Tinderervaringen

Ja :sweat_smile: Helaas zonder resultaat :mad:

En nu willen ze allebei appen, pijn aan m’n pink van omhoog houden van m’n telefoon help sos

5 likes

Hahahaha, sterkte vanavond! Ik heb vanavond zo’n avond dat er niet echt goede gesprekken zijn maar dan zul je net zien dat de 30 nieuwe matches in de loop van de week ineens wél gaan praten.

1 like

Ik duim voor je

Ik kreeg net een berichtje; ik ga je moeder vertellen dat je haar sjaal draagt! en dat is ook echt zo en wtf Hoe dan

4 likes

Hahah nee maar kan natuurlijk gewoon een rare gok zijn

Weet iemand wat zo’n blauw vinkje achter een naam betekent?

Plot twist: je moeder zit ook op Tinder en heeft een foto met die sjaal op r profiel

12 likes

Een verificatie voor bekende personen!

Volgens mij niet? @Schattepatat. Meer verificatie voor iedereen, dat wordt nu langzaam uitgerold. Ik had het ook bij twee mensen maar die zijn nu weg. Ze willen uiteindelijk dat het bij iedereen komt. Moet je dus een foto van jezelf in een gevraagde houding maken en dan wordt er gecontroleerd of jij het bent, is bij Bumble nu al. Dit vond ik gister op internet iig toen ik het opzocht.

3 likes

Bij mij hebben een aantal users dat de laatste dagen ook ineens, maar wel wisselend.
Dus gister vroeg ik aan X waarom er een vinkje achter zijn naam stond, en hij wist van niks. Maar op het moment dat hij reageerde was dat vinkje alweer verdwenen, en had user Y weer een vinkje.

Denk een gekke bug dus op het moment!

Ohh dan heb ik niks gezegd haha. Las ik eens op internet, leek mij ook wel logisch maar niet dus :joy:

Jaa dat had ik inderdaad ook opgemerkt! Vreemd.

Ja, daarom leek het mij ook logisch haha. Ik heb het zelf nog nooit gezien op Tinder

Volgens mij is dit een verificatie om te laten zien dat jij echt de persoon op de foto’s bent

Mijn account is dus zonder reden geblokkeerd en nu kan ik met dit telefoonnummer geen account meer aanmaken, en nu verveel ik me elke avond. Ik swipete blijkbaar meer dan ik dacht (is dat een woord)

1 like

Volgens mij heb ik dit al eerder gepost maar ik kan er niet tegen als iemand op Tinder ‘u’ in plaats van ‘you’ typt. :woman_facepalming:t3: Voel me echt een oppervlakkige doos haha en erger me er onredelijk veel aan.

1 like

My god. Een nieuwe match had me een berichtje gestuurd. Ik zat op m’n werk, dus ik had het wel even snel bekeken maar niet geantwoord. Maar ik had blijkbaar wel per ongeluk op het hartje bij het bericht geklikt en hij zag dat blijkbaar, want hij stuurde daarna :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Dus ik reageerde 's avonds: Stuur je dat nou omdat ik je bericht likete maar niet direct reageerde? Dat ging namelijk per ongeluk, ik was aan het werk en kon even niet reageren.

Hij: “Oh oke, ja inderdaad daarom, ik dacht gelijk: wat een attitude.”

BOY, BYE 🙅

10 likes

Ik begrijp dat. Ooit had ik een match met iemand die consequent “men” ipv “mijn” schreef en daar ergerde ik me ook meer aan dan ik eigenlijk wilde :neutral_face:

1 like

Ik heb over 2 weken ‘weer’ een Tinder date na een jaar tijd (laatste date was met die jongen die zijn schoenen uit trok in een restaurant) Sindsdien was ik er even klaar mee :joy:

Mijn voornemen was om meer te daten. Maandag een andere date gepland (niet van Tinder).

13 likes