Tinderervaringen

Wat zijn top picks? Ik heb dat nog nooit gezien op tinder.

Ja echt vind dat meestal ook van die griezelig gladde jongens. Een keer stond daar overigens een oud-huisgenoot tussen, best een mooie jongen inderdaad maar wel minder appetijtelijk met de achtergrondkennis dat hij regelmatig vanaf acht uur 's ochtends al zat te blowen :+1: en echt nooit de wc schoonmaakt.

10 likes

Zijn die profielen niet nep? :joy: Het zijn altijd van die jongens die eruitzien als modellen en ze hebben alleen maar Instagramwaardige foto’s. En dan als baan iets wat interessant klinkt, maar precies niks zegt, zoals ‘wetenschapper’.

2 likes

Mijn zusje gaat veel om met dat soort jongens, het zijn vaak modellen en ze krijgen soms zelfs betaald om op Tinder te zitten hoorde ik!

Ik weet het eigenlijk niet precies, ik zal het eens vragen.

1 like

Ik zat vorige week in een restaurant en er zat een match (nooit in het echt ontmoet) samen met een meisje en toen ging hij mij echt ongeneerd aanwijzen?

3 likes

Ik heb voor mijn relatie op en af op tinder gezeten, en ik mis de gesprekken niet (heb weinig leuke gesprekken gehad, want ik voelde vaak niet de behoefte om te reageren en heb dus ook nooit gedate via tinder), maar het swipen - op dode momenten - soms wel. Eigenlijk gewoon het bekijken van foto’s en profielteksten. Al bedenk ik me dan ook weer dat het vooral de stereotypen waren die hierboven werden beschreven haha

2 likes

Wat deed je? Awkward zwaaien ofzo?

Maf dat wijzen

Iemand die een invite wil voor inner circle? :blush: Heb een leuke match maar ik mag niet chatten :see_no_evil:

Mijn tinderdate heeft me gisteren gevraagd of ik zijn vriendin wilde worden. Ik zag het al wel een beetje aankomen, hij zei de laatste paar keer best wel vaak dingen als ‘oh dat kunnen we wel samen doen’ en ‘als je mijn ouders ontmoet’ en ik kreeg de laatste tijd ook veel lieve berichtjes van hem. Dus ik heb uiteraard ja gezegd, ben best wel blij maar vind ik het aan de ene kant ook nog wel even wennen haha.

38 likes

Hahaha, zo komt het wel over inderdaad! Maar nee, we daten al sinds kerst ongeveer en hij heeft het me toch echt in het echt gevraagd. Als het jouw situatie was geweest had ik denk ik geen ja gezegd :wink:

4 likes

Ben je ook echt al verliefd op hem of gaat dat nog groeien? Want sinds de kerst is ook maar twee maandjes toch

Huh ik ben gewoon benieuwd? Maakt niks uit

1 like

Klopt! Maar we hebben elkaar in die periode wel vaak gezien. Ben nog niet hotel de botel verliefd maar krijg wel steeds meer verliefde gevoelens, dus dat komt vast wel goed!

2 likes

Super leuk!! En spannend denk ik! Geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts:

Thanks! Ben zelf ook benieuwd hoe het gaat lopen haha. Zijn namelijk allebei heel anders maar we hebben het wel heel leuk samen. Dus we’ll see!

1 like

Ik ging een drankje drinken met een man. Zag er op de foto gewoon neutraal uit en ik vind oprecht het gesprek veel belangrijker. Hij leek niet echt op zijn foto’s, maar ok. Dus ik klets een beetje en voel mij best ontspannen. Komen er opeens twee kinderen en een nog niet afgeronde scheiding op tafel. Vrij laat in het gesprek, maar ik dacht ‘oh, ok’. We hebben nog wel gezoend (don’t know why?!), maar hij rookt en OMG een biertje dat als asbak is gebruikt leegdrinken is te vergelijken (heb ik ooit per ongeluk gedaan).

Was er opeens helemaal klaar mee.

8 likes

Ik had via Tinder een match met iemand over wie ik al een beetje twijfels had. Hij kwam nogal ‘ballerig’ over op zijn foto’s
 Nja goed, ik dacht geef het een kans.
We hadden een gesprek uiteindelijk over whatsapp. Hij vroeg of ik nog plannen had dit weekend. Had maar gezegd dat ik het heel druk had de aankomende weekenden want op basis van zijn laatste appjes echtttt geen zin dat hij me op date ging vragen. Zijn antwoord:
‘Woei bezig bijtje. Dan moet je maar eens in je agenda gaan neuzen of je nog een gaatje kunt vinden.’

Mijn antwoord:

Ennnnnn blok

3 likes

Waarom krijg ik nu ineens een melding als iemand iets aan het typen is? Heel irritant

2 likes

Maar eigenlijk vind ik dat wel beetje zielig voor hem? Jullie kletsen op whatsapp en hij wilt je gewoon op date vragen? Verdient hij dan een blok? Ik zou me echt rot voelen in zijn schoenen

24 likes