Sorry ik moet even checken of dit aan mij ligt, of?
Ik had een Bumble match en op Bumble zelf zaten we wat seksgrapjes over tennis te maken maar het waren gewoon echt grapjes (dacht ik). Toen had ik even dagje niet gereageerd en ben vandaag ziek thuis dus had gesprek even aangezwengeld en was super gezellig, over ditjes en datjes, we hadden best veel gemeen, totaal niet over seks gehad. Hij was gewoon lief, een lieve normale jongen, ja weet verder niet wat ik over hem moet zeggen haha. Was gewoon leuk zeg maar. Toen ging hij tennissen en hij kwam terug en het ging erover dat ik hem even online kon screenen omdat ik ziek was.
Ik: ik zou je liever in real life checken
Hij: nodig me uit dan?
Ik: nu, wil je Corona dan?
Hij: sure, van jou wel, kan je het via anaal krijgen?
Ik: Jezus, waar is zijn naam van vanmiddag
Hij: die zit hieronder, niet huilen hoor, dat doen we op de gang
Ik: hahaha Huh? I’m lost
Hij: why so
Ik: vanmiddag was je lief, nu best een beetje heftig
Hij: ben je aseksueel ofzo? Of ben je zo hard geveld door je griepje
Nou ik stond hier beetje perplex, nja misschien ligt het ook wel aan mij maar kwam zo naar over ofzo?
Dus ik zeg: Huh waar komt dit vandaan? Ik ben niet vies van seks maar het gesprek neemt nu wel een vreemde wending inneens, vind het wel jammer, was vanmiddag zo gezellig
Nou volgens hem vatte ik het allemaal te serieus op want het was maar een grapje, hij vond het allemaal maar heftig en wellicht had ik teveel slechte jongens volgens tinder gedate. Nou ik ben helemaal van m’n a propos, ik snap er geen bal van. Of doe ik overdreven reageren?