Tinderervaringen

Ik ook :grimacing:
Heb je al wat gehoord van je date?

1 like

Hm ja, wel iets uiteindelijk nadat ik hem zelf maar een bericht heb gestuurd, maar ik ben er niet helemaal gerust op. Ik laat het maar even rusten nu (met veel pijn en moeite), I need my inner peace.

In het kader van die rust terugvinden heb ik net ook Bumble verwijderd. Dus ik ben weer aangewezen op het echte leven om te matchen, als ik dat wil.

Maar ik maak me alweer veel te veel zorgen om hoe ik me gedraag als er een man in mijn leven is. It’s a never ending story. :upside_down_face::unamused:

Goed van je! Zou ik ook echt moeten doen maar ben er niet sterk genoeg voor. Al heb ik nog wel wat lopen via de app dus het zou kunnen. Maar heb nog 1 gesprek lopen via Tinder die me nog wel leuk lijkt haha :roll_eyes:. Heb me al wel op onzichtbaar staan dus niet meer doelloos swipen

Hoop dat je je rust terugvindt!
Je toevoeging is ook heel herkenbaar :roll_eyes:

2 likes

Ik heb een paar dagen geleden gekletst met een jongen, gewoon geinig maar niet veel bijzonders. Nu blijft hij alleen steeds zijn profiel bijwerken en dat irriteert me zo erg dat ik hem ga ontmatchen. Vind dat bijna op het level van af- en weer aanmelden op msn in de hoop dat je crush hoi zegt.

10 likes

Hahaha hoe vet is dat. Een nieuwe dimensie is geopend. Forumbootycalls. We’ll be needing a new topic.

Recipe for disaster

6 likes

@Twijfelaar sorry ik ga die kutforummer zijn, maar onderbuiksgevoelens zijn er voor een reden. Als je inderdaad drie dingen hebt waarbij je denkt: hmmm
 Dan misschien is dat je ‘rationeel’ denkende brein die zegt: geen match.

Ik ga het weer lekker op mezelf betrekken hoor, als dit niet is hoe jij erin staat please ignore, maar zo wel dan herken je jezelf er misschien in. Maar ik heb regelmatig 1e dates gehad met mannen waarvan ik ervoor en tijdens al dat foute onderbuiksgevoel had om verschillende redenen. Maar dan toch hadden ze ook leuke dingen, moest ik het van mezelf een kans geven, vond ik ze wel heel aantrekkelijk en raakte ik bedwelmd door het zoenen etc. Maar dan ging het toch over van hun kant. En dan was ik een paar dagen effe verdrietig om de afwijzing, maar kon ik daarna denken: tsja, eigenlijk waren we ook geen match. Maar wilde ik dat op dat moment niet toegeven, omdat ik het toch maar wilde proberen en als ik niet probeerde kwam er sowieso toch niks van.

Oké dus de kern van mijn advies is haha: luister ook naar die onderbuiksgevoelens want die zijn er voor een reden.

8 likes

Ik vind je niet te streng. Als je gevoel iets aangeeft dan is dat zo, dan moet je dat niet zien als te streng.
Verder krijg ik zelf de kriebels van types die het er te dik bovenop leggen, zoals de opmerking over die massage. Dat vind ik geen flirten, dat vind ik cheap gedrag. Dat plus die opmerking over vrouwen die geen ons willen, denk ik: deze wil alleen seks, als dat niet is wat je wilt dan zou ik het afkappen.

Ik zou eigenlijk tegen iedereen willen zeggen: vertrouw je gevoel, het klopt altijd. Blijf niet aanmodderen met types waarvan je in het begin al twijfelt, want het geeft uiteindelijk alleen maar gedoe.

9 likes

Ik las vanmorgen @lapzwans haar bericht over onderbuikgevoelens en toen dacht ik ja, dat is inderdaad wat ik nu al bij deze jongen heb. Plus feit dat hij trouwens ook amper interesse toonde
 Match opgeheven :no_entry_sign:

Jouw bericht en die van @lapzwans bevestigt inderdaad wat ik ook dacht.

