Haha wauw nou ik reageer even in 1x. Zoals ik al zei staat het er echt al maanden in en ik heb nog nooit geld ontvangen. Als ik nou 2 euro had gekregen ofzo had ik het grappig gevonden, maar een hoog bedrag als dit vind ik niet grappig of leuk
Ik zou mijn wenkbrauwen fronsen van een hoog bedrag maar het ook wel chill vinden, no shame in my sugar daddy game
Maar ik heb dan ook wel meer dan eens overwogen om een profiel aan te maken bij Seeking Arrangement of zo
Ik heb daar ook een account maar durf het toch niet zo goed of zo. Oneerlijke machtsverhoudingen enzo, ben ik wel bang voor. Hoe zie jij dat?
Maar voordat ik weer reacties krijg: die tikkie op tinder was niet bedoelt om een suikerpapa te vinden
Ik durf het niet omdat ik bang ben dat de ander meer van me gaat vragen dan afgesproken en dat het dan ingewikkeld wordt. Een vriendin van me heeft het wel lang gedaan en er veel geld mee verdiend maar zij had ook geen moeite om seks te hebben en dat vind ik lastiger want aantrekkingskracht en het hebben van een band is voor mij heel belangrijk, en ik wil mijn lichaam niet met iedereen delen. My body is a temple hehe.
Ja precies, zo zie ik het ook. Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar seks hebben is niet altijd makkelijk. Maar ja, dit is denk ik voer voor een ander topic
Nou ja Seeking Arrangement zelf is gewoon een dating app
Dat is waar
#moraalridder maar je hoeft toch ook niet seks met iedereen willen/kunnen hebben?
Twijfelaar had het toch over seks?
Ik heb vandaag ook foto’s gezien waarvan ik dacht, meh. Ik heb ondertussen zoveel contact gehad met die gast, en ik weet weer precies waarom ik dat normaal dus niet doe. Je vormt toch een soort beeld van iemand, en hoe kut als dat tegenvalt. Aan de andere kant: ik ben zelf irl ook veel leuker dan op een foto, dus ik ben nog wel positief - alleen iets minder enthousiast, haha.
Oh en super oppervlakkig maar ik heb geen foto gezien waarop hij zo lacht dat zijn tanden goed zichtbaar zijn. En nu ben ik bang dat dat met een reden is. Als ik iets een afknapper kan vinden dan is het wel iemands gebit.
Vind je het jammer? Of ben je er oké mee?
Een match zei gisteren uit zichzelf dat ik een Tikkie mocht sturen dus ik stuurde er een van 329 euro met in mijn achterhoofd het verhaal van hier, maar helaas is mijn Tikkie nog niet beantwoord met een fiks geldbedrag
Hahaha ik heb nog een cent gekregen. Nu weer rust
Ja, jammer dat je verder geen interessante matches hebt, hopelijk vind je er snel weer een. Jij had toch dat je bij Bumble op een gegeven alle mannen binnen jouw selectie gezien had, of vergis ik me nu? Ik heb dat namelijk nu bij Bumble, en krijg nog maar een paar keer per dag een handjevol mannen te zien.
In ander nieuws, ik ben voor de derde keer een match met een date van vorig jaar. Ik vermoed alleen dat er geen gesprek uit voortkomt dit keer. De laatste keer dat ik hem sprak was ik niet zo blij met hem en dat heeft hij geweten. Ondanks dat ben ik nu wel het gesprek gestart en ben ik benieuwd of hij gaat reageren. Mijn openingswoord was “Unglaublich” (doelend op het feit dat we weeeeer een match zijn) en daarna “Hallo chef”.
Toen we vorig jaar aan het daten waren had hij er een punt achter gezet, niet ik. Ik vond het zelf wel de moeite waard om verder te blijven daten maar dat is er dus niet van gekomen. In december vroeg hij me opnieuw op date alleen ging dat uiteindelijk niet door. De afzegging was meer dan redelijk en netjes gecommuniceerd alleen daarna had ik niks van hem gehoord en dat vond ik karig. Hij was het daarmee eens, maar vond ook dat ik te hoge verwachtingen had bij de nieuwe date. Toen heb ik gezegd dat mijn tijd kostbaar was en ik geen zin had in twijfelaars (ha-ha, yes, I did!).
Dus uiteindelijk hebben we elkaar nooit meer gezien, maar dat neemt niet weg dat hij een leuke gast is/was die ik graag nog eens zou zien. Alleen ja, ik ben sceptisch. Ik denk overigens dat ik ook wel opensta voor alleen seks met hem. Hij kan goed koken dus dat is een mooie bonus.
Ja, dat zou ik inderdaad ook heel irritant vinden. Nu was het de bedoeling om elkaar te meeten en dat is gewoon niet doorgegaan en nooit ingehaald. Als dat steeds zo zou zijn zou het inderdaad een verspilling van energie zijn.
Ik merk dat ik stiekem hoop dat hij reageert maar ik ben nog steeds sceptisch, dus ik ga me maar alvast voorbereiden op teleurstelling?
Hou op schei uit
Je hebt hopelijk gelijk. Maar misschien is 'ie té fotogeniek, en is hij in het echt een trol. Haha omg wat een drama dit. De date is vanavond ja!
Haha totale hyperfocus op dat gebit vanavond, als dat maar goed komt.
Ik vraag me altijd af op die apps of ik mee- of tegenval als ze me voor het eerst in het echt zien haha. Wie weet precies goed? Ik heb natuurlijk wel mijn meest gunstige foto’s erop gezet. Mijn foto’s weerspiegelen eigenlijk ook niet echt mijn persoonlijkheid. Ze zijn een beetje party girl terwijl ik dat niet ben haha
Hoe is/was het (gebit)?
Er is contact! Leuk. Opgelucht dat ik niet weer geghost wordt. Verder geen verwachtingen, ik ga voor een goed gesprek en ga niet beginnen over daten of afspreken totdat ikzelf ook echt op dat punt zit. En eigenlijk bevalt het me wel om de boot af te houden nu.
Edit: ^ gaat over mijn date van vorig jaar waar ik vanochtend ineens weer een match mee had op Bumble