Niet concreet maar hij wilde wel, dus ik wacht het af.
Vertel eens over jouw chaos?
Niet concreet maar hij wilde wel, dus ik wacht het af.
Vertel eens over jouw chaos?
Ik had een man op bumble met in zijn bio: Alphamale. Dominant.
Ik heb m geliket blijkbaar (denk ik, kon het me niet meer actief herinneren, mag hopen dat ik die bio niet gelezen heb toen) en ik had een match. Had m maar gevraagd of zijn dominant ook niet stiekem āegoĆÆstischā betekent, maar hij heeft me al unmatcht. Beter ook denk ik. Niets ergers dan mannen die moeten roepen dat ze alphamales zijn. Echte alphamales hoeven dat niet te roepen. Heb altijd het idee dat dat soort mannen die het wel hard roepen vooral daardoor denken dat ze je kunnen commanderen en dat je dan ook doet wat ze zeggen want ze zijn ten slotte āalphamalesā.
edit: denk trouwens dat dit er zo eentje is die ik per ongeluk heb geliket. Als ik in bed lig swipe ik wel eens mensen per ongeluk een kant uit terwijl ik eigenlijk naar beneden wil scrollen om de bio te bekijken. Hoop ik.
Ik walg erg echt van als mannen dat constant over zichzelf moeten zeggen. In mijn kennissenkring zit ook zo een figuur. Die claimt dan dat als hij op bepaalde feestjes komt en hij loopt naar binnen dat iedereen dan vet onder de indruk is door zijn authoritaire uitstraling. Ik weet niet op wat voor feestjes hij dan komt, maar ik ken weinig mensen die āin real lifeā grijzer en saaier zijn dan hij. Echt een soort overcompensatie. Gelukkig heeft hij je unmatched.
Haha, hoe kun je zoiets ook zo schaamteloos over jezelf zeggen.
Ja, dat vind ik dus ook. Ik weet dan niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan want aan de ene kant wil ik er dan iets van zeggen omdat dit soort dingen me echt mateloos ergeren. Aan de andere kant weet ik dat het geen zin heeft om iets te zeggen want in mijn ervaring zeggen dit soort figuren dan: Jij kan gewoon niet tegen mijn sterke persoonlijkheid
Ik heb een match met iemand die aan first dates mee heeft gedaanš
Ik heb de aflevering met hem niet gezien, maar hij heeft een foto op zān profiel van zichzelf in de show.
Ik heb hiier zelf ook heel erg veel last van gehad. Ik zei altijd: ik heb iemand nodig die tegenwicht kan bieden. Dat slaat echt nergens op. Ik heb door middel van veel āsoulsearchingā en therapie geleerd dat dit totaal in mijn eigen handen ligt. Door te zeggen dat je iemand nodig hebt die jou aan kan zeg je eigenlijk: ik heb een partner nodig tegen wie ik een klootzak kan zijn en die persoon moet daar tegen kunnen. Tenmiste, dat was zo in mijn eigen beleving. Je partner is er niet je te heropvoeden.
Ja dit vind ik sowieso echt een lastige. Ik denk ook dat het juist door die onzekerheid averechts gaat werken als je zo iemand aanspreekt op dat soort gedrag.
Ik denk dat het een beetje een artsy, tikkeltje vreemd type is. Hij sprak me net pas aan, dus ik kan inhoudelijk niks over hem vertellen nog. Heb wel gelijk gevraagd naar zān ervaring met de showš
Haha dat had ik ook een keer! Volgens mij begon zijn naam met een J.
Ik heb toen die aflevering opgezocht, en vond hem toen helemaal niks
Ik had trouwens een tijdje terug een match met iemand, leek heel leuk, maar toen bleek dat hij normen en waarden had die echt totaaaal tegengesteld waren aan die van mij. Dus ik had aangegeven dat ik het contact wilde stoppen.
