Ik heb nu een match met een man die al een kindje heeft. Prima, kun je verwachten als iemand 30+ is. Maar ik vind de naam die hij aan z’n kindje heeft gegeven zo verschrikkelijk, echt een instant afknapper 
haha nou ben ik heel benieuwd wat de naam is
Ik denk niet dat het een veel voorkomende naam is, dus ik zal het je wel even DM’en (voelt niet prettig om het openbaar te zetten). Het valt voor mij in dezelfde categorie als bijvoorbeeld Apple, Boy, Lyric, etc.
Het gaat niet over tinder maar ik had een vraagje over bumble: Kunnen mensen zien als je hun bericht gelezen hebt (maar niet hebt geantwoord dus)? En zo ja: hoe?
Volgens mij niet. Ik niet van anderen iig. Je kan wel kijken of de afstand van iemand is veranderd
God wat een pareltje weer deze biografie:
‘Drink je meer bier dan dat ik een borreltje drinken swipe to the left!!’
- wat staat hier nou precies
- hopelijk niet dat een vrouw geen bier zou moeten drinken / of in ieder geval minder dan hij
Maar goed het feest gaat nog even door, daaronder in zijn bio: ‘Hou je van lekker eten en restaurants ontdekken waar je anders nooit kwam? Well maybe we can found out together’. 
Even los van de dommigheid en de fouten die erin staan: waarom blijven mensen dingen zeggen als ‘ik hou van lekker eten/humor/leuke dingen doen/iets anders positiefs’. Alsof er ook maar iemand is die van uitgekotst eten houdt en het liefst een chagrijnig thuis heeft zitten.
Ja toch wel een beetje een teken van innerlijke leegte ook vind ik, een profiel met alleen zulke vanzelfsprekendheden. Aan de andere kant vind ik mezelf soms nogal een zure trut om vaak zo te oordelen terwijl ik meestal zelf überhaupt geen biografie heb (kleine disclaimer, wel foto’s die wat zeggen over mijn interesses, en geen daarvan is met lekker eten of drankjes drinken
)
Overigens heb ik nu voor het eerst in eeuwen wel echt weer een leuk gesprek via Tinder met een jongen die morgen een kopje koffie wil gaan drinken en dat ga ik ook maar weer eens doen, echt best lang geleden dus moet wel een klein drempeltje over, maar ook wel leuk. (Edit: dit laatste kon misschien beter in het datetopic maar was hier al aan het typen dus ach.)
Oh oke gelukkig!
Nu maak ik me zorgen dat je een match hebt met mijn ex
(hij is een abusive klootzak)
hahah nu ben ik wel benieuwd hoe je dat daaruit kon opmaken
. Met welke letter begint z’n naam? Maar volgens mij is het verder wel een hele lieve en leuke jongen hoor.
Niet, maar daar ben ik gewoon bang voor, want zijn kind heeft de achterlijkste naam die ik ooit heb gehoord, haha.
Sorry!
Wat zijn top picks? Ik heb dat nog nooit gezien op tinder.
Ja echt vind dat meestal ook van die griezelig gladde jongens. Een keer stond daar overigens een oud-huisgenoot tussen, best een mooie jongen inderdaad maar wel minder appetijtelijk met de achtergrondkennis dat hij regelmatig vanaf acht uur 's ochtends al zat te blowen
en echt nooit de wc schoonmaakt.
Zijn die profielen niet nep?
Het zijn altijd van die jongens die eruitzien als modellen en ze hebben alleen maar Instagramwaardige foto’s. En dan als baan iets wat interessant klinkt, maar precies niks zegt, zoals ‘wetenschapper’.
Mijn zusje gaat veel om met dat soort jongens, het zijn vaak modellen en ze krijgen soms zelfs betaald om op Tinder te zitten hoorde ik!
Ik weet het eigenlijk niet precies, ik zal het eens vragen.
Ik zat vorige week in een restaurant en er zat een match (nooit in het echt ontmoet) samen met een meisje en toen ging hij mij echt ongeneerd aanwijzen?