Tinderervaringen

Volgens mij is het datetopic ook alleen voor members only of niet?

Ik heb weer eens een pratende match, een italiaanse jongen en we hebben het een half uur over koken en pasta gehad en ik ga hem nu het recept van mijn vaders snert sturen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling dit!

11 likes

Ja ik zit er nog niet in haha. Moet dat nog even aanvragen maar ben ik te lui voor.

Heb dit weekend twee tinderjongens mijn nummer gegeven maar nu zijn de gesprekken stilgevallen haha. Soms kun je beter doorchatten op tinder tot een date heb ik het idee

1 like

Ja ik vind dat ook lastig! De ene keer lijkt het alsof je beter je nummer kan geven, omdat ze dan wel reageren en de andere keer valt het juist stil

1 like

Ik heb het al ergens in de zomer aangevraagd en ben nog steeds niet toegelaten :sweat_smile:

Foutje lijkt me? Het gaat over toegang tot members only toch? @Bird Volgens mij kan je daarvoor de mods taggen of een berichtje sturen. Als het al zo lang duurt zou ik het nog eens proberen. :blush:

2 likes

Hmm ja het was wel heel natuurlijk in het gesprek haha, eentje gaf hem en de ander had ik zelf gevraagd nadat we hadden afgesproken om volgend weekend wat te gaan doen. Maar zie die tweede sowieso niet meer doorgaan nu :sweat_smile:

1 like

Ja denk het wel, hoop ik tenminste :sweat_smile: De laatste keer dat ik keek kon ik het ook niet opnieuw aanvragen, zal ze van de week eens taggen

Ja zeker als het natuurlijk gaat, is het jammer dat het dan zo loopt! Als je er zelf nog wel zin in hebt misschien gewoon even vragen wat hij ermee wil

Had gisteren mijn schaatsdate. Het was best wel gezellig maar echt al de tweede date en hij heeft beide keren geen enkele poging om me te versieren gedaan? Ik na de eerste date overigens ook niet, hou best wel van flirten maar had het idee dat hij niet zo ervaren was qua meisjes dus wilde het voor hem ook niet ongemakkelijk maken. Maar goed, weet dus niet zo goed of deze date nou vriendschappelijk was of niet. In ieder geval is er niets gebeurd dus hoef ik me ook niet schuldig te voelen voor mijn date dinsdag met een andere gast van tinder :’)

5 likes

Ik heb zo een leuke match op Bumble maar ik krijg maar 1 reactie per dag. VRAAG MIJN NUMMER EN VRAAG ME MEE UIT. Ja ik kan het ook zelf doen maar we hebben nog maar een gesprek van 5 berichten oid gehad :joy:

5 likes

Haha op slag verliefd!

1 like

Haha ik moest heel hard lachen om eentje:

‘trapped 3 mice (humanely). Released them into their natural habitat. Was glad to hear that two now have jobs and Kevin is on a plumbing course’.

Was instant like voor mij.

22 likes

Had je zelf wel de behoefte om met hem te flirten? Of voelt het van jouw kant vriendschappelijk?

@Damnatio Ik geloof dat ik iets mis bij die grap. Banen? Loodgietercursus? What? :joy:

Haha nou ik vond het absurde van die hele opmerking hilarisch. Dat het nu goed gaat met de muizen omdat twee een baan hebben en de ander zijn leven op de rit met een loodgietersopleiding. Moet denk ik je cup of tea zijn maar ik vond het echt ontzettend grappig.

6 likes

Oke, ik dacht dat ik nog iets onderliggends miste maar niet dus. Erg droog inderdaad. :joy:

Oké er is een gast waar ik af en toe mee praat. Hij vertelde weleens over zijn mindere ervaringen met datingapps (daar vroeg ik ook wel naar door, het was niet dat hij me dat zo random voorschotelde), maar bij het tweede of derde verhaal dacht ik: ben je zelf gewoon niet kritisch genoeg, hoezo trek jij dit precies aan, en klopt het wel wat je zegt?
En nu maakte ik een opmerking waardoor hij op z’n pik lijkt getrapt en denk ik echt: ‘zie je nou :roll_eyes:’. Dus ook aan mezelf: je gevoel klopt altijd! Byeeeee.

4 likes

Ik word zooo moe van dat moderne daten en dat je alles maar kan zien. Ik heb een leuk, langlopend gesprek met een jongen maar hij is heel druk dus we kunnen voorlopig nog niet afspreken (je weet het nooit maar lijkt wel echt te kloppen). Maar als hij dan even 1-2 dagen niet antwoord en ik wel aan zijn afstand in zijn profiel zie dat hij nog actief is dan heeft hij in mijn hoofd meteen een ander ontmoet. (En ik ben zelf ook nog gewoon actief hé jongens) Ik heb zijn nummer al, dus ik zou hem eigenlijk gewoon van de app af moeten gooien zodat ik niet meer kijk.
Ik weet hoe dom dit is en ik kan mezelf er zo hard om uitlachen maar ik vind het ook zo frustrerend ahhh. Ben al iets te lang aan het online daten denk ik :sweat_smile:

1 like

Hoe werkt dit? Ik snap het niet.

Dit deed ik wel, nummers uitwisselen = match opheffen op een positief moment, dat voorkomt bij mij echt een hoop narigheid.

2 likes

Ja het is dat jij jouw forumnaam al hebt anders had ik hem wel gewild :joy:
Match opheffen vind ik ook wel jammer want dan heb je de foto’s ook niet. En ja die kun je ook wel opslaan natuurlijk maar toch… en de afstand verandert als iemand de app opent.

Huh, is dit een ding? Dat van die afstanden?

1 like