Tinderervaringen

Moest je hiervoor inloggen bij Instagram via die app? Of kan je elk willekeurig account koppelen?

Ik had een best wel prima match en nu zegt ie dat ie het overdreven vindt om zichzelf sociaal te isoleren

K byeeeeeeeeeee

5 likes

Ik zag net iemand met in zijn bio iets van: laten we de regels breken en dichter bij elkaar komen dan 1,5 meter.

Kan ik dit soort gozers ook ergens rapporteren?

4 likes

je kan ze sowieso rapporteren toch?

Kwam gisteren echt een rare gast tegen. Ik dacht ik stel eens een ā€œgrappigeā€ vraag zodat het onderwerp niet meteen over hobbies, werk etc gaat. Begint die gast meteen te bitchen dat ik niet zulke bulshit moet vragen :joy: alsof alles op Tinder over diepgaande dingen moet gaan. Denk dat de quarantaine naar zijn hoofd is gestegen en dat hij niet meer weet hoe je op een normale manier een gesprek voert

1 like

Nu ben ik benieuwd naar de vraag

2 likes

Haha was niks speciaals en ook niet echt grappig maar ik vroeg dus: zou je liever kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn?
Maar blijkbaar raakte ik daarmee een gevoelige snaar :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Ik was vandaag weer even vijf minuutjes aan het Tinderen en ben zeker vier profielen tegengekomen met de tekst:
DON’T READ THIS SENTENCE
Oh, you’re a rebel, I like it already

:face_vomiting:

11 likes

Nu vraag ik me wel af hoeveel mensen elkaars naam gebruiken tijdens de sex? Ik namelijk nooit haha.

Maar mn man en ik noemen elkaar dan ook nooit bij naam :woman_shrugging:

Ik ben een match met iemand die een beetje op Hugo de Jonghe lijkt :drooling_face:

11 likes

Omggg ik had zon irritante match, zo uit de hoogte omdat ik nog ~jong~ ben
De aanname dat ik Shakespeare zeker niets vond omdat ik nog niet veel heb meegemaakt… zoals afwijzing, pijn en lijden
En dat ik daarom erotische poƫzie ook nog niet kon bevatten
:sob::sob: :joy::joy:

12 likes

Hahaha ja godsamme zeg
Wat een treurnis

3 likes

Ik kreeg een bericht van tinder over het verifieren van je profiel. Je zou dan een selfie moeten maken die dan ook nog ergens wordt toegevoegd. Moet ik dit doen of is het een optie om te doen?

Ik heb het wel gedaan omdat ik me op dat moment verveelde maar het hoeft niet. Het is geen verplichte actie.

Ik dacht binnenkort mijn eerste date sinds drie jaar te hebben maar deze jongen hit direct zoveel op seks dat ik allaaang weer opgedroogd ben. Ben heus niet heilig maar dit vuel gewoon tegen zeg maar.

@voortaan @Solee oke dank jullie wel!
Het leek mij bijna mission impossible om zo’n selfie te maken die goed overeenkomt met de overige foto’s, vooral omdat ik heel slecht ben in selfies haha.

@Solee jammer van je mogelijke date!

Gisteren een video-bel-date gehad en dat leidde tot een heel leuk gesprek van anderhalf uur. Ik heb wel het gevoel dat hij een serial dater is, hij heeft ook net z’n profiel veranderd en allemaal foto’s toegevoegd. Maakt me een beetje sip dat hij waarschijnlijk nog verder aan het zoeken is, ondanks dat we elkaar dinsdag weer gaan bellen :pleading_face:

5 likes

Ik ben al twee weken met iemand aan het praten op tinder en voor mij is het echt een leuk tijdverdrijf. Door verschillende dingen die hij gezegd heeft weet ik dat het nooit iets zou kunnen worden en eerlijk gezegd vind ik hem ook niet heel aantrekkelijk. Alleen nu begin ik te twijfelen hoe hij er in staat. Hij heeft net zijn nummer gegeven om verder te gaan op whatsapp en dat maakt het voor mij meteen een stuk ā€œserieuzerā€.

Dit is eigenlijk ook altijd wat ik het lastigst vind aan tinderen en daten, je weet niet hoe de ander er in staat en ik ben dan bang die persoon teleur te stellen. En ik weet dat het nergens op gebaseerd is maar toch.

O nee, het is weer zo ver. Ik heb alle tinderhoop verloren en nu ben ik willekeurig mensen aan het liken, omdat ze bijvoorbeeld een foto met een koala hebben ik ze dan kan vertellen dat bijna alle koala’s chlamydia hebben.
Tering rare gesprekken man. Dit gaat natuurlijk weer slecht aflopen.

25 likes

Hahaha ja wel een beetje

1 like

Ik vermoed dat hij wel in jou geĆÆnteresseerd is, Tinder is natuurlijk niet perse bedoeld om vriendschappelijk een beetje te kletsen maar is een dating app. Dus tenzij jij het aangeeft, zal hij waarschijnlijk denken dat je ook geĆÆnteresseerd bent om hem te daten. Misschien toch maar even vertellen nu hij jouw nummer vraagt. Ik zou het zelf niet zo leuk vinden als iemand twee weken met me praat en dan blijkt helemaal niet geĆÆnteresseerd te zijn verder…

1 like