Stuurt ie me nu ineens weer een bericht. Dus ik zo van: blabla ik had aangegeven dat ik geen interesse heb en dus ook geen contact meer wil
Hij: āhet is toch een eer dat ik je een bericht stuurā
??? Wtf okƩ, geblokkeerd
Ik ben nog steeds aan het appen met een van die jongens waarvan ik baalde dat ik zijn nummer had gevraagd omdat het gesprek stuk liep. Hij appt ook uit zichzelf nu om het gesprek op gang te houden, terwijl ik echt dacht dat het stil zou vallen (wilden afgelopen weekend eigenlijk ook afgesproken maar konden geen tijd vinden waarop we allebei konden)
Hopelijk dit weekend dan een date
Eh excuse you?! Haha wtf denken die kerels soms man. Crazy!
Ik wil de aflevering ook vinden zodat ik hem alvast kan inschatten, maar ik kan m niet vindenš Die van mij heeft een naam met de M trouwens:p
Edit: de aflevering wordt pas in april uitgezonden
Leuke date , samen de aflevering kijken.
Ik zei precies hetzelfde: ik heb een sterk iemand nodig, anders loop ik over je heen. Totdat ik besefte dat ik eigenlijk zei: ik ga je geweld aan doen, als je me laat. Dat is niet wat ik wil zijn. En je zal me niet vinden met koos meningloos maar ik doe echt mijn best om mijn instincten niet te laten overheersen. Heb gelukkig wel inzicht in mezelf en psychologie maar het kost me echt moeite al gaat het me beter af en krijg ik ook positieve feedback van mensen. Haha dat klinkt bijna zielig, maar ik heb nog niet zo heel lang door hoe mijn jeugd me heeft gevormd. Mijn emotionele grenzen zijn vaak niet gerespecteerd dus nu heb ik harde grenzen ten koste van anderen. En hoewel ik nog steeds denk dat stevige grenzen veel ellende kunnen voorkomen, besef ik ook dat ik ze moet beschermen zonder anderen daarmee te schaden. Ik dacht heel lang dat het stoere vrouwen gedrag was terwijl het eigenlijk meer gekwetst meisje in overcompensatie gedrag is en dat was voor mij wel een eye opener
Dat zou ik echt leuk vinden hahahahaš
Ik herken echt heel erg wat je zegt, vooral over hoe je jeugd je erin heeft gevormd. Het heeft me ook jaren gekost dat te kunnen erkennen. Ook wat je zegt over dat stoere vrouwen gedrag. Zo voelde ik me ook, maar het is puur overcompensatie. Al is het ook superlastig -vind ik- om constant die balans in de gaten te houden tussen: nu bewaak ik mijn grenzen OF nu ben ik me gewoon keihard aan het afzetten omdat ik bang ben gekwetst te raken.
Ik herken wat je zegt! Wat bij mij ook niet helpt is dat anderen vaak zeggen dat ik āeen man nodig heb die mij aankanā. Ik wist nooit zo goed waarom, maar het stak altijd. Maar ik denk dat het inderdaad is wat jij zei, dat het dan lijkt alsof ik je pijn ga doen als je dat toelaat. Maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon een liefdevolle relatie met iemand met een ruggengraat.
Ik wil niet in verdediging hoeven schieten, maar juist dat stoere meisje even achterwege kunnen laten. Ik wil niet iemand die een grote mond teruggeeft, maar iemand die me even een knuffel geeft als dat nodig is, juist als ik me defensief opstel
2 dagen later, hij heeft me net āgedumptā. Mijn intuitie zat dus weer al die tijd goed. Ik ben zo verdrietig nu.
āEerlijk gezegd vind ik het fijn met je maar denk ik ook dat ik het gewoon even allemaal niet aan kan op dit moment en wil het ik het toch even afhouden op dit moment :(ā
Dit bedenkt hij 2 dagen nadat hij dus meteen naar mij toekwam vanaf zijn vakantie-adres, ervoor koos om te blijven slapen en we seks hadden met elkaarā¦
Ik kom regelmatig mannen die in Amsterdam wonen op Tinder tegen die het serieus irritant vinden dat ze gematcht worden met mij, aangezien ik buiten Amsterdam woon en lacherig doen over ābuiten de ringā (ik woon in het centrum van een andere stad). Rot toch een eind op.