Tinderervaringen

Ik begrijp wat je bedoelt en ik twijfelde ook een beetje. Maar het was een beetje de manier waarop: ‘dan moet je’. Ik moet helemaal niets vriend.
En zijn appjes daarvoor. Bijvoorbeeld: hij moest voor het werk naar een andere stad. Dus ik vroeg: aah leuk, ga je ook nog naam stad in? En dan kreeg ik als antwoord terug: ‘nee lieve schat, ik moet gewoon werken.’
Of als ik even niet reageerde meteen van die smileys sturen: :roll_eyes:.

Nee een blok is niet het aardigste. Maar ik vond zijn appjes ook vrij denigrerend/onzeker. Geen zin in, dan ben ik maar hard :no_mouth:

Edit: ik begrijp wel wat jullie zeggen. Misschien had ik ook gewoon eerlijk moeten zeggen dat ik het niet oké vond hoe hij het bracht. Dat het mij persoonlijk op die manier niet aansprak…

3 likes

Ik zie hier ook niet echt kwaad in eigenlijk, maar we zien de rest van het gesprek natuurlijk niet

Ben het met je eens. Mijn reactie was inderdaad wat overtrokken en nogal in het moment van irritatie door zijn appjes. Ik vind nu nog de-blokkeren ook weer zo iets, dat ga ik ook niet doen uiteraard. Of zouden jullie dat wel doen?:face_with_monocle:
Ik hoop dat hij het zich niet te persoonlijk aantrekt of in ieder geval wel snapt waar het ongeveer vandaan komt :see_no_evil:

1 like

Snap dat hij in je irritatie zone zit want ik kan ook niet tegen dat soort appjes, maar verder eens met Penny.
Hoe lang heb je hem nu geblokt? Als het nog kort is en er een kans is dat hij het niet heeft gezien nog zou ik hem ontblokken

1 like

Ik heb hem nog een berichtje gestuurd met een sorry en wat uitleg, maar ik geloof dat hij mij al geblokt heeft. Ah ja, leermomentje… :see_no_evil:

1 like

[quote=“Airy-fairy, post:2341, topic:7863, full:true”] En dan kreeg ik als antwoord terug: ‘nee lieve schat, ik moet gewoon werken.’
Of als ik even niet reageerde meteen van die smileys sturen: :roll_eyes:.
[/quote]

Hahahaha ik moet hierbij echt aan die gozer van First dates denken die bij alles lieve schat of meid zei. Lekkere associatie, zou hem ook blokken in dat geval :joy:

1 like

Haha oh wat erg. Ik vind ‘meid’ ook echt een afknapper :see_no_evil: en ‘lieve schat’ zei ik altijd tegen mijn ex als ik boos op hem was haha

Even een poll: wat vind je ervan als je date/vriend (of degene met wie je appt) je ‘meid’ noemt?

• Mijn date/vriend doet dit en ik vind het niet erg om zo genoemd te worden
  • Mijn date/vriend doet dit en ik vind het verschrikkelijk
  • Mijn date/vriend doet dit gelukkig niet
  • Mijn date/vriend doet dit niet en ik vind het wel jammer

0 stemmers

Huh ik snap deze poll niet
“Vind je het een afknapper?” - ja, en ik vind het niet erg
Dan vind je het toch wel erg?

Haha ja sorry vaag geformuleerd, het is laat en ik ben moe. Heb het enigszins herschreven, denk dat het nu duidelijker is? :laughing:

1 like

‘Nee meid, rustig maar.’ Als ik ergens NIET rustig van word…

4 likes

Dit is echt als een soort wapperende doek voor een stier. VERTEL ME NIET WAT IK MOET DOEN OKE?? IK BESLIS ZELF WEL OF IK RUSTIG DOE!!111!!

Maargoed, ik heb wellicht een kort lontje.

1 like

Sorry ik moet even checken of dit aan mij ligt, of?

Ik had een Bumble match en op Bumble zelf zaten we wat seksgrapjes over tennis te maken maar het waren gewoon echt grapjes (dacht ik). Toen had ik even dagje niet gereageerd en ben vandaag ziek thuis dus had gesprek even aangezwengeld en was super gezellig, over ditjes en datjes, we hadden best veel gemeen, totaal niet over seks gehad. Hij was gewoon lief, een lieve normale jongen, ja weet verder niet wat ik over hem moet zeggen haha. Was gewoon leuk zeg maar. Toen ging hij tennissen en hij kwam terug en het ging erover dat ik hem even online kon screenen omdat ik ziek was.