Edit: minus het career advice stukje :joy:

6 likes

Wat goed van je dat je op je gut feeling vertrouwt! Ik ga dat ook meer proberen te doen. Bij mijn ex date had dat achteraf ook veel kunnen besparen. Ik weet nog we een date hadden gepland en dat ik twee dagen ervoor ziek werd en toen heb afgezegd omdat ik koorts had en dacht niet overmorgen beter te zin. Hij was daar toen echt best boos over. Hij ging helemaal door over hoe hij al zijn plannen had verzet en mensen had afgezegd om met mij af te kunnen spreken en hoe ik dit nu kon doen
 vond dat toen wel een beetje raar want ik was ziek en heb dat ook uitgelegd dat ik best snap dat het niet tof is maar dat ik er niks aan kon doen. Vond dat toen wel een heftige reactie en daarna hadden we ook een tijd geen contact. Vanuit mijn kant omdat ik toch een beetje overdonderd was door z’n reactie en we hadden toch al niet veel contact dus het was niet alsof iets drastisch veranderde, maar achteraf denk ik dat dat al een vorm van silent treatment is geweest om me te straffen voor het afzeggen, al heb ik dat niet zo opgevat. Na een maand nam hij ineens weer contact op alsof er niets gebeurd was: wanneer gaan we die date nu plannen? Toen zei ik ook: huh, kreeg na vorige keer niet het idee dat je daar nog zin in had. Maar nee, was allemaal niet zo. Denk dat ik me veel ellende had kunnen besparen door daar al m’n intuïtie te volgen. Sorry dat ik het nu ombuig naar m’n eigen ervaringen, ben ergens nog bezig met verwerking. Ik zou idd bij opmerkingen over ‘jammer dat sommige meiden geen ons willen’ en die massage ook wel het fuckboy idee krijgen. En hoezo jammer? Jammer dat sommige mannen niet gewoon wat energie willen steken in een date zonder seks, dan kan je nog meer dingen mislopen dan als je geen ons wilt.

6 likes

In reactie op mijn eigen bericht, het volgende gaat over die man die ik maar blijf tegenkomen.

Hij, na een week of zelfs langer geen appcontact: “Ik vind het netjes om te melden dat ik geen interesse heb in verder contact. Je bent niet wat ik wil.”

Ik, na mijn hersenen te hebben gekraakt over wie me dit ĂŒberhaupt stuurt (want onopgeslagen nummer en geen chatgeschiedenis): “Nou, dan vind je het vast heugelijk nieuws om te horen dat deze juf op het moment geen Tinder heeft, dus voorlopig kom je haar daar ook niet meer tegen.”

“Overigens ben ik geen object dat je wel of niet kan willen, meester. :angry:”

If the man wants attention, then he gon’ get it!

1 like

O god heb net spontaan een Tinderdate gehad met deze jongen haha. Ik werd vanochtend om 10 uur wakker en reageerde op een Whatsapp bericht van mijn Tinderman (we noemen hem Bart). Bart en ik appen nu zo’n goede maand. Hij zei dat ie in Uut afgelopen nacht was bij een maat en of ik zin had om te ontbijten, spontane date dus. Ik in paniek want ik moest echt binnen een half uur klaar staan want hij kwam me ophalen met de auto. Dit is echt niks voor mij want normaliter zou ik mijn haar heel mooi doen, goede makeup blabla. En nu dacht ik o m g heb niet eens tijd om alles te doen. Ik heel snel half mijn haar gekruld, klein beetje makeup, de vellen van mn verkoudheid hingen nog onder mijn neus en dacht echt van. Waar ben ik mee bezig.

Vervolgens appte hij dat ie er al was en of ik klaar was. Stond letterlijk nog in mijn trainingsbroek en sloebertrui. Toen zei die, hou dat lekker aan joh. Haha ik heb dit inderdaad aangehouden (next level voor mij) en ben toen naar zijn auto gelopen als team sloeber. Hebben we geluncht in de stad en erna heeft ie me weer thuis gebracht. Kreeg alleen echt 0 hoogte van hem als in of die me zag zitten en voelde mezelf ook echt niet zo mooi. Anyway toen moest ie bij mij thuis nog even plassen want hij moet nog 1,5 uur in de auto zitten. Toen kwam het afscheid, en hij gaf me 3 zoenen en dacht ja oke hij vindt me niks? :joy: alleen toen keken we elkaar aan en hebben we denk zo’n 20 minuten staan zoenen gehehe.

