Tinderervaringen

Haha thanks voor het vragen, het gebit (en de jongen/man? die eraan vast zat) is goedgekeurd. Het was ook echt een verrassend leuke date eigenlijk. We hadden om half 7 gemeet, zijn uit eten gegaan, en ik ben net terug. Meteen afgesproken om elkaar binnenkort weer te zien. We wonen vlakbij elkaar dus dat is chill. Al met al wel positief dus!

edit: Ik zie dat ik dit in het verkeerde topic plaats, dus ik zal voortaan weer netjes naar het datetopic gaan.

6 likes

Ahhh zo leuk! Gelukkig viel zijn gebit gewoon mee. :relieved:

Het ging hier over gebitten vandaar hier mijn vraag en niet in datetopic.

1 like

Shit, mijn gifjes match begint ineens te praten?? Echt zo stom ik had dit nog eeuwen vol kunnen houden

2 likes

20 likes

Nou was weer een kort avontuur :disappointed:. We zouden vnv onze 2e date hebben, maar hij heeft een paar uur van tevoren afgezegd omdat hij gaat carnavallen met z’n vrienden. Ik kon wel aansluiten, maar ik moet morgen vroeg op voor mijn moeders verjaardag, dus ik heb geen zin om voor die paar uurtjes helemaal op en neer te gaan. En daarnaast vind ik dronken worden met zijn vrienden ook niet echt een date… Dus ik ben het alweer beu, het begint nu alweer met afspraken afzeggen en lang doen over terug appen. Hij stelde wel voor om morgen af te spreken, maar het hoeft van mij al niet meer. Soms vraag ik me wel af of m’n slechte ervaringen met jongens me iets te hard hebben gemaakt, of dat het gewoon terecht is.

Ik zou dit ook niet zo leuk vinden. En ik denk ook dat het wel goed is dat je dit bij date 1/2 al af kapt (ipv na een paarmaanden). Zo blijven in ieder geval de jongens over die wel moeite voor je doen.
Ik ben ook een beetje klaar met ā€˜de cool girl’ zijn die alles goed vindt. Omdat je uiteindelijk over je eigen grens gaat.

10 likes

Ik heb nu een match met een man die al een kindje heeft. Prima, kun je verwachten als iemand 30+ is. Maar ik vind de naam die hij aan z’n kindje heeft gegeven zo verschrikkelijk, echt een instant afknapper :zipper_mouth_face:

5 likes

haha nou ben ik heel benieuwd wat de naam is

1 like

Ik denk niet dat het een veel voorkomende naam is, dus ik zal het je wel even DM’en (voelt niet prettig om het openbaar te zetten). Het valt voor mij in dezelfde categorie als bijvoorbeeld Apple, Boy, Lyric, etc.

Het gaat niet over tinder maar ik had een vraagje over bumble: Kunnen mensen zien als je hun bericht gelezen hebt (maar niet hebt geantwoord dus)? En zo ja: hoe?

1 like

Volgens mij niet. Ik niet van anderen iig. Je kan wel kijken of de afstand van iemand is veranderd

1 like

God wat een pareltje weer deze biografie:
ā€˜Drink je meer bier dan dat ik een borreltje drinken swipe to the left!!’

1. wat staat hier nou precies
  2. hopelijk niet dat een vrouw geen bier zou moeten drinken / of in ieder geval minder dan hij

Maar goed het feest gaat nog even door, daaronder in zijn bio: ā€˜Hou je van lekker eten en restaurants ontdekken waar je anders nooit kwam? Well maybe we can found out together’. :+1:

9 likes

Even los van de dommigheid en de fouten die erin staan: waarom blijven mensen dingen zeggen als ā€˜ik hou van lekker eten/humor/leuke dingen doen/iets anders positiefs’. Alsof er ook maar iemand is die van uitgekotst eten houdt en het liefst een chagrijnig thuis heeft zitten.

20 likes

Ja toch wel een beetje een teken van innerlijke leegte ook vind ik, een profiel met alleen zulke vanzelfsprekendheden. Aan de andere kant vind ik mezelf soms nogal een zure trut om vaak zo te oordelen terwijl ik meestal zelf überhaupt geen biografie heb (kleine disclaimer, wel foto’s die wat zeggen over mijn interesses, en geen daarvan is met lekker eten of drankjes drinken :+1:)

Overigens heb ik nu voor het eerst in eeuwen wel echt weer een leuk gesprek via Tinder met een jongen die morgen een kopje koffie wil gaan drinken en dat ga ik ook maar weer eens doen, echt best lang geleden dus moet wel een klein drempeltje over, maar ook wel leuk. (Edit: dit laatste kon misschien beter in het datetopic maar was hier al aan het typen dus ach.)

3 likes

Oh oke gelukkig!

Nu maak ik me zorgen dat je een match hebt met mijn ex :stuck_out_tongue: (hij is een abusive klootzak)

hahah nu ben ik wel benieuwd hoe je dat daaruit kon opmaken :stuck_out_tongue:. Met welke letter begint z’n naam? Maar volgens mij is het verder wel een hele lieve en leuke jongen hoor.

Niet, maar daar ben ik gewoon bang voor, want zijn kind heeft de achterlijkste naam die ik ooit heb gehoord, haha.

Je haalt mij en @Frites door elkaar denk :wink:

2 likes

Sorry!