Ik vind het al kut als jongens dezelfde naam als mijn broer hebben haha. Laat staan dat ze dezelfde naam als mij pa hebben. Hoewel dat onwaarschijnlijk is want buitenlands en bijzonder.
Ik zou broer juist vreemder vinden, mijn vader associeer ik met âpapaâ, niet met zijn voornaam. Het was wel even grappig in het begin (mijn man heeft dus dezelfde naam als mijn vader), maar heb het nooit vreemd gevonden.
Ik vind het allebei stom maar de kans is groter dat ik iemand tref met dezelfde naam als mijn broer.
Ok guys, ik ben nieuw in dit hele Tindergebeuren. Effe paar vraagjes aangezien al mijn vriendinnen al 1000 jaar een relatie hebben en dus ook nooit op datingapps gezeten hebben.
Ik merk dat jongens best snel vragen om op een ander medium verder te praten. Snap ik niet zo goed, ik heb 5 zinnen tegen je gezegd? Wanneer geef je iemand je nummer of IG?
En wat betekent het blauwe kadertje rond sommige mannen? Of heeft dat geen nut?
Je geeft je nummer of IG als jij je er prettig bij voelt. Ik vond het altijd fakking irritant als ze direct mn 06 wilden, ââpraat makkelijkerââ, ââhoef ik niet steeds Tinder te openenââ (gast, je swipet de hele dag!). Als ze gingen zeiken, wist ik al dat het niks was. Gewoon zeggen dat je niet zo snel je nr geeft.
Oh ik heb gewoon IG gekoppeld. Hoef ik geen fotoâs te uploaden en zien ze gelijk van alles wat als iemand stories zou kijken.
JA dit exact haha!
Wel leuke mannen hoor. Vooral in Portugal
Moest je hiervoor inloggen bij Instagram via die app? Of kan je elk willekeurig account koppelen?
Ik had een best wel prima match en nu zegt ie dat ie het overdreven vindt om zichzelf sociaal te isoleren
K byeeeeeeeeeee
Ik zag net iemand met in zijn bio iets van: laten we de regels breken en dichter bij elkaar komen dan 1,5 meter.
Kan ik dit soort gozers ook ergens rapporteren?
je kan ze sowieso rapporteren toch?
Kwam gisteren echt een rare gast tegen. Ik dacht ik stel eens een âgrappigeâ vraag zodat het onderwerp niet meteen over hobbies, werk etc gaat. Begint die gast meteen te bitchen dat ik niet zulke bulshit moet vragen alsof alles op Tinder over diepgaande dingen moet gaan. Denk dat de quarantaine naar zijn hoofd is gestegen en dat hij niet meer weet hoe je op een normale manier een gesprek voert
Nu ben ik benieuwd naar de vraag
Haha was niks speciaals en ook niet echt grappig maar ik vroeg dus: zou je liever kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn?
Maar blijkbaar raakte ik daarmee een gevoelige snaar
Ik was vandaag weer even vijf minuutjes aan het Tinderen en ben zeker vier profielen tegengekomen met de tekst:
DONâT READ THIS SENTENCE
Oh, youâre a rebel, I like it already
Nu vraag ik me wel af hoeveel mensen elkaars naam gebruiken tijdens de sex? Ik namelijk nooit haha.
Maar mn man en ik noemen elkaar dan ook nooit bij naam
Ik ben een match met iemand die een beetje op Hugo de Jonghe lijkt
Omggg ik had zon irritante match, zo uit de hoogte omdat ik nog ~jong~ ben
De aanname dat ik Shakespeare zeker niets vond omdat ik nog niet veel heb meegemaakt⊠zoals afwijzing, pijn en lijden
En dat ik daarom erotische poëzie ook nog niet kon bevatten
Hahaha ja godsamme zeg
Wat een treurnis
Ik kreeg een bericht van tinder over het verifieren van je profiel. Je zou dan een selfie moeten maken die dan ook nog ergens wordt toegevoegd. Moet ik dit doen of is het een optie om te doen?