons ras is âgevaarlijkâ dus ons ego zegt: NEE, dit is kut. Mja⊠en wij als singles en mensen die daten komen er disproportioneel veel mee in aanraking, en zeker in de huidige datecultuur waarin rudeness redelijk geaccepteerd is.
En dat intuĂŻtieve is zo typisch hĂš, dat heb ik ook wel vaak. Zelfs met digitale communicatie. Ik denk dat de mens gewoon echt hypergevoelig is voor subtiele veranderingen in communicatie.