Nu is ie naar huis en ben benieuwd hoe de communicatie verder gaat lopen (en of date 2 door gaat). Had gezegd dat ie even moest appen als hij thuis was, wellicht dat ie dan appt of die het gezellig vond (of niet) Het is in ieder geval echt een yolo actie van mij geweest. Nu maar eens gaan douchen :joy:

70 likes

Wat leuk! En meestal hebben we het hier heel negatief over red flags, maar ik wil ook even zeggen dat ik het idee heb dat hier veel ‘green flags’ (als ze snapt wat ik bedoel?) zijn. Dat hij ontbijt als date voorstelt (geen alcohol, niet de verwachting daarna seks te hebben), dat hij het initiatief neemt als hij toch in de buurt is, dat hij je aanmoedigt gewoon mee te gaan in je niet volledig gepolijste staat. Leuk!

43 likes

Ja dit! Heel leuk @Trenchcoat

2 likes

Ik snap je zeker! En ik vond het juist leuk dat het zo spontaan was, had ik ook minder last van zenuwen. Hij heeft in ieder geval net geappt. Ga jullie uiteraard op de hoogte houden :blush:

6 likes

Ahh ik word hier echt blij van! Klinkt echt top, dat spontane is juist leuk!

Na alle verhalen van Tinder-gone-bad wil ik mijn duit nog even in het zakje doen dat er nog steeds wel succesverhalen zijn. Na een laaaaaange lange lange relatie heb ik begin vorig jaar mijn relatie verbroken. Een paar maanden daarna Tinder geĂŻnstalleerd, samen met twee vriendinnen erbij, want hi ha ho nu kan het eindelijk en ik was toch niet in mijn eigen stad. Die avond best wat matches gehad, maar met mijn allereerste match klikte het gelijk heel goed. Paar dagen daarna afgesproken en het klikte ook irl goed. En nu, dik half jaar later, nog steeds going strong.

15 likes

Zo leuk! Ook jullie zo snel matchten. Hij lijkt me ook tof, wat ik ervan zag (/stalkstalk)

Mijn vriend was destijds match 50 ofzo maar de ENIGE echt leuke. Toen was ik opeens niet meer zo bezig met anderen, want ik vond er maar eentje écht leuk (en zo is het nog steeds haha). Dus heb maar twee weken kunnen tinderen, janken!

Inmiddels 6 jaar of stronggoing (met heeeeel veel ups en downs zoals de lezers van het relatie topic weten haha)

2 likes

Zo mee eens! Goed bericht

1 like

Dat is dan toch voor nieuwe potentieel matches? Ik had ook zo’n gast die elke keer zijn profieltekst veranderde, maar lijkt me niet dat iemand dat speciaal voor jou doet. Ik vond het ook irritant, houd gewoon bij wat je hebt. Iemand lijkt dan heel wispelturig. Ergerde me ook altijd aan een vriendin die 2x per dag haar Facebook foto veranderde en dan weer verwijderde en dan weer opnieuw.

1 like

Ja omg ik wist niet dat mensen hier een melding van kregen haha heel gĂȘnant. Ik doe dat vaak als ik denk ‘ff geen zin meer om zichtbaar te zijn/ik stop met nieuwe mannen’ maar zoals gezegd houd ik dat nooit vol haha. Maar daar krijgen mannen dus steeds een melding van :roll_eyes:

3 likes

Geen idee, nooit over nagedacht waarom iemand dat zou doen. Het maakt me ook verder niet uit, behalve dat ik het dus heel irritant en puberaal vind en dus niet mijn type persoon is.

@Monstertruck O jezus krijgen je matches daar een melding van? Wat is er mis met gewoon lekker offline en online gaan zonder dat iemand dat meteen in beeld te zijn krijgt.

2 likes