Tinderervaringen

Ik heb breeze, maar het is nu in deze corona tijden uitgeschakeld.
Heb één date gehad en dat vond ik wel leuk eigenlijk! Vond het wel chill dat je er echt met nul verwachting heen gaat.

Over de namendiscussie: ik heb jarenlang een relatie gehad met iemand die dezelfde naam had als mijn broer. Ik snap het probleem niet zo, als je gek bent op iemand, maakt die naam toch geen ruk uit?

4 likes

Krijgen jullie ook die ZIEK irritante meldingen van ‘aan het typen’. Mijn hemel wat kut

3 likes

Ja vreselijk irritant, je kan het ook nergens uitzetten???

Is dat geen test die ze doen? Ik had het een paar weken geleden ineens, maar ik heb het nu niet meer gelukkig.

Ik had vanmorgen ineens dat ene dat je handmatig een locatie kan instellen. Tinder Paspoort geloof ik. Het is opzich wel grappig om even te swipen in Australië ofso, maar vind het geen mega nuttige toevoeging aan Tinder denk ik.

Ja dat hebben ze vanwege corona gedaan. Ik gebruik dat nu alleen maar want ik mag van mezelf niet in NL tinderen omdat ik een date stop heb en dit telt niet.

Je moet in Stockholm zijn zeg, halleluja :raised_hands:

6 likes

Hahaha! Swipese en vergeet ons niet af en toe te updaten :smirk:

Ik vind dat paspoort gebeuren maar niks. Was juist zo lekker aan het swipen in amsterdam zonder toeristen, krijg je nu al die tinderwereldreizigers

9 likes

Ik krijg net een berichtje van een heeeele oude match: “als we allebei hard to get gaan spelen dan werkt het niet”

Ik vond het een leuke haha

19 likes

Oh dat zijn zeker de mensen die dan opeens op 1000en kilometers afstand zijn? Ik vroeg mij al af waarom ik mensen te zien kreeg die in Zuid-Amerika wonen maar die hebben dan natuurlijk van daaruit naar rechts geveegd.

Ik denk het wel ja, die zijn nu lekker in nederland op tinderreis denk ik

Ik hoopte een leuke Brit inclusief accent op te kunnen tinderen maar tot nu toe valt het aanbod in Londen best wel tegen :thinking: toch maar Stockholm proberen dan misschien

Ik vond Londen ook echt tegenvallen, New York en Orlando ook (die laatste ga ik naar toe op vakantie, voor de mannen hoef ik niet te gaan) Ga ook maar eens naar Stockholm en Oxford en Cambridge

1 like

Ik heb het ook al een half jaar, zo stom. Ben overgestapt op Bumble

Ik heb nu ook al een tijdje bumble. En er zitten qua uiterlijk wel leuke mannen op. Alleen, die gesprekken lopen voor geen meter?!

Nee en ik vind het ook heel stom dat vrouwen het gesprek moeten beginnen, want ik gooi geen gekke openingszinnen en dus er gaat bijna niemand op in. Gesprekken stoppen ook heel snel en het gaat alleen maar over corona :joy:
Ik vind de profielen wel leuker vormgegeven dan op tinder

Zijn er meiden die wel weten hoe je een gesprek moet openen? Ik ben uit verveling ook maar weer gaan swipen, maar er komen nooit gesprekken. Ik ben zelf niet zo van de openingszinnen, dus ik zeg of niks of hi, maar ja echt een leuk gesprek wordt het dan niet.

Ik heb echt exact hetzelfde op Bumble! Qua uiterlijk veel meer m’n type dan op Tinder, maar ik heb er in een halfjaar misschien 1 of 2 leuke gesprekken uitgehaald. Al vind ik het swipen wel veel leuker omdat de profielen uitgebreider zijn.

Ik begin ook eigenlijk alleen nog maar een gesprek als iemand iets leuks in z’n profiel heeft staan. Anders wordt het al snel zo’n standaard en saai gesprek.

Ik ben wel benieuwd naar de verschillen die jij merkte (tussen bijv NY en London)

Ik heb dus net Tinder gedownload omdat ik nieuwsgierig werd van al die Tinderreisjes haha.
Sydney is voorlopig :ok_hand:t4:

1 like

Is tinderschaamte nog steeds een ding? Ik had vandaag een gewoon gesprek met iemand en die zei toen iets over dat tinder wereldwijd en zei er vervolgens heel snel achteraan dat ie zelf nooit op tinder gezeten had oid.

Maar ik weet dus gewoon dat dat niet waar is :rolleyes:
Had ik eigenlijk gewoon direct moeten terug zeggen haha

1 like