Maarrrrr waarom zou je de foto’s van een vreemde willen opslaan?
Als het contact wat verder vordert kan je altijd nog om die foto’s vragen.
Haha nee ik wil ze niet opslaan maar zou wel graag voor de date bv zijn foto’s nog een keer bekijken en dat kan dan niet. Maar zoals ik al zei is het echt een non-issue hoor
Dan sluit je een compromis en hef je de match op vlak voordat of na je de eerste date hebt
Goede. Maar dat gaat nog wel even duren hehe.
Mijn hoofd moet gewoon even normaal doen soms
Ik weet niet of het helpt, maar ik heb precies hetzelfde! Ik word er zo onzeker van en toch is mijn drang om te klikken en te kijken of iemand actief is geweest groter, ondanks dat het niks hoeft te betekenen. Ik blijf dating apps heel dubbel vinden…
Ik vind het denk ik ook wel prima om het vriendschappelijk te houden. Had zondag niet echt de behoefte om te flirten of in lichamelijk contact ofzo.
Had gisteravond mijn date met die andere jongen en het was echt mega leuk! Was van tevoren wel even bang dat het heel ongemakkelijk zou worden omdat we elkaar een tijdje niet gezien en gesproken hadden maar dat was helemaal niet het geval. Hij liet ook echt blijken dat ie me ziet zitten en dat ie vaker met me wil afspreken dus dat is positief. Merk ook dat ik hem leuker begin te vinden dan de vorige keer dat ik hem zag
Als je op dag A op Tinder online bent in Amsterdam en je dag B ga je in Rotterdam naar je werk op Tinder dan blijft je locatie op Rotterdam totdat je weer online komt. Dan blijft hij op de locatie waar je op dat moment bent. Of was dat je vraag niet :P?
Tenzij je instelt dat ie je locatie ook wijzigt als je de app niet opent. En bij mij blijft ie vaak op een locatie hangen, dan ben ik al drie dagen thuis en ook actief op de app, maar staat er bijvoorbeeld nog steeds een plek waar ik dagen geleden was. Dus ja het is allemaal niet super accuraat.
TIL! Toen ik nog op Tinder zat vond ik het wel creepy, want dan had ik weleens dat een match (die ik nooit eerder had gezien) binnen 1 km was en dan werd ik daar echt nerveus van haha
Heb weer bum.ble. Vanochtend gematcht, hij wilde al lunchen maar ik heb al een koffie meeting. Nu doen we dus vanavond een drankje. Dit is mijn snelst afgesproken date ever.
Leeeuk, have fun!
Dank je wel!
Ik herken dit ook wel. Ik was ook ongeveer met iemand wat aan het daten voor een maand voordat hij een week op reis vertrok. We hadden wel al aangegeven elkaar leuk te vinden dus ergens had ik wel al iets van bevestiging. Maar toen hij op reis was er ook minder contact (wat ik ook wel had verwacht). Vond het toen ook heel moeilijk om te weten wanneer ik wel of niet kon sturen zonder te aanhankelijk te lijken ofzo. Ik werd er allesinds ook wat onzeker van. Ook deels omdat ik toen beseft dat ik hem wel echt leuk vind dus ik snap je verhaal
Ik heb toen ook vaak afgewacht tot hij iets liet weten en af en toe zelf keer gestuurd
Ah fijn om van je te horen. Ik kan niet wachten tot het zaterdag is. Gisteravond laat hebben we elkaar een tijdje gesproken (niet hierover) en sindsdien ben ik aardig gerustgesteld.
Hoe was het bij jou/jullie na terugkomst?
Ik keek ook uit naar het moment dat hij terug was en het is ook niet tegen gevallen haha. Ondertussen al meerdere keren terug afgesproken en het is telkens heel leuk.
Dit weekend vertrek ik nu wel op reis maar denk dat ik er nu wel minder last van ga hebben doordat ik de persoon ben die weg is. En we zijn ook wel al open geweest naar elkaar toe over onze gevoelens dus die onzekerheid is ook al wat weg.
Hopelijk is jullie weerzien ook even fijn!
Nah, nevermind hoor. Last minute zegt ie: ‘Nestley, ik reis veel en wil eigenlijk casual. Hoe sta jij erin?’ Hij wil alleen afspreken als we daarna seks hebben, basically. Wilde zelfs een week praten om mij te ‘overtuigen van de voordelen van casual’. Nou ja, wel eerlijk
Ik hoef niet per se direct een vriend, maar ik date liever wel iemand met dezelfde intenties. Casual klinkt zo verleidelijk maar heb voor mijzelf besloten dat ik dat gewoon niet meer doe. Ben al een behoorlijke tijd gestopt met de pil en krijg echt stress van seks met alleen condoom. Vind dat echt gedoe om voor een fwb weer te beginnen. Soms haat ik het echt dat zoiets fijns direct verbonden is aan zulke grote (mogelijke) consequenties, sjonge jonge
Als ik aan de pil was, had ik sowieso ingestemd. Dat is ook nog een reden dat ik er niet aan zit, houdt me een beetje in het gareel
Zal me verbazen als er überhaupt iemand voldoet aan al deze eisen (of het niet zijn/hebben). Succes kerel. Triest geval. Zeker zelf een rein godgeschenk
Ja, zo’n type dat vanavond in zijn pyjama bij mama thuis op de bank zit met een bakje chips.
Al stinkwindlatend