Tinderervaringen

Wajoo idd RUNNNNNNNN :running_woman:

2 likes

Ohhh nu moet ik denken aan die keer dat een man me ondervroeg over anaal en dat ik zei dat het niet zo mijn ding was en vaak ook niet lukt bij mij en hij toen een gifje stuurde van een trein die op een te klein tunneltje inramt tot hij eronderdoor kan. Was bizar.

Anyway @lapzwans het is allemaal al gezegd maar ehh dump en block zou ik zeggen, is hij nou helemaal betoeterd

1 like

Ja maar dan gebruik je het voor jezelf! Ik vond het een beetje goor om het naar iemand te sturen die je wel anaal zou willen neuken en die net heeft aangegeven dat ze dat niet zo ziet zitten omdat het vaak wat lastig is :sweat_smile:

2 likes

Ik vraag me af of er een mannenforum is met precies deze verhalen maar dan dus over vrouwen haha. Wat zouden ze dan over ons zeggen :rofl:

4 likes

Ja maar echt hahahahaha

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Oh en waar mijn mannelijke vrienden altijd over zeuren: ja we hebben alleen seks en zij heeft gelijk gevoelens

A) hallo alle vrouwen over 1 kam scheren much? Zijn genoeg vrouwen die dat niet hebben?

B) alsof het zo vies en raar is dat je gevoelens krijgt voor iemand als diegene met een lichaamsdeel van hem IN jou heeft gezeten

1 like

Ik krijg bij mannen die dit zeggen juist altijd het idee dat zij degene zijn die gevoelens krijgen haha.

2 likes

Ik heb alleen maar mannelijke collega’s en in de pauze is het standaard 30 minuten een over en weer van dit soort plaatjes en grapjes :tired_face:

:joy::joy::joy:

1 like

Hahaha ja echt he.

Had een tijdje een seksuele relatie met een bezette man (ja, niet aardig, i know) die wel van tevoren had gezegd dat het nooit iets zou worden. MAAAAARRR hij zei hij op een keer wel dat we wel goed bij elkaar pasten en dat we best een relatie hadden kunnen hebben als niet… toch? En toen zei ik: “Nee. Echt nooit” en toen was ie echt heel behoorlijk op zijn pik getrapt. Vond ik ook zo raar. Je wil niets, maar als ik zeg dat ik ook niets wil, dan is het een probleem want ik hoor wel jou te willen te adoreren ofzo?

13 likes

“Het algoritme van Tinder bepaalt waarschijnlijk ook heel veel over je kans op succes, maar hoe dat algoritme precies werkt, weet niemand. Als je net op Tinder zit, zie je veel aantrekkelijke profielen. Hoe langer je op de app blijft, hoe meer aantrekkelijke profielen Tinder voor je verborgen houdt. Dat algoritme is de reden waarom ik twijfel of geld vragen voor coaching wel zo eerlijk is.” https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5045406/tinder-datingapps-singles-datingsite-online-dating

Ik heb het idee dat dit wel waar is, van dat algoritme. Ik heb zaterdag weer Tinder gedownload en dacht de eerste dag “nou valt niet tegen!”. Toen wel iets van 30% naar rechts geswiped ofzo. Inmiddels een paar dagen verder, en het aanbod is weer zo bedroevend als altijd😅

1 like

Is complete banter, zoiets zou ik er in een jolige bui ook uit kunnen gooien. Cynisme

Is er. Welke intel wil je?

1 like

Pffff oké dan

Ik had tinder een tijdje terug verwijderd omdat het dus goed ging tussen mijn boi en mij en ik Tinder dus niet meer gebruikte, krijg ik nu een bericht op Facebook van een oude Tinder match die ik al weken/maanden niet meer gesproken heb en die ik niet eens op facebook heb… waarom denken mannen dat dit werk? Ben alleen maar creeped out nu :pleading_face:

1 like

dit blijft me verbazen. Toen ik nog Tinder had kreeg ik op IG weleens berichten “we waren nog geen match maar ik vond je zo leuk eruit zien dat ik meteen een bericht stuur” . ja kerel, misschien is er een reden dat we “”“nog”""" geen match zijn

7 likes

Ik heb ook heel vaak dat jongens van Tinder waar ik ooit heel even mee heb gepraat ineens al mijn stories op Instagram bekijken, maar me dan niet gaan volgen. En dan niet 1x, maar gewoon echt dagelijks. Dan zoeken ze je toch echt bewust op en klikken ze je profiel elke keer weer aan? Voelt altijd een beetje stalkerig.

En ik had laatst iemand van Tinder waar ik nog niet mee had gechat die ineens op m’n Linkedin-profiel had gekeken. Vond ik ook wel een beetje stalkerig ofso.

3 likes

Ik heb tot nu toe ook al een aantal Facebook verzoeken gekregen nadat ik mijn Instagram gedeeld had. Vind ik ook heel bizar…

Ik werd laatst gewhatsappt door iemand die via insta mn nummer had en via tinder mn insta :sweat_smile: heeft wel hard gezocht dan