Ha nee ik heb dat aangevuld toen jij aan het typen was denk ik
misschien had hij de rest al opgegeten voordat hij die foto nam?
Ja bij mij ging het ook zo (is nu al ander half j geleden) ik heb toen wel eens gemaild maar ae hielpen me niet verder. Heb dan een tijd niet getinderd en daarna met een omweggetje een nieuw account gemaakt. En nu bijna een half kaar samen met mijn vriend via tinder dus blijven proberen zou ik zeggen
Hahaha omgggg dit wil ik haha. Maar je moet echt een telefoonnummer invoeren, dus het kan alleen nog als ik die van iemand anders gebruik vrees ik
Ik had iets gegoogled en een soort app voor nep sim gevonden
(C.loud s.im blijkbaar)
Dilemma! Had rond de feestdagen een tindermatch en heb toen binnen een paar weken een keer of 5 met hem afgesproken. Was elke keer mega gezellig. Maar toen kregen we via Whatsapp een discussie/ruzie, heb ik het contact afgekapt en heb ik niets meer van hem gehoord. Dus ben ik verder gaan tinderen, heb ik vorige week met een andere tindermatch een drankje gedaan en afgesproken dat ik zondag met hem ga schaatsen. Vet leuk dus!
Alleen nu appte van de week de eerste jongen weer, bleek het een misverstand te zijn en hebben we het bijgelegd. En nu heb ik dinsdag met hem afgesproken. En nu beide dates dichterbij komen voel ik me schuldig dat ik twee dates met twee jongens heb gepland en zit ik er hard over na te denken om er een af te zeggen. Wat zouden jullie doen?
Nee joh niet schuldig voelen! Gewoon lekker naar beide gaan als je ze allebei leuk vind. Je kan die ander altijd nog afzeggen als het toch niet goed voelt
Je bent beide nog helemaal niks verplicht dus als je naar beide uitkijkt, zou ik me er niks van aantrekken als ik jou was. Als je merkt dat je enthousiast wordt van de een en de ander daardoor een soort tweede keuze wordt dan wil je misschien anders besluiten?
Ik heb nu een jongen van tinder op whatsapp maar het gesprek is daar best snel stil gevallen en ik wil wel wat zeggen maar geen idee wat. Ik ben hier zo niet voor gemaakt. Al mijn gesprekken vallen stil of ze reageren niet meer als ik wat vraag haha.
Ja soms houdt het gewoon ineens op als je nummers hebt uitgewisseld. Zo jammer.
Ik zou het ook gewoon afwachten hoor! Als ik iets heb geleerd is dat je niet op één paard moet wedden haha (natuurlijk een ander verhaal als je serieus aan het daten bent)
@Pabbles @Twijfelaar @Bird Thanks voor jullie reacties! Ik heb inderdaad best wel zin in beide dates, dus laat ze voor nu maar gewoon doorgaan. Mocht ik de date morgen dan alsnog heel leuk vinden, kan ik die date van dinsdag altijd afwachten. Heb hiervoor 3 jaar een relatie gehad en met mijn ex (en ook de dates daarvoor) was het altijd heel duidelijk dat we alleen voor elkaar gingen dus denk dat ik daarom ook moeite heb met het daten van beide. Maar ik heb beide jongens niets beloofd dus moet me eigenlijk gewoon niet schuldig voelen. Thanks voor de moral support
Ik heb hem gisteren weer gezien! Hij is nu een week op vakantie maar gisteren heeft hij dus tijd voor me vrijgemaakt vlak voor zijn vertrek.
Ik ben nu wel onzeker over die vakantie omdat ik het idee heb dat hij het daarna misschien wil laten zitten allemaal. Absence makes the heart grow fonder maar niet als je elkaar nog niet zo goed kent.
Leuk! Ik zou die onzekerheid graag van je weg willen nemen maar ik ben een slecht voorbeeld ben ik bang . Maar hoop dat je er toch een beetje van hebt kunnen genieten
Toch lief dat je reageert. Ik heb wel genoten van zijn gezelschap maar ik merk dat ik zelf een beetje twijfel. Hij was heel open en dat vind ik hem sieren, want dat maakt hem kwetsbaar en ik vind het mooi dat hij dat durft bij mij. Maar er zijn verspreid over de avond dan toch een paar dingen geweest waardoor ik denk: ik weet het niet.
Ik ben allergisch (blijkbaar) voor mensen die zich helemaal verschuilen achter AD(H)D, iets wat hij naar mijn mening leek te doen. Ik heb ook te weinig kennis van AD(H)D dus dat maakt het sowieso al lastig om zoiets te begrijpen.
