Fuck hij heeft nog 15 gestort!! wtf
Oh shit zo ver had ik niet eens gedacht. Zie je ook het rekeningnummer vanwaar het komt? Zou het dan weer terugstorten zodat hij weet dat hij niks hoeft te verwachten
Ja dat kan ik zien. Maar heb hem een berichtje gestuurd en volgens mij is het wel okee 
Tja wat verwacht je dan als je zoiets in je profiel zet? 
Hahaha ja niks? Staat er echt al maanden en ik krijg best vaak leuke reacties, maar geen geld en dat is ook totaal niet mn bedoeling
Hmm okĆ© ik vind het op zān zachtst gezegd bijzonder
Ja dat mag! Het is vanuit mij gewoon een grapje en de meeste mannen snappen dat ook gewoon, maar deze man wil denk ik iets van me!
Ik wil ook gratis geld, maar on a serious note, pas je op dat-ie niet moeilijk gaat doen? Tenzij het idee van werken voor je geld je aanspreekt natuurlijk
Is het niet het beste om het terug te storten?
Oh gelukkig! Had hij gezegd waarom hij nog een keer had overgemaakt?
Ik geloof dat ik de strekking van je bericht wel snap, maar soms is iets gewoon grappig bedoeld toch zonder dat er een grap is om uitgelegd te worden?
Ik heb gister een tinder date gehad met iemand waarmee ik 6 jaar geleden een match mee was. We hebben toen een jaar ofzo geappt maar nooit afgesproken. En 2 maanden geleden waren we weer een match en nu hebben we dus eindelijk een date gehad. Super leuk om te zien hoe volwassen we allebei zijn geworden in die jaren. En het was ook echt een hele leuke jongen in het echt, nog leuker dan verwacht en hij was nog knapper dan ik dacht. De vonken spatte er alleen nog niet vanaf en we hebben nog niet gezoend. Maar ik voelde me meteen om mān gemak bij hem en het gesprek ging heel soepel, en we willen allebei heel graag nog een 2e date. Dus ik ben zoo benieuwd!
ben je niet bang dat zoiets vreemde types aantrekt?
Begint zijn naam met een P?
Haha wauw nou ik reageer even in 1x. Zoals ik al zei staat het er echt al maanden in en ik heb nog nooit geld ontvangen. Als ik nou 2 euro had gekregen ofzo had ik het grappig gevonden, maar een hoog bedrag als dit vind ik niet grappig of leuk 
Ik zou mijn wenkbrauwen fronsen van een hoog bedrag maar het ook wel chill vinden, no shame in my sugar daddy game
Maar ik heb dan ook wel meer dan eens overwogen om een profiel aan te maken bij Seeking Arrangement of zo
Ik heb daar ook een account maar durf het toch niet zo goed of zo. Oneerlijke machtsverhoudingen enzo, ben ik wel bang voor. Hoe zie jij dat?
Maar voordat ik weer reacties krijg: die tikkie op tinder was niet bedoelt om een suikerpapa te vinden 
Ik durf het niet omdat ik bang ben dat de ander meer van me gaat vragen dan afgesproken en dat het dan ingewikkeld wordt. Een vriendin van me heeft het wel lang gedaan en er veel geld mee verdiend maar zij had ook geen moeite om seks te hebben en dat vind ik lastiger want aantrekkingskracht en het hebben van een band is voor mij heel belangrijk, en ik wil mijn lichaam niet met iedereen delen. My body is a temple hehe.
Ja precies, zo zie ik het ook. Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar seks hebben is niet altijd makkelijk. Maar ja, dit is denk ik voer voor een ander topic
Nou ja Seeking Arrangement zelf is gewoon een dating app