Nee en ik vind het ook heel stom dat vrouwen het gesprek moeten beginnen, want ik gooi geen gekke openingszinnen en dus er gaat bijna niemand op in. Gesprekken stoppen ook heel snel en het gaat alleen maar over corona
Ik vind de profielen wel leuker vormgegeven dan op tinder
Zijn er meiden die wel weten hoe je een gesprek moet openen? Ik ben uit verveling ook maar weer gaan swipen, maar er komen nooit gesprekken. Ik ben zelf niet zo van de openingszinnen, dus ik zeg of niks of hi, maar ja echt een leuk gesprek wordt het dan niet.
Ik maakte meestal een screenshot van die voorbeeldzinnen en dan zette ik er nog wel iets bij. Iets van: het valt of staat toch met de openingszin dus kies zelf maar welke je het meest bevalt. Heb maar heel kort Bumble gehad maar dat werd best leuk ontvangen in elk geval!
Ik heb echt exact hetzelfde op Bumble! Qua uiterlijk veel meer mân type dan op Tinder, maar ik heb er in een halfjaar misschien 1 of 2 leuke gesprekken uitgehaald. Al vind ik het swipen wel veel leuker omdat de profielen uitgebreider zijn.
Ik begin ook eigenlijk alleen nog maar een gesprek als iemand iets leuks in zân profiel heeft staan. Anders wordt het al snel zoân standaard en saai gesprek.
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen die jij merkte (tussen bijv NY en London)
Ik heb dus net Tinder gedownload omdat ik nieuwsgierig werd van al die Tinderreisjes haha.
Sydney is voorlopig
Is tinderschaamte nog steeds een ding? Ik had vandaag een gewoon gesprek met iemand en die zei toen iets over dat tinder wereldwijd en zei er vervolgens heel snel achteraan dat ie zelf nooit op tinder gezeten had oid.
Maar ik weet dus gewoon dat dat niet waar is
Had ik eigenlijk gewoon direct moeten terug zeggen haha
Voor sommige mensen is het echt zoân ding inderdaad, was daar echt verbaasd over! Mân neefje, oom en tante bijvoorbeeld keken mij en mân nichtje echt aan alsof we niet helemaal spoorde toen we het over Tinder hadden.
En ik had laatst ook een gesprek met iemand die de hele tijd maar bleef zeggen ââJa maar het is toch eigenlijk triest dat je zoân soort app nodig hebt om iemand te vinden. Wat is er mis met mensen in het echt ontmoetenââ
Dit is ook een uitspraak van mijn moeder. Aka de vrouw die haar man via Lexa heeft gevonden. Maar dat was anders!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat gevoel zelf ook wel heb. Ik heb wel tinder, maar ik verwacht er niet de liefde van mijn leven te vinden. Ik heb ook nog nooit een tinderdate gehad en de gesprekken die ik heb op tinder lopen ook nooit zo soepel dat ik er echt potentie in zie. Tbf, ik heb ook maar twee dates irl gehad dus misschien ligt het gewoon aan mij.
Ik heb dus echt het tegenovergestelde denk ik, maar dat komt vooral omdat ik in irl gewoon echt met heel weinig jongens omga. Typische meisjes-opleiding, stage met vrijwel geen leeftijdsgenoten, ga alleen maar met meiden om en ik ben te ongemakkelijk om tijdens het uitgaan met een jongen te praten. Denk dat als ik het komende jaar/twee jaar een relatie krijg, dat ik diegene sowieso van internet ken. Maar je weet het natuurlijk nooitâŠ
Maar ik heb ook wel echt een aantal hele leuke gesprekken gehad en uiteindelijk ook wel wat leuke dates er uit gehaald nog.
Oh ja in het dagelijks leven kom ik ook weinig potentiële lovers tegen hoor, mijn jongensvrienden zijn allemaal gay en mijn vriendinnen niet gay genoeg haha. En op mijn stage is iedereen te oud. Dus ik verwacht ook niet binnen afzienbare tijd een relatie te hebben. Met uitgaan moet je ook maar net geluk hebben dat iemand ook nog leuk en aantrekkelijk is zonder drank
Maar snap wel dat tinder voor sommige mensen heel fijn kan zijn. Een paar vrienden hebben ook echt al leuke matches/gesprekken/dates gehad. Dus het kan zeker!
Ik denk eigenlijk dat hoe je het ook wendt of keert, online of irl, het is altijd een kwestie van geluk. Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik mezelf niet meer minder leuk of knap vindt dan mijn vrienden/vriendinnen die wel een relatie hebben, maar kan ik accepteren dat zij gewoon eerder geluk hebben gehad dan ik.
Ik heb er af en toe nog steeds wel moeite mee, maar over het algemeen is het wat het is en ga ik mijn eigenwaarde niet meer ophangen aan het hebben van een relatie. Dat was destructief en ik ben heel trots dat ik daar nu overheen ben, want tot een jaar of twee geleden kon ik dat niet los van elkaar zien.
Mooi verwoord en zo waar! Mag je zeker trots op zijn dat je daar nu overheen bent en het nu los kan zien!
Ik was met een man op Happn aan het praten een aantal dagen. Het waren leuke vermakelijke gesprekken. Dus telefoonnummers uitgewisseld, en ook via whatsapp een aantal dagen gepraat. Vorige week zondag voor het laatst geappt. Het gesprek eindigde met een vraag van mij. Nou ja dan niet dacht ik. Vanmiddag heb ik zân nummer gewist, en alleen contactpersonen zien mijn wa foto. Appt hij net ineens weer. Wat is dat toch ?
Op Bumble zag ik ook opeens mensen die gelokaliseerd zijn in Amerika en dan in mijn stad in NL hebben geswiped. Wat is het nut ervan? Als we elkaar toch nooit gaan zien hoef ik ook niet met je te chatten. Dan open ik Omegle wel.
Ben wel benieuwd naar die nieuwe apps die jullie hier noemen
@visual ah dat zou ik wel spannend vinden. Heb je iemand in je omgeving die het heeft uitgeprobeerd? Was het was?
@Aile Hoe vond je de app verder?
En zit er op die nieuwe apps een beetje volk? Zo jammer ook als er maar een paar man op zit en je er snel doorheen bent als het niks is
Ik heb niks te doen dus ik ga flauwe openingszinnen/vragen uit de kast halen. Kijken of dat beter werkt dan beginnen met hoi.
Ik heb nu bij iemand die uit Nootdorp komt, gevraagd of hij in een notendop kan omschrijven hoe het wonen in Nootdorp is.
Edit: bij iemand met geverfd haar hoe hij dit gaat aanpakken nu zijn kapper gesloten is.
En bij iemand die tandarts is, of hij nu zonder handschoenen in andermans mond moet zitten (handschoenentekort).
Het maakt me ook echt helemaal niks uit als ze me een gekkie vinden nu. Ik verveel me. Beter reageren ze wel.
Ik vermoed dat je juist veel reactie krijgt! Ik wel iig als ik een keer in de mood ben voor zulke zinnen. Vaak ook leukere gesprekken omdat je gelijk een startpunt hebt, al is het dan maar onzin.
Shit helaas had ik nog maar drie matches die niet verlopen waren. Nu snel swipen en hopen dat er een ok man voorbij komt, we een match hebben en ik nog iets flauws kan bedenken.
Iemand heeft als profieltekst âenjoy the beauty of Rome everydayâ. Nou vriend, misschien vandaag en morgen en volgende week even niet.