Tinderervaringen

Ah nee je interpreteert het vast niet te zwaar. In het begin kon ik ook slecht tegen dat soort opmerkingen. Want ik was (ben) toch geen object hallo?! Na wat langer daten en gebruik van apps reageer ik er wat speelser op maar als iemand alleen maar dat soort opmerkingen kan maken, houdt het bij mij al snel op. Als ik twijfel aan iemands intenties en ik wil het weten dan wacht ik daar trouwens niet mee totdat we afspreken. Ik heb geen zin om elkaars tijd te verdoen.

2 likes

Ja dat eerste inderdaad! Sowieso ben ik iemand die me niet snel genoeg op gemak voelt bij mannen om er dan meteen het bed mee in te duiken. Dus dit soort opmerkingen komen bij mij dan ook een soort van dwingend binnen ofzo. Alsof er al meteen bepaalde dingen van me verwacht worden. Die objectificatie inderdaad @Twijfelaar

Heb ook nog een heel leuk gesprek met een andere man die dit niet doet. Gelukkig :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik kijk dit gesprek nog even aan maar ben een newbie op Tinder/online daten dus vroeg me af hoe anderen hier tegenaan keken.
Ook thanks @Twijfelaar!

1 like

Ik heb Tinder net verwijderd, nog meer die met me mee willen doen? Het is zo verslavend maar het bracht me echt niks :unamused:

For real? In welke context? Rot op met je mellek haha waarom zijn mannen zo?

Ik tinder soms mee met een vriend van me en zie ook bizarre dingen die vrouwen in hun profiel zetten.

Laatst een vrouw met extreem hoerige thirsttrapfoto’s die zichzelf omschreef als ‘classy smart elegant lady with style’

Ja haar leven haar keuzes, maar weet niet, als ik bijna de vorm van je schaamlippen kan natekenen door je foto’s, vind ik dat niet per definitie classy of elegant. Laat staan slim
 Was ook makkelijk te achterhalen wie het was en wat voor baan ze had (best een serieuze baan). Ik dacht echt ‘bij god, denk aan je privacy met zulke foto’s op dating apps’

Ohja en één vrouw beschreef zichzelf als wholesome en een feminist, maar ging daarna m’n vriend de grond in trappen, terwijl hij echt normale dingen vroeg en zei. Dan ben je ook lekker pro gelijkwaardigheid zeg.

2 likes

Dit was een openingszin!!! Echt om te kotsen

1 like

Yikes. Run, while you can hahaa.

Ik zie hierbij een rattig mannetje voor me. Zag hij er zo uit?

1 like

Nee was het maar zo, was gewoon een gemiddelde man. Des te enger. Gelijk ontmatched

1 like

Haha CIAO

Bewijst maar weer: uiterlijk zegt niet alles.

Iemand nog op zoek naar een leuke date in Utrecht?

M’n goede vriend is bang maar lichtelijk geïnteresseerd in ‘de forummeiden’

Edit: half joking, half serious

5 likes

Ik vind dit helemaal leuk hahaha, set him up on a blind date with one (or all) of us!

Ik zou dit echt zo bekokstoven hoor. Hij is wel echt een beetje verlegen maar heeft wel een puur hart.

Who’s in?!

1 like

haha ah zo leuk dit

1 like

Ja

1 like

Man naar mijn hart haha.

1 like

Lijkt mij trouwens best grappig maar ook eng haha en kom uit Rotterdam.

1 like

Hebben jullie nog details nodig of gaan jullie af op mijn oordeel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen idee! Bij First Dates of MAFS gebeurt de match op basis van het een en ander. Wat wil hij zelf? Gewoon een blind date en dan maar zien?

Edit: leeftijd is misschien wel een klein beetje belangrijk

Vanaf half februari 24, maar ik kan goed met hem levelen en ben 26. Het is geen baby meer zegmaar

1 like

Op het moment is hij bereid z’n single leven op te geven als hij echt DE klik zou voelen. Maar hij staat ook gewoon open voor een gezellige avond en kijken waar shit eindigt

1 like

Voor mij een prima leeftijd haha.

1 like

Oeh bootycall via het forum. :smirk:

Ik vind 24 “te jong”, soz!

1 like