Haha wat een eikeltje zeg
Inmiddels niet meer single moeder maar ik doe even alsof ik nog op Tinder zou zitten
Kan er niet over uit hoe stom ik die vent vind.
Maar ik vind het ook raar dat hij denkt zijn dreamgirl te vinden op tinder of all places? Alsof zijn dreamgirl zou tinderen. Die is de hele dag het huis aan het schoonmaken en aan het koken en opruimen voor haar vader/broers, die zit echt niet te swipen op tinder.
Hahaha zwanger op blote voeten in de keuken, wel mooi filmisch.
Dit lijkt me het type dat op de eerste date seks wil en als je nee zegt, je een hoer noemt, maar je ook een hoer noemt als je hem weer zat bent en dumpt en hij je zo noemt omdat je al zo snel seks met hem had en hij was toch al op je uit gekeken
Wow deze beschrijving is perfect
Vinden jullie bepaalde hobby’s echt saai om te horen?
Ik kan dus niks met yoga/meditatie, heb meteen een vooroordeel.
Maar dus ook over Krav maga. Vind dat toch zo suf hè. Ook meteen een beeld van die gozer voor me dat ik denk nehh saai.
Edit: bedenk me nu dat ik capoeira en Krav maga door elkaar haal heel anders, maar toch word ik niet enthousiast als ik een van beide genoemd zie worden.
Wielrennen. En er zitten zoveel mannen op Tinder die dat doen. Zodra ik weer zo’n foto zie word ik niet goed
Ik zou geen man willen die gladdere benen heeft dan ik.
Sorry maar je ziet er ook echt niet uit in zo’n strak pakkie en zo snelle planga + helm dus waarom zou je ook een foto van jezelf in die outfit op Tinder zetten
Haha die vraag heb ik voor 50% van de foto’s op dating apps bij mannen
Ik vind wielrenfotos dus heel sexy, vooral als ze goed gespierde kuiten en armen hebben
het is ook echt niet grappig maar gewoon rude
Ja en vind het ook fake overkomen. Zo niet, onbeschoft gewoon.
Overigens ben ik ècht een keer mijn docent tegengekomen op een datingapp, helemaal kut. Had gelukkig net het blok afgesloten, dus hoefde hem niet meer onder ogen te komen voor een ongemakkelijk moment.
Die docent was trouwens ongeveer even oud als ik, ik heb geen fetish voor vijftigers.
@Monstertruck @safkina @Sax ik begreep eerst niet zo goed wat het probleem was maar ik lees nu pas echt goed Sorry dit is indeed rude, wtf. Ik verwijder het.
(Dit klinkt echt dom, maar ik dacht echt iets anders te lezen. Ga maar niks ‘grappigs’ meer plaatsen tot ik goed nuchter ben, sorry)
Hij appte gisteren toen hij bijna thuis was, zei dat hij even ging douchen en eten en is toen meteen naar me toe gekomen na een autorit van 12 uur. We hebben het zo fijn gehad.
Hoe trots ben ik op mezelf dat ik geen woord heb gezegd over mijn onzekerheid van afgelopen week?!
Waarom willen ineens alle mannen neer een paar chat berichten meteen bellen. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan. En al helemaal geen video bellen. Dat vetrouw ik niet ofzo
Wat fijn! Al een volgende date weer gepland staan?
Ik wilde even een pauze nemen maar het is nu juist weer chaos . Ach ja