Ik: ik zou je liever in real life checken
Hij: nodig me uit dan?
Ik: nu, wil je Corona dan?
Hij: sure, van jou wel, kan je het via anaal krijgen?
Ik: Jezus, waar is zijn naam van vanmiddag
Hij: die zit hieronder, niet huilen hoor, dat doen we op de gang
Ik: hahaha Huh? I’m lost
Hij: why so
Ik: vanmiddag was je lief, nu best een beetje heftig
Hij: ben je aseksueel ofzo? Of ben je zo hard geveld door je griepje

Nou ik stond hier beetje perplex, nja misschien ligt het ook wel aan mij maar kwam zo naar over ofzo?

Dus ik zeg: Huh waar komt dit vandaan? Ik ben niet vies van seks maar het gesprek neemt nu wel een vreemde wending inneens, vind het wel jammer, was vanmiddag zo gezellig

Nou volgens hem vatte ik het allemaal te serieus op want het was maar een grapje, hij vond het allemaal maar heftig en wellicht had ik teveel slechte jongens volgens tinder gedate. Nou ik ben helemaal van m’n a propos, ik snap er geen bal van. Of doe ik overdreven reageren?

Ja het is een vreemde situatie geworden en vanzelfsprekend is het gesprek nu dood gevallen. Haha, oh well :woman_shrugging:t2:

Ik zou hem na die anaal denk ik al geblokt hebben. Achteraf is alles een geintje te noemen. Gelijk met aseksueel smijten ook. Vlag vlag vlag

9 likes

@lapzwans ik sluit me bij de rest aan. Voor mij ook echt een rode vlag. Als hij gewezen wordt op iets wat jij niet prettig vindt, het niet eens erkennen, maar je beledigen en jou te sensitief noemen dan? Nononono. Kom ik weer met m’n ex-date maar die noemde ook alles waar ik hem op aansprak een grapje en mij te sensitief. Is een vorm van manipulatie omdat het geen enkele verantwoording neemt en vooral jou aan het twijfelen wil maken. Wat hier het forum al zei, maar ik helaas nog aan de lijve wilde ondervinden. Maar ik heb er nu wel van geleerd. En hoezo gelijk anaal? Zou daar alleen al op afknappen denk ik. Hoe had je het gevonden als hij gewoon seksueel overdraagbaar had gezegd oid? Zou ik echt nog heel anders ervaren geloof ik. Wat een lul.

3 likes

Oké @Eddie @Lort en @Damnatio bedankt voor de bevestiging. Ik ging inderdaad echt denken: huh, ben ik nou inderdaad zo raar? Maar denk dat ik het vooral zo vervelend vond omdat het inderdaad gelijk bij mij lag? Had het al veel beter kunnen handelen als hij gewoon had gezegd: oh joh sorry het was een domme grap, kwam verkeerd over, was niet zoals ik had bedoeld.

Maar nee ik was te heftig en hij was gewoon zichzelf etc. Heb nu eigenlijk een beetje spijt dat ik nog zo teruggekrabbeld ben met ‘oja misschien dat ik niet helemaal helder ben door de griep dat ik het grapje niet vatte’. Toen zei hij: is dat je excuus?
Echt vet manipulatief eigenlijk. Toen zei ik: wat is dan jouw excuus? En toen zei hij: excuus waarvoor? Ik ga geen water bij de wijn doen, ik ben gewoon mezelf.

Wauw nu ik ffe afstand neem echt een :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: Echt eng hoe iemand die ik niet ken mij zo aan het twijfelen kan brengen over mezelf?

15 likes

echt blokkeren!

4 likes

Wat een debiel, meer kan ik er niet van maken.

1 like

Wat zijn die dating apps toch pareltjes hè @lapzwans @Eddie hahah ik herken dat “laat hem alsjeblieft niks debiels zeggen”. En dan ja hoorrrr. Weer een idioot.
Ik was al cynisch tov die apps en dating, maar hier word je dat toch helemaal van.

3 likes

Wat een zak. Ik kan niet anders zeggen.

1 like