Tinderervaringen

Haha oh wat erg. Ik vind ‘meid’ ook echt een afknapper :see_no_evil: en ‘lieve schat’ zei ik altijd tegen mijn ex als ik boos op hem was haha

Even een poll: wat vind je ervan als je date/vriend (of degene met wie je appt) je ‘meid’ noemt?

• Mijn date/vriend doet dit en ik vind het niet erg om zo genoemd te worden
  • Mijn date/vriend doet dit en ik vind het verschrikkelijk
  • Mijn date/vriend doet dit gelukkig niet
  • Mijn date/vriend doet dit niet en ik vind het wel jammer

0 stemmers

Huh ik snap deze poll niet
“Vind je het een afknapper?” - ja, en ik vind het niet erg
Dan vind je het toch wel erg?

Haha ja sorry vaag geformuleerd, het is laat en ik ben moe. Heb het enigszins herschreven, denk dat het nu duidelijker is? :laughing:

1 like

‘Nee meid, rustig maar.’ Als ik ergens NIET rustig van word…

4 likes

Dit is echt als een soort wapperende doek voor een stier. VERTEL ME NIET WAT IK MOET DOEN OKE?? IK BESLIS ZELF WEL OF IK RUSTIG DOE!!111!!

Maargoed, ik heb wellicht een kort lontje.

1 like

Ik zou hem na die anaal denk ik al geblokt hebben. Achteraf is alles een geintje te noemen. Gelijk met aseksueel smijten ook. Vlag vlag vlag

9 likes

@lapzwans ik sluit me bij de rest aan. Voor mij ook echt een rode vlag. Als hij gewezen wordt op iets wat jij niet prettig vindt, het niet eens erkennen, maar je beledigen en jou te sensitief noemen dan? Nononono. Kom ik weer met m’n ex-date maar die noemde ook alles waar ik hem op aansprak een grapje en mij te sensitief. Is een vorm van manipulatie omdat het geen enkele verantwoording neemt en vooral jou aan het twijfelen wil maken. Wat hier het forum al zei, maar ik helaas nog aan de lijve wilde ondervinden. Maar ik heb er nu wel van geleerd. En hoezo gelijk anaal? Zou daar alleen al op afknappen denk ik. Hoe had je het gevonden als hij gewoon seksueel overdraagbaar had gezegd oid? Zou ik echt nog heel anders ervaren geloof ik. Wat een lul.

3 likes

echt blokkeren!

4 likes

Wat een debiel, meer kan ik er niet van maken.

1 like

Wat zijn die dating apps toch pareltjes hè @lapzwans @Eddie hahah ik herken dat “laat hem alsjeblieft niks debiels zeggen”. En dan ja hoorrrr. Weer een idioot.
Ik was al cynisch tov die apps en dating, maar hier word je dat toch helemaal van.

3 likes

Wat een zak. Ik kan niet anders zeggen.

1 like

Wajoo idd RUNNNNNNNN :running_woman:

2 likes

Ohhh nu moet ik denken aan die keer dat een man me ondervroeg over anaal en dat ik zei dat het niet zo mijn ding was en vaak ook niet lukt bij mij en hij toen een gifje stuurde van een trein die op een te klein tunneltje inramt tot hij eronderdoor kan. Was bizar.

Anyway @lapzwans het is allemaal al gezegd maar ehh dump en block zou ik zeggen, is hij nou helemaal betoeterd

1 like

Ja maar dan gebruik je het voor jezelf! Ik vond het een beetje goor om het naar iemand te sturen die je wel anaal zou willen neuken en die net heeft aangegeven dat ze dat niet zo ziet zitten omdat het vaak wat lastig is :sweat_smile:

2 likes

Ik vraag me af of er een mannenforum is met precies deze verhalen maar dan dus over vrouwen haha. Wat zouden ze dan over ons zeggen :rofl:

4 likes

Ja maar echt hahahahaha

Ik krijg bij mannen die dit zeggen juist altijd het idee dat zij degene zijn die gevoelens krijgen haha.

2 likes

Ik heb alleen maar mannelijke collega’s en in de pauze is het standaard 30 minuten een over en weer van dit soort plaatjes en grapjes :tired_face:

Hahaha ja echt he.

Had een tijdje een seksuele relatie met een bezette man (ja, niet aardig, i know) die wel van tevoren had gezegd dat het nooit iets zou worden. MAAAAARRR hij zei hij op een keer wel dat we wel goed bij elkaar pasten en dat we best een relatie hadden kunnen hebben als niet… toch? En toen zei ik: “Nee. Echt nooit” en toen was ie echt heel behoorlijk op zijn pik getrapt. Vond ik ook zo raar. Je wil niets, maar als ik zeg dat ik ook niets wil, dan is het een probleem want ik hoor wel jou te willen te adoreren ofzo?

13 likes

“Het algoritme van Tinder bepaalt waarschijnlijk ook heel veel over je kans op succes, maar hoe dat algoritme precies werkt, weet niemand. Als je net op Tinder zit, zie je veel aantrekkelijke profielen. Hoe langer je op de app blijft, hoe meer aantrekkelijke profielen Tinder voor je verborgen houdt. Dat algoritme is de reden waarom ik twijfel of geld vragen voor coaching wel zo eerlijk is.” https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5045406/tinder-datingapps-singles-datingsite-online-dating

Ik heb het idee dat dit wel waar is, van dat algoritme. Ik heb zaterdag weer Tinder gedownload en dacht de eerste dag “nou valt niet tegen!”. Toen wel iets van 30% naar rechts geswiped ofzo. Inmiddels een paar dagen verder, en het aanbod is weer zo bedroevend als altijd😅

1 like