Oh ja in het dagelijks leven kom ik ook weinig potentiële lovers tegen hoor, mijn jongensvrienden zijn allemaal gay en mijn vriendinnen niet gay genoeg haha. En op mijn stage is iedereen te oud. Dus ik verwacht ook niet binnen afzienbare tijd een relatie te hebben. Met uitgaan moet je ook maar net geluk hebben dat iemand ook nog leuk en aantrekkelijk is zonder drank 
Maar snap wel dat tinder voor sommige mensen heel fijn kan zijn. Een paar vrienden hebben ook echt al leuke matches/gesprekken/dates gehad. Dus het kan zeker!
Ik denk eigenlijk dat hoe je het ook wendt of keert, online of irl, het is altijd een kwestie van geluk. Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik mezelf niet meer minder leuk of knap vindt dan mijn vrienden/vriendinnen die wel een relatie hebben, maar kan ik accepteren dat zij gewoon eerder geluk hebben gehad dan ik.
Ik heb er af en toe nog steeds wel moeite mee, maar over het algemeen is het wat het is en ga ik mijn eigenwaarde niet meer ophangen aan het hebben van een relatie. Dat was destructief en ik ben heel trots dat ik daar nu overheen ben, want tot een jaar of twee geleden kon ik dat niet los van elkaar zien.