Tinderervaringen

Ik heb het wel gedaan omdat ik me op dat moment verveelde maar het hoeft niet. Het is geen verplichte actie.

Ik dacht binnenkort mijn eerste date sinds drie jaar te hebben maar deze jongen hit direct zoveel op seks dat ik allaaang weer opgedroogd ben. Ben heus niet heilig maar dit vuel gewoon tegen zeg maar.

@voortaan @Solee oke dank jullie wel!
Het leek mij bijna mission impossible om zo’n selfie te maken die goed overeenkomt met de overige foto’s, vooral omdat ik heel slecht ben in selfies haha.

@Solee jammer van je mogelijke date!

Gisteren een video-bel-date gehad en dat leidde tot een heel leuk gesprek van anderhalf uur. Ik heb wel het gevoel dat hij een serial dater is, hij heeft ook net z’n profiel veranderd en allemaal foto’s toegevoegd. Maakt me een beetje sip dat hij waarschijnlijk nog verder aan het zoeken is, ondanks dat we elkaar dinsdag weer gaan bellen :pleading_face:

5 likes

Ik ben al twee weken met iemand aan het praten op tinder en voor mij is het echt een leuk tijdverdrijf. Door verschillende dingen die hij gezegd heeft weet ik dat het nooit iets zou kunnen worden en eerlijk gezegd vind ik hem ook niet heel aantrekkelijk. Alleen nu begin ik te twijfelen hoe hij er in staat. Hij heeft net zijn nummer gegeven om verder te gaan op whatsapp en dat maakt het voor mij meteen een stuk “serieuzer”.

Dit is eigenlijk ook altijd wat ik het lastigst vind aan tinderen en daten, je weet niet hoe de ander er in staat en ik ben dan bang die persoon teleur te stellen. En ik weet dat het nergens op gebaseerd is maar toch.

O nee, het is weer zo ver. Ik heb alle tinderhoop verloren en nu ben ik willekeurig mensen aan het liken, omdat ze bijvoorbeeld een foto met een koala hebben ik ze dan kan vertellen dat bijna alle koala’s chlamydia hebben.
Tering rare gesprekken man. Dit gaat natuurlijk weer slecht aflopen.

25 likes

Hahaha ja wel een beetje

1 like

Ik vermoed dat hij wel in jou geïnteresseerd is, Tinder is natuurlijk niet perse bedoeld om vriendschappelijk een beetje te kletsen maar is een dating app. Dus tenzij jij het aangeeft, zal hij waarschijnlijk denken dat je ook geïnteresseerd bent om hem te daten. Misschien toch maar even vertellen nu hij jouw nummer vraagt. Ik zou het zelf niet zo leuk vinden als iemand twee weken met me praat en dan blijkt helemaal niet geïnteresseerd te zijn verder…

1 like

10 likes

Ik zou misschien toch wel even aan hem vragen hoe hij er in staat. En als hij wel echt heel serieus is, misschien toch even goed nadenken of je er dan wel verder in mee wil gaan. Ik heb een tijdje geleden een beetje dezelfde soort situatie gehad. Eerst gewoon beetje leuk praten toen ik me verveelde, verder gegaan op Whatsapp omdat hij dat vroeg en uiteindelijk zelfs nog afgesproken (uit zijn initiatief uiteraard) omdat ik dacht ‘ach joh, misschien valt hij mee in het echt en is het nog een beetje gezellig’. Hij was uiteindelijk ook zeker niet ongezellig, maar eigenlijk wist ik vantevoren al dat ik nooit op hem zou kunnen vallen. Sindsdien met mezelf afgesproken dat ik echt alleen nog maar m’n nummer geef/ga daten als ik echt op iemand zou kunnen vallen.

@Rebus @lisaanna ja jullie hebben ook wel gelijk! Heb wel al aan het begin van ons gesprek aan gegeven niet opzoek te zijn naar een relatie maar misschien moet ik nog even iets duidelijker zijn in mijn intenties.

HAHAHAHA wat? :joy: Hoe gaat het inmiddels met je?

Ik word net weer op Facebook toegevoegd door een tindermatch. Vind ik echt vervelend, tinder is tinder en facebook is facebook :confused:
wel grappig, vroeger had ik het heel belangrijk gevonden om bijv. facebookvrienden te zijn met mijn scharrels omdat het dan ‘serieus’ aanvoelt, nu wil ik dat echt niet

3 likes

Ja heb ik ook gedaan. Maar vind het gewoon een vervelend idee dat iemand mij dus heeft gegoogeld of opgezocht.

Hm dat hoeft niet zo te zijn. Toen ik nog tinder gebruikte kreeg ik heel vaak matches als voorgestelde vriend op Facebook.

Ja dat heeft te maken met je telefoonnummer of emailadres, maar ik heb dat niet gekoppeld aan tinder

Ah dan heb ik niks gezegd!

Ik vind die tinderbios altijd zo kut om te bedenken dus ik heb die van mij maar leeg gelaten :sweat_smile:

1 like

Ik zag iemand met: ‘Bio was altijd al mijn slechtste vak’ vond ik leuk

21 likes

Ik had een tijdje ‘Tinder is net als de grijpautomaat op de kermis. Je weet dat je waarschijnlijk zonder prijs naar huis gaat, maar je blijft het toch proberen’. Eigenlijk heel stom haha, maar kreeg er wel altijd veel reacties op.

7 likes

2 videobelgesprekken en 1 social distance date in de 3D wereld verder. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat leiden…het is wel echt mega raar om te daten tijdens quarantaine want je kunt niks doen behalve praten en lopen. Hij is ook net begonnen met 1 maand vasten godverdom

2 likes