Tinderervaringen

Ik had gisteren mijn derde date met de jongen die ik eerst heel erg leuk vond, maar ik twijfel inmiddels een beetje. We gingen gewoon een drankje doen in de stad, maar het voelde echt weer als een eerste date. Vind het nog steeds een leuke en gezellige jongen, maar liep wel echt met megaveel twijfels weer terug naar huis. Hij appte vannacht met ongeveer hetzelfde, maar dat hij het nog wel een keer wil proberen met een iets actievere date en dat ik daar maar even over na moest denken. Maar ik weet het nog niet zo goed.

1 like

Kon wel over msn praten met een match <3. Maar dat is ook niet het wondermiddel, still single :joy:

1 like

Net zoals bij shoppen: ā€˜Bij twijfel niet doen’

6 likes

Misschien kan ik maar het beste om advies vragen want ik loop een beetje vast.

Donderdagavond heb ik een leuke eerste date gehad, ik zou hem niet meer zien want hij ging een week op vakantie. Hij vroeg meteen: ā€œAls ik zaterdag terug ben, zullen we dan afspreken in de avond?ā€ (zoiets althans). Uiteindelijk maakte hij vrijdag op eigen initiatief tijd voor me vrij en hebben we elkaar dus meteen weer gezien.

Ik merk dat ik best wel veel aan hem denk nu, maar hij is dus op vakantie. Ik merk ook dat ik onzeker ben geworden nu ik sinds zijn vertrek op vrijdagavond zo weinig gehoord heb, terwijl we daarvoor veel contact hadden. Ik wil geen gesprek forceren en hem laten genieten van zijn vakantie maar het is best wel moeilijk.

Hij weet natuurlijk niet dat ik aan hem zit te denken en onzeker ben. Is dat iets wat jullie zouden uiten of is dit echt het verkeerde moment? Zouden jullie überhaupt iets sturen of is het beter om hem met een soort van update te komen? Meestal weet ik wel wat ik een ander zou adviseren maar zelfs daar kom ik niet echt uit.

Neee rustig aan die jongen is lekker op vakantie!

1 like

Hier moet ik hardop om gniffelen, thanks :relieved:

1 like

Ik zou het zeker niet uiten. Zeker als je elkaar nog niet zo lang spreekt en kent, zou ik het gewoon lekker rustig aan doen.

Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van dit topic als er een algemeen datetopic is? Daar kunnen gekke tindergesprekken ook wel in toch? Vind het zo dubbel nu soms als hier hele dateverhalen staan. Beetje random en ik stoor me er ook niet actief aan haha dus weet ook niet wat ik hier mee wil, ik vraag het me vooral gewoon af.

6 likes

Fair enough misschien had mijn vraag in het datetopic gekund, maar daar kom ik niet en hier wel. Mijn vraag is ook een follow-up van een verhaal van eerder deze week.

Ik begrijp trouwens wel dat het niet alleen om mij gaat, maar dit was mijn overweging. :blush:

Al bespreken mensen hier wel hele date ervaringen dat ik denk; doe dat in het date topic.
Ik vind dit topic ook meer voor grappige/gekke dingen die je tegenkwam op dating apps. Het begin vorig jaar ook met screenshots van gesprekken, maar sinds dat niet meer mag is de grens tussen dit en het date topic vervaagt.

2 likes

Oh ja ik snap wel het idee van een scheiding tussen grappige gesprekken en dates, maar in de praktijk vind ik die scheiding nu niet heel duidelijk ofzo. Beetje wat @ellegirltalk zegt.

Ja hier heb je eigenlijk wel gelijk in. Mijn verhaal had eigenlijk ook beter in dat topic gepast bedenk ik me nu.

Ik had vandaag wel weer echt door dat de meeste jongens echt iedereen naar rechts swipen. Beste vriendin ging voor de grap iedereen op Tinder waar ik lang mee heb geappt of mee heb gedate, naar rechts swipen. We lijken qua uiterlijk helemaal niet op elkaar, maar toch precies dezelfde matches. Vond dat toch best even gek ofso.

Ik denk wel dat je gelijk hebt. Maar het is zo lastig, ik ben bang dat hij me daar helemaal vergeet of zo en dan de conclusie trekt dat we niet meer moeten daten. Terwijl het compleet logisch zou zijn als hij daar helemaal in het moment zit en geniet (althans dat hoop ik toch!).

De rationele denkers onder ons denken nu waarschijnlijk 'ja boeie, je kent hem amper, en als hij niet wil dan ben je ā€˜m liever kwijt dan rijk’. Toch maakt de timing van de vakantie het even lastig voor mij. Ik moet er op vertrouwen dat hij me niet laat zitten, maar dat is zo veel makkelijker gezegd dan gedaan.

Dus ja, ik ben er maar even open over hier. Ik hoop dat er iemand is die het enigszins herkent?

1 like

@Trenchcoat Dit klinkt echt super leuk!! Ook respect dat je inderdaad gewoon je sloeberoutfit hebt aangehouden. Hoe vond je hem verder?

1 like

Helemaal herkenbaar hoor maar probeer ook een beetje te genieten van jullie twee leuke dates. En je kan hem best een berichtje sturen hoe hij het heeft toch, maar zou je gevoelens nog even voor jezelf houden

3 likes

Ik snap je heel goed hoor! Had afgelopen zomervakantie precies hetzelfde met een hele leuke match die niks meer zei toen hij op vakantie was en daar werd ik toen ook mega onzeker van. Maar ik heb het (toevallig met diezelfde match) ook andersom meegemaakt. Ik was een paar weken aan het backpacken en hij bleef maar contact zoeken terwijl ik echt in een soort bubbel zat daar. Was hem absoluut niet vergeten, maar ik was gewoon helemaal niet bezig met alles en iedereen in Nederland.

En wat @Bird inderdaad zegt. Een appje met hoe het is, kan geen kwaad toch? Maar zou niet echt over je gevoelens beginnen nog.

1 like

Ik moet door jouw verhaal nu terugdenken aan een date die ik vorig jaar zomer had. Vlak daarna ging hij naar Spanje voor vier weken, best lang dus. Tijdens het inpakken had ik al niks meer gehoord en in Spanje al helemaal niks meer, ik ben gewoon geghost als ik het me goed herinner. Kort geleden hadden we weer een match op Tinder en toen heb ik gezegd dat ik het echt niet vond kunnen dat hij zo’n ass was geweest. Ik weet niet hoe oprecht het was, maar hij verontschuldigde zich toen wel. :see_no_evil:

1 like

Ik herken het wel, maar ik zou proberen jezelf een beetje te temperen. Denk dat heftige berichtjes over onzekerheid hem nu af zouden schrikken en averechts werken. Als je wel graag contact wilt zou ik het gewoon super low-key houden met dat je hoopt dat hij het leuk heeft. Deze onzekerheid heeft in feite niks met deze man te maken, dus belast hem er ook niet mee in het prille begin (dit is niet beschuldigend bedoeld, heb er zelf ook last van).

4 likes

Dankje. :orange_heart: Ik denk alleen niet dat ik hem nu low key wil appen dus ā€˜the waiting game’ begint. Hopelijk laat hij vanavond of morgen wat van zichzelf horen. Dat zou me goed doen.

Ja leuk, hoop dat onze geplande date van over 2 weken nog door gaat haha! Maar hij is wel mijn type; lange baard, tattoo’s op zijn arm en hij ziet eruit als een grote knuffelbeer :drooling_face:

10 likes