Tinderervaringen

Mijn vader lijkt me niet echt voor te komen, maar namen van broers wel en dat lijkt me zo niks :scream: Zou echt een bijnaam verzinnen dan. Vooral inderdaad tijdens de seks lijkt het me raar.
Zusje datete iemand met een echt lelijke naam, zelfde als een vriend van mijn ouders en ik had zoiets van wow ik ben blij dat ik er niet mee hoef af te spreken :sweat_smile: Hele tijd associatie met die familievriend. Maarja maak van één lettergreep maar iets anders

Ex met dezelfde naam als nieuwe date zou ik trouwens ook gek vinden. Marc 1 en Marc 2 wordt het dan echt :sweat_smile:

1 like

Hele goede vriend van mij heeft een nieuwe vriendin met dezelfde naam als zijn ex, met wie hij echt een lange relatie heeft gehad

Wij (mijn vriend en ik) noemen ze altijd “oude (naam)” en “nieuwe (naam)”z

1 like

Mijn vriend heeft zo’n naam die ik eigenlijk niet echt kan uitspreken vanwege hoe wij praten in deze streek. Dus ik noem hem ook echt nooit bij zijn naam.

Oh ben nu benieuwd haha bedoel je dat het door je dialect/accent niet klinkt zoals het moet klinken?
Marcoooo als je in het oosten van NL woont :stuck_out_tongue:

1 like

Ha bij een vriendin was het “donkere bas” en “witte bas”. En bij iemand met een broer met dezelfde naam als zwager “onze bob” “naamzus’s bob”.

1 like

Ja precies dit heb ik ook
 Ik zou daar echt niet elke dag mee geconfronteerd willen worden. Maar mijn vader heeft gelukkig geen veelvoorkomende naam haha.

Ik heb breeze, maar het is nu in deze corona tijden uitgeschakeld.
Heb één date gehad en dat vond ik wel leuk eigenlijk! Vond het wel chill dat je er echt met nul verwachting heen gaat.

Over de namendiscussie: ik heb jarenlang een relatie gehad met iemand die dezelfde naam had als mijn broer. Ik snap het probleem niet zo, als je gek bent op iemand, maakt die naam toch geen ruk uit?

4 likes

Krijgen jullie ook die ZIEK irritante meldingen van ‘aan het typen’. Mijn hemel wat kut

3 likes

Ja vreselijk irritant, je kan het ook nergens uitzetten???

Is dat geen test die ze doen? Ik had het een paar weken geleden ineens, maar ik heb het nu niet meer gelukkig.

Ik had vanmorgen ineens dat ene dat je handmatig een locatie kan instellen. Tinder Paspoort geloof ik. Het is opzich wel grappig om even te swipen in Australië ofso, maar vind het geen mega nuttige toevoeging aan Tinder denk ik.

Ja dat hebben ze vanwege corona gedaan. Ik gebruik dat nu alleen maar want ik mag van mezelf niet in NL tinderen omdat ik een date stop heb en dit telt niet.

Je moet in Stockholm zijn zeg, halleluja :raised_hands:

6 likes

Hahaha! Swipese en vergeet ons niet af en toe te updaten :smirk:

Ik vind dat paspoort gebeuren maar niks. Was juist zo lekker aan het swipen in amsterdam zonder toeristen, krijg je nu al die tinderwereldreizigers

9 likes

Ik krijg net een berichtje van een heeeele oude match: “als we allebei hard to get gaan spelen dan werkt het niet”

Ik vond het een leuke haha

19 likes

Oh dat zijn zeker de mensen die dan opeens op 1000en kilometers afstand zijn? Ik vroeg mij al af waarom ik mensen te zien kreeg die in Zuid-Amerika wonen maar die hebben dan natuurlijk van daaruit naar rechts geveegd.

Ik denk het wel ja, die zijn nu lekker in nederland op tinderreis denk ik

Ik hoopte een leuke Brit inclusief accent op te kunnen tinderen maar tot nu toe valt het aanbod in Londen best wel tegen :thinking: toch maar Stockholm proberen dan misschien

Ik vond Londen ook echt tegenvallen, New York en Orlando ook (die laatste ga ik naar toe op vakantie, voor de mannen hoef ik niet te gaan) Ga ook maar eens naar Stockholm en Oxford en Cambridge

1 like

Ik heb het ook al een half jaar, zo stom. Ben overgestapt op Bumble

Ik heb nu ook al een tijdje bumble. En er zitten qua uiterlijk wel leuke mannen op. Alleen, die gesprekken lopen voor geen meter?!