Tinderervaringen

Alsjeblieft probeer een date te regelen via gifjes

4 likes

Ik doe mijn best! Hij stuurde me net een ā€˜I like you a latte’ gif dus het gaat de goede kant op!

11 likes

Ik heb een tikkie in mn tinderbio staan maar dat is natuurlijk gewoon een grap. Nu heb ik tien euro gekregen van iemand :sweat_smile: wtf

54 likes

Haha dit ga in onthouden voor als ik een keer geld tekort kom! Hopelijk gebruikt iemand hem dan ook

Ik vind het wel ongemakkelijk hoor, straks wil hij er iets voor terug

Hij: als je een grammer nazi bent mag je heel gauw oprotten
Ik: *grammar

:woman_shrugging: couldn’t resist

53 likes

Fuck hij heeft nog 15 gestort!! wtf

7 likes

Oh shit zo ver had ik niet eens gedacht. Zie je ook het rekeningnummer vanwaar het komt? Zou het dan weer terugstorten zodat hij weet dat hij niks hoeft te verwachten

Ja dat kan ik zien. Maar heb hem een berichtje gestuurd en volgens mij is het wel okee :joy:

Tja wat verwacht je dan als je zoiets in je profiel zet? :woman_shrugging:

32 likes

Hahaha ja niks? Staat er echt al maanden en ik krijg best vaak leuke reacties, maar geen geld en dat is ook totaal niet mn bedoeling

1 like

Hmm okĆ© ik vind het op z’n zachtst gezegd bijzonder

13 likes

Ja dat mag! Het is vanuit mij gewoon een grapje en de meeste mannen snappen dat ook gewoon, maar deze man wil denk ik iets van me!

1 like

Ik wil ook gratis geld, maar on a serious note, pas je op dat-ie niet moeilijk gaat doen? Tenzij het idee van werken voor je geld je aanspreekt natuurlijk

Is het niet het beste om het terug te storten?

1 like

Oh gelukkig! Had hij gezegd waarom hij nog een keer had overgemaakt?

Ik geloof dat ik de strekking van je bericht wel snap, maar soms is iets gewoon grappig bedoeld toch zonder dat er een grap is om uitgelegd te worden?

7 likes

Ik heb gister een tinder date gehad met iemand waarmee ik 6 jaar geleden een match mee was. We hebben toen een jaar ofzo geappt maar nooit afgesproken. En 2 maanden geleden waren we weer een match en nu hebben we dus eindelijk een date gehad. Super leuk om te zien hoe volwassen we allebei zijn geworden in die jaren. En het was ook echt een hele leuke jongen in het echt, nog leuker dan verwacht en hij was nog knapper dan ik dacht. De vonken spatte er alleen nog niet vanaf en we hebben nog niet gezoend. Maar ik voelde me meteen om m’n gemak bij hem en het gesprek ging heel soepel, en we willen allebei heel graag nog een 2e date. Dus ik ben zoo benieuwd!

35 likes

ben je niet bang dat zoiets vreemde types aantrekt?

2 likes

Begint zijn naam met een P?