Tinderervaringen

Wow deze beschrijving is perfect

2 likes

Haha lol, ik moest hier wel om lachen :joy:

43 likes

Vinden jullie bepaalde hobby’s echt saai om te horen?
Ik kan dus niks met yoga/meditatie, heb meteen een vooroordeel.
Maar dus ook over Krav maga. Vind dat toch zo suf hè. Ook meteen een beeld van die gozer voor me dat ik denk nehh saai.
Edit: bedenk me nu dat ik capoeira en Krav maga door elkaar haal :rofl: heel anders, maar toch word ik niet enthousiast als ik een van beide genoemd zie worden.

3 likes

Wielrennen. En er zitten zoveel mannen op Tinder die dat doen. Zodra ik weer zo’n foto zie word ik niet goed

20 likes

Ik zou geen man willen die gladdere benen heeft dan ik.

3 likes

Sorry maar je ziet er ook echt niet uit in zo’n strak pakkie en zo snelle planga + helm dus waarom zou je ook een foto van jezelf in die outfit op Tinder zetten :woman_shrugging:t2:

5 likes

Haha die vraag heb ik voor 50% van de foto’s op dating apps bij mannen :joy:

Ik vind wielrenfotos dus heel sexy, vooral als ze goed gespierde kuiten en armen hebben :drooling_face:

3 likes

het is ook echt niet grappig maar gewoon rude

2 likes

Ja en vind het ook fake overkomen. Zo niet, onbeschoft gewoon.

Overigens ben ik ècht een keer mijn docent tegengekomen op een datingapp, helemaal kut. Had gelukkig net het blok afgesloten, dus hoefde hem niet meer onder ogen te komen voor een ongemakkelijk moment.
Die docent was trouwens ongeveer even oud als ik, ik heb geen fetish voor vijftigers.

1 like

@Monstertruck @safkina @Sax ik begreep eerst niet zo goed wat het probleem was maar ik lees nu pas echt goed :weary: Sorry dit is indeed rude, wtf. Ik verwijder het.

(Dit klinkt echt dom, maar ik dacht echt iets anders te lezen. Ga maar niks ‘grappigs’ meer plaatsen tot ik goed nuchter ben, sorry)

Hij appte gisteren toen hij bijna thuis was, zei dat hij even ging douchen en eten en is toen meteen naar me toe gekomen na een autorit van 12 uur. We hebben het zo fijn gehad. :blush:

Hoe trots ben ik op mezelf dat ik geen woord heb gezegd over mijn onzekerheid van afgelopen week?! :grin:

25 likes

Waarom willen ineens alle mannen neer een paar chat berichten meteen bellen. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan. En al helemaal geen video bellen. Dat vetrouw ik niet ofzo :rofl:

2 likes

Wat fijn! Al een volgende date weer gepland staan? :slight_smile:

Ik wilde even een pauze nemen maar het is nu juist weer chaos :sweat_smile:. Ach ja

1 like

Niet concreet maar hij wilde wel, dus ik wacht het af.

Vertel eens over jouw chaos? :grimacing:

Ik had een man op bumble met in zijn bio: Alphamale. Dominant.
Ik heb m geliket blijkbaar (denk ik, kon het me niet meer actief herinneren, mag hopen dat ik die bio niet gelezen heb toen) en ik had een match. Had m maar gevraagd of zijn dominant ook niet stiekem ‘egoïstisch’ betekent, maar hij heeft me al unmatcht. Beter ook denk ik. Niets ergers dan mannen die moeten roepen dat ze alphamales zijn. Echte alphamales hoeven dat niet te roepen. Heb altijd het idee dat dat soort mannen die het wel hard roepen vooral daardoor denken dat ze je kunnen commanderen en dat je dan ook doet wat ze zeggen want ze zijn ten slotte ‘alphamales’.

edit: denk trouwens dat dit er zo eentje is die ik per ongeluk heb geliket. Als ik in bed lig swipe ik wel eens mensen per ongeluk een kant uit terwijl ik eigenlijk naar beneden wil scrollen om de bio te bekijken. Hoop ik.

6 likes

Ik walg erg echt van als mannen dat constant over zichzelf moeten zeggen. In mijn kennissenkring zit ook zo een figuur. Die claimt dan dat als hij op bepaalde feestjes komt en hij loopt naar binnen dat iedereen dan vet onder de indruk is door zijn authoritaire uitstraling. Ik weet niet op wat voor feestjes hij dan komt, maar ik ken weinig mensen die “in real life” grijzer en saaier zijn dan hij. Echt een soort overcompensatie. Gelukkig heeft hij je unmatched.

6 likes

Haha, hoe kun je zoiets ook zo schaamteloos over jezelf zeggen.

Ja, dat vind ik dus ook. Ik weet dan niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan want aan de ene kant wil ik er dan iets van zeggen omdat dit soort dingen me echt mateloos ergeren. Aan de andere kant weet ik dat het geen zin heeft om iets te zeggen want in mijn ervaring zeggen dit soort figuren dan: Jij kan gewoon niet tegen mijn sterke persoonlijkheid

2 likes

Ik heb een match met iemand die aan first dates mee heeft gedaan😂
Ik heb de aflevering met hem niet gezien, maar hij heeft een foto op z’n profiel van zichzelf in de show.

8 likes