Tinderervaringen

Ieuw ieuw ieuw

‘Poesje mauw, kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou’

Heeft iemand een zakje?

4 likes

Oh heb ik ook, vond het ook zo lastig. Heb jij het kunnen oplossen?

:nauseated_face:
Match verwijderen dan maar?

Omg ik ben deze ook tegengekomen hahaha. Ik swipe altijd als een bezetene naar links, maar eigenlijk heb ik gewoon zin om duizend mannen te rapporteren. Moet daar echt eens de tijd voor gaan nemen.

1 like

O ja en waar ik me ook aan erger, heb ik al eerder gepost hier… Is het aantal mensen dat de vlag van Luxemburg aanziet voor de Nederlandse. Heb dan echt de neiging om te liken en dan te zeggen: o wat leuk dat je uit Luxemburg komt!

Ik heb sowieso mega veel ergernissen, heerlijk vind ik het. Bij gebrek aan goede ergernis-tv is dit toch wel een goede vervanger.

13 likes

Hehe doe het! Dit is misschien meer een biecht maar behalve bij superbekende vlaggen zoals Nederland of de VS ofzo weet ik nooit waar ze vandaan komen als ze alleen een vlag in hun bio zetten😂 ik kan vlaggen nooit goed onthouden

Haha herkenbaar. Ik heb regelmatig gegoogeld naar de vlag om uit te vogelen waar iemand dan vandaan kwam. Tip: je kunt bij Google de vlag-emoji intikken en dan heb je het zo gevonden

7 likes

Ik had net een hele leuke date bij een jeu de boule baan met karaoke (de Rotterdammers weten vast wel waar), het was zo leuk en ontwapenend, hoop echt om hem nog eens te zien maar dan moet ik wel wachten tot hij terug is van vakantie (een weekje gelukkig)

11 likes

Leuuuk! Komt er een vervolg?

Let’s hope so. We willen wel maar je weet het nooit…

Aah nou als je beide wilt moet het goedkomen toch

Wat hebben jullie gedaan?

Ik gok jeu de boules en/of karaoke.

22 likes

Heh dat stond er allemaal nog niet toen ik antwoord gaf :sweat_smile:

4 likes

Nope, super irritant. Maar ik heb ook echt niks gedaan waarom mijn account geblokkeerd zou kunnen zijn. Heb de afgelopen maand niet eens gesprekken gehad ofzo alleen likes haha. Ik zou contact op kunnen nemen met tinder zelf maar dat voelt een beetje overdreven ofzo?

Ha nee ik heb dat aangevuld toen jij aan het typen was denk ik :grin:

misschien had hij de rest al opgegeten voordat hij die foto nam? :crazy_face:

2 likes

Ja bij mij ging het ook zo (is nu al ander half j geleden) ik heb toen wel eens gemaild maar ae hielpen me niet verder. Heb dan een tijd niet getinderd en daarna met een omweggetje een nieuw account gemaakt. En nu bijna een half kaar samen met mijn vriend via tinder dus blijven proberen zou ik zeggen :sweat_smile:

Hahaha omgggg dit wil ik haha. Maar je moet echt een telefoonnummer invoeren, dus het kan alleen nog als ik die van iemand anders gebruik vrees ik

Ik had iets gegoogled en een soort app voor nep sim gevonden
(C.loud s.im blijkbaar)

2 likes

Dilemma! Had rond de feestdagen een tindermatch en heb toen binnen een paar weken een keer of 5 met hem afgesproken. Was elke keer mega gezellig. Maar toen kregen we via Whatsapp een discussie/ruzie, heb ik het contact afgekapt en heb ik niets meer van hem gehoord. Dus ben ik verder gaan tinderen, heb ik vorige week met een andere tindermatch een drankje gedaan en afgesproken dat ik zondag met hem ga schaatsen. Vet leuk dus!
Alleen nu appte van de week de eerste jongen weer, bleek het een misverstand te zijn en hebben we het bijgelegd. En nu heb ik dinsdag met hem afgesproken. En nu beide dates dichterbij komen voel ik me schuldig dat ik twee dates met twee jongens heb gepland en zit ik er hard over na te denken om er een af te zeggen. Wat zouden jullie doen?

1 like