Tinderervaringen

Oke dus vrouwen mogen niet klagen dat jij klein bent maar jij mag wel klagen als je een vrouw te dik vindt. Want ja je lichaamsbouw en gewicht heb je wel 100% zelf gekozen natuurlijk :’) Ik denk dat hij voorlopig 0 kilo aan vrouw heeft, hoeft hij ook niet te klagen!

22 likes

Wat een loser.

“Kies je niet echt voor” ook echt, niet echt, maar wel een beetje dus?

Ook echt gewicht én vet vindt hij wel belangrijk, Jezus man. Dit soort types probeer ik soms te matchen enkel om heel erg boos te worden. Vast tevergeefs maar voelt wel nodig :woman_shrugging:

2 likes

Wat een kinderachtige bio, hoop echt dat er niemand zo gek is om hem serieus naar rechts te swipen. En die smiley erachter ook, vreselijk :face_vomiting:

Ik heb Tinder al een paar dagen niet aangeraakt. Tweede date was erg leuk afgelopen weekend en ik zie hem zaterdag weer. Vind hem erg leuk :relaxed:

6 likes

Ik heb een match op happn die heel snel vroeg of ik insta heb. Ik heb daar niet echt op gereageerd en gaf antwoord op een andere vraag. Vraagt hij nu weer: heb je insta?
Zit je hier om te daten of om meer followers te krijgen?

1 like

Kan beide zijn denk ik. Weet niet of je op Happn wel foto’s naar elkaar kunt sturen? Weet dat sommige jongens op Tinder snel naar insta/snapchat vragen zodat je foto’s heen en weer kunt sturen en het chatten wat makkelijker gaat. Maar zullen er uiteraard ook genoeg op zitten die het voor de followers doen.

Ieuw ieuw ieuw

‘Poesje mauw, kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou’

Heeft iemand een zakje?

4 likes

Oh heb ik ook, vond het ook zo lastig. Heb jij het kunnen oplossen?

:nauseated_face:
Match verwijderen dan maar?

Omg ik ben deze ook tegengekomen hahaha. Ik swipe altijd als een bezetene naar links, maar eigenlijk heb ik gewoon zin om duizend mannen te rapporteren. Moet daar echt eens de tijd voor gaan nemen.

1 like

O ja en waar ik me ook aan erger, heb ik al eerder gepost hier… Is het aantal mensen dat de vlag van Luxemburg aanziet voor de Nederlandse. Heb dan echt de neiging om te liken en dan te zeggen: o wat leuk dat je uit Luxemburg komt!

Ik heb sowieso mega veel ergernissen, heerlijk vind ik het. Bij gebrek aan goede ergernis-tv is dit toch wel een goede vervanger.

13 likes

Hehe doe het! Dit is misschien meer een biecht maar behalve bij superbekende vlaggen zoals Nederland of de VS ofzo weet ik nooit waar ze vandaan komen als ze alleen een vlag in hun bio zetten😂 ik kan vlaggen nooit goed onthouden

Haha herkenbaar. Ik heb regelmatig gegoogeld naar de vlag om uit te vogelen waar iemand dan vandaan kwam. Tip: je kunt bij Google de vlag-emoji intikken en dan heb je het zo gevonden

7 likes

Ik had net een hele leuke date bij een jeu de boule baan met karaoke (de Rotterdammers weten vast wel waar), het was zo leuk en ontwapenend, hoop echt om hem nog eens te zien maar dan moet ik wel wachten tot hij terug is van vakantie (een weekje gelukkig)

11 likes

Leuuuk! Komt er een vervolg?

Let’s hope so. We willen wel maar je weet het nooit…

Aah nou als je beide wilt moet het goedkomen toch

Wat hebben jullie gedaan?

Ik gok jeu de boules en/of karaoke.

22 likes

Heh dat stond er allemaal nog niet toen ik antwoord gaf :sweat_smile:

4 likes

Nope, super irritant. Maar ik heb ook echt niks gedaan waarom mijn account geblokkeerd zou kunnen zijn. Heb de afgelopen maand niet eens gesprekken gehad ofzo alleen likes haha. Ik zou contact op kunnen nemen met tinder zelf maar dat voelt een beetje overdreven ofzo?

Haha bij alleen ‘owja’ zou ik al afhaken. Vind dat echt zo sloom overkomen

3 likes