Tinderervaringen

Via Instagram?

Lijkt me dat zulke screenshots wel mogen want niet gelinkt aan een persoon of gesprek:

Tijd te veel!
Ik had net een creep die verder wel bij zinnen was op Tinder. Hij had in z’n bio iets over vallen en weer opstaan dus ik zei ‘Ik ga me zo uit bed laten vallen en weer opstaan’ en vanaf daar was het blijkbaar normaal om me te vragen wat ik aanhad. Qua lingerie. Ik heb hem gezegd dat ik zulke vragen niet kan waarderen van een vreemde en dat zijn mama hem vast niet had geleerd zulke vragen te stellen (lekker moralistisch ja ja). Hij begreep dat wel, dus ik opgelucht. Maar vervolgens ging hij gewoon door met zijn naar eigen zeggen (ondeugende) gedrag. Hij had me het liefst zelf wakker gemaakt. Oké, bye babe. :wave:t3:

5 likes

Ja en die weer via tinder!
Ik zag dat coronaaccount ergens langskomen, is volgens mij een marketingdingetje ergens voor?

Ik ben zo ontzettend blond op een of andere manier heb ik precies verkeerd en om geswiped: iedereen die ik wel interessant vond weggeswiped en daardoor alles wat ik totaal niet interessant vond een like gegeven. En dus nu heb ik continue matches met mannen die totaal mijn types niet zijn en een gesprekje beginnen. Ik ben nu als een botte boer elke match aan het opheffen maar dat voelt af en toe best lullig.

8 likes

Account verwijderen en opnieuw beginnen dan maar… Hehe

3 likes

Ik ben nu aan het appen met iemand en die wil de hele tijd weten wat ik doe en dan vraagt ie na een uurtje of het gelukt is. En ook wat ik ga eten en wat ik nu drink. Joooh, chill een beetje.

1 like

Deze gast doet me denken aan Jessie van 90 days. Alles. Zijn manier van praten. Fancy proberen te doen met zijn Engels. Zichzelf helemaal geweldig vinden. Echt bah.

3 likes

Hahaha zij zit hier, dus ze kan het altijd zelf toelichten

1 like

Dit kán niet echt zijn, dat weiger ik echt te geloven want ik word er misselijk van. Maar wat is het? Wie verzint dit? Is het een acteur? Wie zou hieraan zijn stem willen lenen? Is het stemvervorming ter bescherming van de privacy van de acteur? Zoveel vragen.

Yuck nu kan ik geen ‘regardless’ meer zeggen zonder een vieze smaak in m’n mond te krijgen :nauseated_face:

1 like

‘Calling notaries!!!’

Nee maar even serieus. Als dit echt is dan denk ik dat er wellicht wel wat aan de hand is met hem. Een manie ofzo. Ik vind het eigenlijk zielig.

2 likes

Dat smerige gekreun tussendoor ook :confused: Ik kan niet slapen, maar durf nu ook niet meer te slapen. Voel me vies

2 likes

Schoolshooter kwam ook spontaan in mij op, jezus.

2 likes

Dit spraakbericht vinden we allen een beetje forward maar laten we eerlijk zijn, er zit wel iets in wat hij zegt toch?

Hoe frustrerend is het namelijk om vanuit het niets een bericht te krijgen na een lange afwezigheid, dat geeft instantly het idee dat de ander niks beters kon krijgen

Soms ligt het genuanceerder dan dat (ze geeft aan Happn te hebben verwijderd)

Meerdere opties mogelijkkk

• Iedereen mag lekker reageren in zijn eigen tijd, ook als daar steeds weken aan tijd overheen gaat
  • Als iemand te lang niet reageert, hef ik de match op
  • Als ik na weken ineens weer een bericht ontvang, zet ik het gesprek op dezelfde voet voort
  • Men hoeft bij mij niet meer aan te kloppen na een lange periode van desinteresse

0 stemmers

Deze poll had beter gekund maar het is vroeg

Ja, Elliott Rodger*, daar deed hij me ook aan denken. Denk dat ik daarom ook aan schoolshooter dacht. Maar volgens mij was hij niet echt een schoolshooter, maar een incel die eigenlijk vond dat alle mooie meiden hem zouden moeten willen, wat ze niet deden. Dus hij heeft vooral studentes neergeschoten als wraak.

Ik heb ook een ex die met zijn (overigens ook Nederlandse) beste vrind meestal in het Engels converseerde. Tenenkrommend. Overigens ging hij als hij dronken was ook op de WC van dat anime-japans spreken met zo’n lage, hijgerige stem dus wellicht was het iets met zichzelf gewoon heel interessant willen vinden. Daar verdenk ik deze man ook van. Cringe.

3 likes

Ja is ook zo, denk dat ik schoolshooter intuitief meer associeer met middelbare/basisschool. Hij heeft ze ook buiten school geschoten, bij een studentenhuis geloof ik.

Wat dan wel? Want dan snap ik het niet. Ik dacht dat het ging om wat hij zei.

wow i cant even

Volgens mij is er dan iets misgegaan inderdaad want ik zie maar een spraakbericht in dat twitterdingetje

Moet je even op show thread klikken!

Holy shit, wat een type.

4 likes