Tinderervaringen

Hm ik heb een match met iemand die in zijn profiel heeft staan ‘Good guys finish last’ (zie ik ook nu pas)
Ik weet niet zeker of ik het nu goed vind of juist een beetje dubieus…?

hahaha iee, unmatch

Heet hij toevallig Roel?

1 like

Ik had ooit eens wat luchtig vermaak met een jongen van Tinder die zijn bio in het Engels had en me in het Engels aansprak. Zijn naam was een beetje een internationale naam, dus ik denk: oke misschien komt hij niet uit NL, kan gebeuren. Ik vraag hem of hij Nederlands spreekt en hij zegt van wel, maar voelt zich comfortabeler in het Engels. Ook prima. Uiteindelijk afgesproken, spreekt hij dus Engels met een vet Nederlands accent en hij liet me een filmpje van hemzelf zien waarin hij Nederlands spreekt en duidelijk is dat hij ook Nederlands is. Ik vond het ZO ZO RAAR. (Hij vertelde me overigens ook toen we net seks hadden gehad dat hij maar 2 keer per week doucht, dus dat was een keer luchtig vermaak maar nooit meer)

15 likes

Vermaak met een luchtje dan?

15 likes

Doet iemand aan happen? Ik heb het net weer gedownload maar ik zie nu allemaal mensen die ik een half jaar geleden ben tegengekomen? Super vervelend, ik ben ze allemaal aan het wegswipen maar het zijn er zoveel

Het feit dat zijn profiel telkens een andere naam heeft vind ik wel een “red flag” qua betrouwbaarheid. Waarom zou je dat anders doen.

5 likes

Kan je niet Google image search doen? Heb zo al een paar catfishes ontdekt!

1 like

Dat is toch geen verklaring voor die veranderende naam? Hij heeft iig meermaals dus een valse naam op, dat zou toch al genoeg moeten zijn om af te haken.

5 likes

Ja ik herken je probleem! Ik ben er op een gegeven moment maar mee gestopt, want ik vond het te veel gedoe. Volgens mij kan je trouwens wel per locatie waar je geweest bent kijken wie je daar ‘ontmoet’ hebt. Dat vond ik makkelijker

Maar hoe weet je zeker dat dat wel zijn echte naam is dan?

Hmm ja ik snap niet zo goed dat je hier nog tijd aan besteedt, ik zie geen enkele noodzaak om over je naam te ‘grappen’, of wellicht heb ik geen humor dat kan ook.

7 likes

1 foto? Een instagram account is snel gemaakt en die foto’s had die schijnbaar toch al. Kappen met die handel, ik voel hier een en al nattigheid.

Edit: oh dat ben je gelukkig al!

1 like

Je zegt dat je zojuist weer een match bent geworden met hem? Maar goed, ik denk dat deze omschrijving te vaag is voor herkenning. Net zoals die mensen die op een random date verhaal reageren met omg begint z’n naam met een M? De kans is klein dat dit een bekende datingapp persona is, en zelfs als dat wel zo is, lekker laten joh deze man.

Huh haha ik heb dit echt al 4x opnieuw gelezen (zowel dit als je vorige bericht) maar wat leest @Freya verkeerd dan? Want in je vorige bericht zeg je ik heb er net weer een match mee alleen heet hij nu weer anders en nu zeg je nee net wéér een match? Dan ben je toch net een match met hem geworden of ben ik nou zo? :sweat_smile:

1 like

Is dit een jongen rond de 25 uit Rotterdam?
Heb ook vaker een jongen met dezelfde foto’s onder verschillende namen voorbij zien komen, maar dacht hem later ook een keer in de metro te hebben gezien. Vond het maar vaag, maar hij leek toch wel ‘echt’.

Daar heb ik geloof ik ook een match mee gehad, want vroeg me ook al af of hij het was😂

1 like

Hebben jullie dat ook op tinder bij jullie matches waar je nog niet mee gepraat hebt, maar je klikt op die match, dat er bij sommigen staat dat je een foto van hem/haar geliked hebt en hij/zij jouw loop terug terwijl je dat helemaal niet hebt gedaan?? (Langste vraag ever)

Wat

4 likes

ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik heb wel eens matches waarvan ik zeker weet dat ik die persoon eigelijk weg geswiped had

1 like