Hoe kan dat ineens dan? Je moet toch zelf iemand eerst liken voor je een match hebt?
Wel een engerd met dat soort teksten. Ik kokhals een beetje.
Hoe kan dat ineens dan? Je moet toch zelf iemand eerst liken voor je een match hebt?
Wel een engerd met dat soort teksten. Ik kokhals een beetje.
Misschien zn leeftijd aangepast ofzo? Ik swipe ook niet altijd met volledige aandacht, ik weet het niet precies
Wel ernstig als iemand zulke dingen inderdaad doet (leeftijd veranderen enzo). Maargoed, niks moet me eigenlijk verbazen op het internet haha
Ugh uit verveling maar weer Tinder geĂŻnstalleerd maar daar is nu ook niks te beleven aangezien je voorlopig niet af kan spreken 
Ik snap echt niet waarom ik na een leuke match op Bumble al helemaal op fantaseermodus ga. Ben sowieso al een dagdromer maar zou dat deel van mijn brein, als het op daten aankomt, echt willen uitschakelen. Heb nu weer super leuk iemand gematch eergisteren. Gisteren wat heen en weer bericht. Vanochtend heb ik geopperd om te videobellen omdat ik overdag echt aan mijn werk moet zitten, dus alleen mijn werktelefoon aan heb. Wilde hij wel, maar later in de week want zijn familielid kwam langs. Nou, prima. Heb gezegd dat hij maar een dag moest kiezen en dat ik in principe elke dag later op de avond wel kan. En nog paar vragen beantwoord en gesteld. Sindsdien niks meer gehoord.
Vind dat dan toch vreemd. Ik heb ook gewoon absoluut geen geduld, dus ik maak het waarschijnlijk groter dan het is. Maar, bijna iedereen zit min of meer in quarantaine. Iedereen die nu nog een of ander excuus kan opbrengen om een complete dag niet te reagerenâŠ
Afijn, zal wel niks zijn maar ik vind dat dan toch vervelend? Hoe ga ik hiermee om? Ik moet echt een manier vinden om me niet gelijk zo hoopvol te zijn bij die matches maar het alternatief is het compleet andere uiterste. Ben nu maar weer verder aan het swipen tot ik weer een leuke match heb.
Blah, echt kut dit. Wil naar buiten, dansen en gewoon complete vreemden zoenen. Stomme online dating ook.
Het zou niet mijn eerste keus zijn (alsof je mensen kiest op basis van naam, maar je snapt het), maar als het zo zou lopen zou ik het geen ramp vinden. Komt denk ik ook omdat ik mijn ouders nooit bij hun namen noem, dus de associatie is minder erg of zo.
Denk dat ik liever een van mijn oudersâ namen date dan een tokkienaam
Ik noem mijn ouders nooit bij hun naam dus die associatie zou ik niet zo erg hebben. Ik heb wel ooit gedate met een man die dezelfde naam had als mijn broer. Dat werd uiteindelijk niks nadat ik tijdens seks zijn naam zei en aan mijn broer moest denken.
Ik heb een hele slechte band met mijn vader en kan it niet los zien 
Mijn vader heeft echt een best wel veel voorkomende voornaam, ook onder jongeren. Kan daar echt niet tegen, kan dat niet los zien van mijn vader ofzo.
Swipe ook altijd naar links voor mensen die dezelfde naam als mijn broertje of mijn exen hebben, dan krijg ik echt een error in mijn hoofd 
Oh wel een grappig concept! Ken ik helemaal niet.
Ik denk dat het voor mij niet prettig zou werken, de selectie die ik maak door een paar dagen te chatten scheidt enorm veel kaf van het koren, dus de kans dat het niet klikt zonder een paar dagen gepraat te hebben is voor mij te groot (en dus waste of time).
Wel verfrissend! Maar ik heb toch wel de voorkeur voor een kort gesprekje voor de date denk ik. Geen wekenlang appen, maar even een klein beetje aanvoelen of je een beetje levelt en dezelfde humor hebt.
Ik ben ingelogd op tinder met het telefoonnummer van mijn moeder nu. Maar dat weet zij niet 
Mijn man heeft dezelfde naam als mijn vader 
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, vindt het daarom te confronterend. Gelukkig had hij geen veelvoorkomende naam
Mijn vader lijkt me niet echt voor te komen, maar namen van broers wel en dat lijkt me zo niks
Zou echt een bijnaam verzinnen dan. Vooral inderdaad tijdens de seks lijkt het me raar.
Zusje datete iemand met een echt lelijke naam, zelfde als een vriend van mijn ouders en ik had zoiets van wow ik ben blij dat ik er niet mee hoef af te spreken
Hele tijd associatie met die familievriend. Maarja maak van één lettergreep maar iets andersâŠ
Ex met dezelfde naam als nieuwe date zou ik trouwens ook gek vinden. Marc 1 en Marc 2 wordt het dan echt 
Hele goede vriend van mij heeft een nieuwe vriendin met dezelfde naam als zijn ex, met wie hij echt een lange relatie heeft gehad
Wij (mijn vriend en ik) noemen ze altijd âoude (naam)â en ânieuwe (naam)âz
Mijn vriend heeft zoân naam die ik eigenlijk niet echt kan uitspreken vanwege hoe wij praten in deze streek. Dus ik noem hem ook echt nooit bij zijn naam.
Oh ben nu benieuwd haha bedoel je dat het door je dialect/accent niet klinkt zoals het moet klinken?
Marcoooo als je in het oosten van NL woont 
Ha bij een vriendin was het âdonkere basâ en âwitte basâ. En bij iemand met een broer met dezelfde naam als zwager âonze bobâ ânaamzusâs bobâ.
Ja precies dit heb ik ook⊠Ik zou daar echt niet elke dag mee geconfronteerd willen worden. Maar mijn vader heeft gelukkig geen veelvoorkomende naam haha.