Het laatste gedeelte snap ik niet maar dit had ik vandaag. Iemand zei dat ik een foto had geliket maar ik zie en weet van niks.
hier op je matches waar je dus nog niet mee hebt gepraat klikken en dan staat er bij sommigen van hen het volgende:
terwijl ik niets van hen heb geliked.
Wat is je loop?
Ohhh âloopâ op zân Engels. Bij mij was het zo:
En daarna zei hij wat was er zo leuk aan die foto? Maar die foto zie ik dus al geeneens. Blijkbaar had ik iets geliket bij hem dus, maar geen idee.
Ik heb een niet zo veel voorkomende voornaam, en ik maak dus ZO VAAK mee dat kerels van tinder me gewoon opzoeken op instagram of Facebook en me dan toevoegen Ook als we geen match zijn.
Echt nĂĂ©t tof, snap echt niet dat je zo ver kan gaan.
Ik heb alles op privé staan hoor, dus ze kunnen er niks mee, maar echt gaaarrrr. Wil bijna een nep naam gebruiken.
Ik heb morgen een Tinderdate. We gaan wandelen haha (uiteraard met 1,5 meter afstand). Je moet toch wat he in deze tijden. Het is niet dat we heel veel opties hebben
Ik heb een nepnaam om deze reden
Ik heb wat ontdekt
Als je ineens iemand te zien krijgt die niet binnen jouw zoektermen past (bv niet binnen het aantal kmâs dat jij als maximaal hebt ingesteld) dan hebben ze dus jou al geliked waardoor je ze toch te zien krijgt.
(Waardoor ik nu een match heb met een kerel die 100km bij me vandaan woont, maar goed maakt met Corona toch allemaal niks uit want afspreken gaan we toch niet)
Jaaa zo heb ik mijn allerleukste match ooit ontmoet! Denk nog steeds dat dat soort matches een cadeautje van de liefde zijn en like ze dus altijd. Ze staan daar niet voor niksâŠ
Dat is hoe ik nu ook al 2 maanden aan het daten ben met een man die een uur met de auto van me vandaan woont. Ik kon het aantal kmâs niet zien (anders had ik hem waarschijnlijk genegeerd) en heb hem toen ook naar rechts geswipet. Nu heel blij dat ik dat heb gedaan!
En hoe wordt hier op gereageerd? Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn match match hebben
Ik heb ineens een match van 60 en hij stuurt dit soort dingen??
Ik droom ervan om je benen uit elkaar te doen en je dan te kussen door je panty en je slipje .
En als jij het lekker vind bijt ik zacht in je geile kutje !
Echt goor
match opheffen, latersss
Wat zou je niet leuk vinden?
Er wordt altijd goed op gereageerd. Mijn nepnaam is mijn tweede naam, dus toch nog een beetje persoonlijk
Ik zou echt afknappen op dat gegeimzinnige gedoe en dan is mijn eerste indruk dat dit dus een persoon is die makkelijk liegt.
Oh als het al je tweede naam is vind Ik het wel iets minder raar hoor, maar heb het zelf nooit meegemaakt.
Het is het eerste wat ik zeg als we wisselen naar Whatsapp, en het is ook wel geloofwaardig als je mijn naam eenmaal ziet
ik had een match met een nederlander die laatst bij mij in de buurt op vakantie was. had 'm even niet gesproken en toen stuurde hij deze week hoe de situatie hier was etc, dus weer aan de praat geraakt. stuurt hij vanmorgen âen als je je echt verveelt kunnen we wel op quarantainedate â heb maar gevraagd wat ik me daarbij voor moet stellen haha, hij woont 900km verderop. denk dat hij iets van facetime/skype ofzo bedoelt?
ah ja, zoals ik al dacht. hij stuurt nu âvia facetime â snap dit niet zo goed want ik woon helemaal niet in de buurt, en kom voorlopig ook niet in NL als deze crisis nog lang aanhoudt
naja goed haha
Ik had laatst ook iemand van Tinder
toegevoegd op FB maar meteen weer verwijderd en ontmatcht toen hij een andere naam en leeftijd bleek te hebben. Als je daar al over liegt⊠Geen tijd voor die onzin hoor.