Tinderervaringen

Nee was het maar zo, was gewoon een gemiddelde man. Des te enger. Gelijk ontmatched

1 like

Haha CIAO

Bewijst maar weer: uiterlijk zegt niet alles.

Iemand nog op zoek naar een leuke date in Utrecht?

M’n goede vriend is bang maar lichtelijk geïnteresseerd in ‘de forummeiden’

Edit: half joking, half serious

5 likes

Ik vind dit helemaal leuk hahaha, set him up on a blind date with one (or all) of us!

Ik zou dit echt zo bekokstoven hoor. Hij is wel echt een beetje verlegen maar heeft wel een puur hart.

Who’s in?!

1 like

haha ah zo leuk dit

1 like

Ja

1 like

Man naar mijn hart haha.

1 like

Lijkt mij trouwens best grappig maar ook eng haha en kom uit Rotterdam.

1 like

Hebben jullie nog details nodig of gaan jullie af op mijn oordeel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen idee! Bij First Dates of MAFS gebeurt de match op basis van het een en ander. Wat wil hij zelf? Gewoon een blind date en dan maar zien?

Edit: leeftijd is misschien wel een klein beetje belangrijk

Vanaf half februari 24, maar ik kan goed met hem levelen en ben 26. Het is geen baby meer zegmaar

1 like

Op het moment is hij bereid z’n single leven op te geven als hij echt DE klik zou voelen. Maar hij staat ook gewoon open voor een gezellige avond en kijken waar shit eindigt

1 like

Voor mij een prima leeftijd haha.

1 like

Oeh bootycall via het forum. :smirk:

Ik vind 24 “te jong”, soz!

1 like

Ik ook :grimacing:
Heb je al wat gehoord van je date?

1 like

Hm ja, wel iets uiteindelijk nadat ik hem zelf maar een bericht heb gestuurd, maar ik ben er niet helemaal gerust op. Ik laat het maar even rusten nu (met veel pijn en moeite), I need my inner peace.

In het kader van die rust terugvinden heb ik net ook Bumble verwijderd. Dus ik ben weer aangewezen op het echte leven om te matchen, als ik dat wil.

Maar ik maak me alweer veel te veel zorgen om hoe ik me gedraag als er een man in mijn leven is. It’s a never ending story. :upside_down_face::unamused:

Goed van je! Zou ik ook echt moeten doen maar ben er niet sterk genoeg voor. Al heb ik nog wel wat lopen via de app dus het zou kunnen. Maar heb nog 1 gesprek lopen via Tinder die me nog wel leuk lijkt haha :roll_eyes:. Heb me al wel op onzichtbaar staan dus niet meer doelloos swipen

Hoop dat je je rust terugvindt!
Je toevoeging is ook heel herkenbaar :roll_eyes:

2 likes

Ik heb een paar dagen geleden gekletst met een jongen, gewoon geinig maar niet veel bijzonders. Nu blijft hij alleen steeds zijn profiel bijwerken en dat irriteert me zo erg dat ik hem ga ontmatchen. Vind dat bijna op het level van af- en weer aanmelden op msn in de hoop dat je crush hoi zegt.

10 likes

Hahaha hoe vet is dat. Een nieuwe dimensie is geopend. Forumbootycalls. We’ll be needing a new topic.

Recipe for disaster

6 likes

@Twijfelaar sorry ik ga die kutforummer zijn, maar onderbuiksgevoelens zijn er voor een reden. Als je inderdaad drie dingen hebt waarbij je denkt: hmmm
 Dan misschien is dat je ‘rationeel’ denkende brein die zegt: geen match.

Ik ga het weer lekker op mezelf betrekken hoor, als dit niet is hoe jij erin staat please ignore, maar zo wel dan herken je jezelf er misschien in. Maar ik heb regelmatig 1e dates gehad met mannen waarvan ik ervoor en tijdens al dat foute onderbuiksgevoel had om verschillende redenen. Maar dan toch hadden ze ook leuke dingen, moest ik het van mezelf een kans geven, vond ik ze wel heel aantrekkelijk en raakte ik bedwelmd door het zoenen etc. Maar dan ging het toch over van hun kant. En dan was ik een paar dagen effe verdrietig om de afwijzing, maar kon ik daarna denken: tsja, eigenlijk waren we ook geen match. Maar wilde ik dat op dat moment niet toegeven, omdat ik het toch maar wilde proberen en als ik niet probeerde kwam er sowieso toch niks van.

Oké dus de kern van mijn advies is haha: luister ook naar die onderbuiksgevoelens want die zijn er voor een reden.

8 likes