Oh mijn God straks krijgen ze nog ziektes van je
Ik heb niet gevraagd hoe dat zit, want zijn antwoord zal weer leiden tot nieuwe vragen, vermoed ik zo. Het verandert ook niets aan het eindresultaat. Hoe graag ik het ook zou willen veranderen. Ik ben er echt goed ziek van.
Dit stuurde ik wel
âSoms kom je er gaandeweg achter dat je ergens niet klaar voor bent maar ik voel me nu zo genaaid dat je zaterdag meteen naar me toe bent gekomen, zelfs bleef slapen en geen enkele moeite had om seks met me te hebben. Alsof ik dat zomaar met iedereen doe. Ik ben echt teleurgesteld in die actie.â
Ja snap dat je er goed ziek van bent wel, ik krijg er beetje de smaak van dat hij de seks met je wel leuk vind, maar dat hij niet op zoek is naar iets serieus en je er op deze manier een beetje op wilt voorbereiden. Echt enorm klote sterkte! Ook gek dat je onderbuiksgevoel altijd klopt.
Ps: vind je het date topic niet leuk? Daar zitten (zeker momenteel) meer mensen met afwijzingen en date perikelen.
Aw dankje, dat had ik echt nodig om te horen. Mijn reactie voelt heel kil en streng voor hem namelijk, en daar heb ik dan weer moeite mee omdat ik bang ben dat hij dan niet meer terugkomt. Maar dat was toch zijn plan al niet, dus eigenlijk heb ik helemaal niks te verliezen.
@lapzwans Tijdens onze eerste date samen zei hij dat hij een relatie zocht. Hij heeft me ook echt afgewezen verder dus van voorbereiding op minder is geen sprake. Met zo iemand ga ik trouwens niet ineens gezellig fwbâen dus dat kan hij sowieso op zân buik schrijven.
En het datetopic, no thanks, voorlopig niet. Ik had Bumble en Tinder al verwijderd en dat hou ik voorlopig zo denk ik. Dat lijkt me wel beter in ieder geval.
Ja in las niet wat je gestuurd had, maar nu wel. Vind het ook echt heel sterk en het is altijd beter om voor je eigen grenzen op te komen en een deur dicht te gooien dan een deur op een kier te houden maar ondertussen je slecht voelen over dat je over je grenzen laat gaan. If that makes sense. Goed gedaan!
Ja, dus dat maakt hem eigenlijk een eikel. Ik zou zijn nummer moeten verwijderen maar het voelt net iets too soon. Ik ben ook bang dat hij helemaal niet meer reageert op mijn laatste bericht aan hem als hij ziet dat ik hem heb verwijderd. Met andere woorden de hoop dat hij bijdraait is er tegen beter weten in nog op het moment.
#mantra
Will this matter in a week from now? No, it wonât. Now repeat after me.
Ah wat shit dit zeg! Maar je hebt echt een hele sterke reactie gestuurd! Sterkte! <3
Ik snap wel dat je nu aandacht wil, maar ik zou proberen steng te zijn voor jezelf. Want dit is precies het moment dat jullie dynamiek ongezond wordt. Hij wijst je af en jij wil bent nu de vragende partij en wacht op antwoord.
Ik snap dat het een grote teleurstelling is, maar ik lees ook de woorden hoop en bang hierboven en dan denk ik waarom zou je bang zijn dat hij niet zal antwoorden, wees bang dat je jezelf tekort doet door waarde te blijven hechten aan dit contact. Zelf verwijder ik dan het gesprek, dan is zoân kerel vaak snel uit mijn hoofd. Of misschien werkt iets anders beter voor jou, nummer verwijderen bijvoorbeeld, ik zou mezelf in ieder geval proberen te beschermen tegen het idee van misschien draait ie wel bij. Dat is het beste wat je voor jezelf kan doen.
Het is inderdaad aanzienlijk witter dan tinder
Haha cheesy flirterige dingen? Vind dit echt een nauwelijks verborgen âben niet van plan te investeren in wie dan ook, wil alleen maar seksâ
Dankjewel Heb gisteravond eindelijk even liggen huilen in bed ervan.
Snap ik, mag ook best! Jij stelt je open en dan krijg je dit⌠jammer, had het je zo gegund dat dit een goede was!
Ik kom op Bumble een dude tegen die zegt tegen dierenmishandeling te zijn, maar tegelijkertijd een foto heeft waarop hij poseert naast drie tijgers.
âŚ
Haha, hoe erg is het?
Oh ik heb dit nu ook, ik heb nu iemand op whatsapp maar zijn foto daar is zo erg vergeleken met tinder.
Ik neig naar nee, hadden nog niks staan maar volgens mij wilt hij wel graag. Echt erg eigenlijk haha. Hij wilt nu ook een keer bellen en dat vind ik al helemaal vreselijk.
Een baard kan echt zoveel doen voor iemands aantrekkelijkheid hè!
Haha ja ik denk het wel mijn vorige date had ook zoân mooie baard wat hem zo sexy maakte, maar dan zag ik wel eens fotoâs van 6 jaar terug zonder gezichtsbeharing en dacht ik
nee bedankt
Ik had vandaag een date met de pasta jongen. Aardige gast maar zijn uiterlijk deed me zo denken aan een vreselijke vriend van mijn ouders dat ik na een tijdje alleen die kerel nog maar kon zien. Gaat hem niet worden dus.
Heb nu een paar dagen een ander gesprek. Nou ja, gesprek. We communiceren in gifjes. We hebben 0 woorden gewisseld. Ik leef voor gifjes dus ben benieuwd waar dit naar toe gaat