Daarnaast - en hier schaam ik me een beetje voor dat dit me bijblijft van een verder fijne avond - ging het ineens over hoe hij vroeger Zwarte Piet heeft gespeeld en vroeg ik door of hij dat nu nog zou doen. Ja was het antwoord, roetveegzwart. Alleen dan niet een paar strepen, maar toch heel het gezicht zwart. Hij probeerde vervolgend uit te leggen dat je zwart wordt van door de schoorsteen gaan (‘ben je weleens door een schoorsteen gegaan?’ vroeg hij), dus heb ik hem afgekapt en gezegd dat het vast een misverstand was en dat we het er maar beter niet over konden hebben. Want ik word daar echt niet goed van, zulke gesprekken. Blijkt.
Er was ook even een rare situatie toen hij voor mij vrij onverwachts mijn trui omhoog trok. De sfeer was er wel naar maar ik gaf toch aan dat ik dat niet chill vond (nog niet helemaal op mijn gemak, of zo). Vervolgens deed hij het weer. En toen lachend weer. Hij voelde zich daarna afgestraft omdat hij dacht dat ik niet serieus was maar dat was ik wel. Innerlijk dacht ik toen: red flag. Maar aan de andere kant ken je elkaar niet goed en weet je niet wanneer de ander wel of niet serieus is. Ik weet van mezelf dat ik soms ook wel de koningin van de gemixte signalen kan zijn dus schiet 'm alsjeblieft niet helemaal af in de reacties. We hebben het uitgesproken dus hij weet nu dat ik het wel meende.
De reden dat ik nu twijfel of ik hem nog ga zien of horen is omdat mijn intuitie meestal feilloos bepaalde veranderingen in contact of gedrag opmerkt en hij heeft gisteren nadat hij thuis was niks laten horen. Ik heb hem wel een bericht gestuurd maar daarop heb ik dus (nog) geen reactie. Maar ja, hij is nu onderweg naar zijn vakantiebestemming, dus misschien moet ik gewoon geduld hebben. Al zou ik zelf dus voor vertrek nog kort gereageerd hebben. Op hoop van zegen dat ik me zorgen maak om niks en hij me in ieder geval niet ghost.
Oke ik twijfelde al of ik het wel zo kon posten aangezien een hoop details missen (anders werd het nóg langer). Hij heeft zijn excuses wel aangeboden, vandaar ook mijn laatste noot dat het uitgesproken is.
Ik had een tindermatch waar ik opzicht best leuk mee aan het praten was. Maar ik vind het soms zo lastig te beoordelen via de app hoe ze iets bedoelen.
Zo maakte hij een opmerking over dat hij het jammer vond dat sommige meiden ‘geen ons’ in hun profiel hebben staan. Want dan sluit je zoveel uit. Ok nja dat kan, daar ben ik verder niet op ingegaan want vond het een vage opmerking.
En daarna vertelde ik hem dat ik aan het klussen was in mijn nieuwe huis en 6 uur lang behang eraf heb getrokken. Krijg ik als reactie terug: damn, 6 uur, jij hebt vast een massage nodig
En dan voel ik mezelf dus alweer helemaal afknappen want ja, ik ben wel op zoek naar iets serieus. Of ben ik nu te streng?
Ik denk dat het flirten er wel een beetje bijhoort en als je daar te serieus op reageert is het sowieso wel einde verhaal gok ik. Maar je moet natuurlijk wel bij jezelf blijven en afgaan op je gevoel en als je denkt dat deze jongen iets anders zoekt dan jij, zou ik het zelf lekker afkappen! Tenzij je openstaat voor seksdates met hem en ondertussen ergens anders wat serieus zoekt. Maar misschien even vragen? Voor hetzelfde geld zoekt-ie wel wat serieus! Dat vind ik trouwens het fijne aan Bumble want daar kan je het vaak al zien.
Thanks voor je reactie, heb ik veel aan!
En ja eens, misschien interpreteer ik het wel te zwaar. Ik chat gewoon nog even lekker door. Mocht het tot afspreken komen in de toekomst dan vraag ik dan wat zijn insteek is.
Bumble ga ik denk ik nog wel installeren maar momenteel met verhuizen de komende weken toch geen tijd
Nou dat vind ik niet als we het hebben over eerste gesprekken hoor. Ik zou daar dus juist ook op afknappen @Airy-fairy. Ik wil en kan niet flirten met iemand die ik nog niet eens ontmoet heb. Eerst maar eens kijken of er fysieke aantrekkingskracht is.
Verder heb ik überhaupt geen behoefte aan gesprekken die flirterig/sensueel getint zijn hoor. Ook niet van mannen die ik al vaker heb ontmoet en leuk vind. Maar ik kom genoeg mannen tegen op apps die dat ook helemaal niet doen en waarmee ik gewoon leuke gesprekken heb @Airy-fairy.