Ik pak altijd een quote van RuPauls Dragrace
De timing is echt
Ik word zooooo moe van die gasten die na de begroeting meteen erin knallen of ik Snapchat heb. Hoezo denk je dat ik er op zit te wachten fotoâs van jouw halfnaakte lichaam uit te wisselen na een halve zin? Hoe kom je aan de misplaatste arrogantie dat ik daar interesse in heb?
Echt mijn tolerantie hiervoor is echt beneden het nulpunt gezakt inmiddels.
Zitten die knullen in een bepaalde leeftijdscategorie? Ik heb deze vraag nog nooit gekregen namelijk
Sws irritant om gelijk naar social media te vragen
Heb hem staan van 23 tot 30. Hoe jonger hoe meer het gebeurt
Ik heb de vraag ook nog gehad, maar heb hem wel op 25-35 staan, dus misschien ligt het inderdaad aan de leeftijd!
Ik heb hem op 20-27 staan en nog nooit gehad
Ik krijg het ook echt megavaak en heb de leeftijd van 22 tot 27 staan. En Duitsers vragen het ook echt bijna altijd. En gaan ook vrij snel over op het sturen van fotoâs die ik niet persĂ© hoef te zien. Maar misschien tref ik elke keer precies de verkeerde haha.
Ik word zo moe van die âopen relatiesâ joh. Of dat ik erover heen gelezen heb en ze alleen een fwb willenâŠ
Ik ook niet en mijn leeftijd range staat op 26-38 ofzo. Ik ken ook niemand die Snapchat heeft haha, volgens mij heb ik die boot net gemist qua generatie (ik ben 29).
Holy shit iemand gebruikt mijn fotoâs op Tinder om te catfishen??!
Wtf?! Hoe kwam je daar achter? Iemand tipte je?
Ja mijn neef kwam me tegen?! Hij heeft meteen gerapporteerd maar dit voelt zoooo naar, echt een mega inbreuk op mijn privĂ© of zo. Straks stuurt zij naaktfotoâs of licht ze mensen op.
Ah wat kut naar idee ook, hopelijk wordt het account snel offline gehaald en heeft hij/zij verder geen gekke dingen geflikt
Ik was van de week niet in een grappige bui, en een match liep snel af (hij had hem al verlengd) dus wilde gewoon iets zeggen voor hij verdween. Ik zei iets van âHoii! Gelukkig was jij er op tijd wel bij, toppâ. (ik heb in mijn bio ook iets staan van dat ik zweer nooit meer af te knappen op een hoi --> omdat ik het zo lastig vind om met iets origineels te komen) Begon hij heel defensief âHoi (Nee, afknappen zouden we niet doen )â En later dat hoi saai was en dat er betere opties waren. Terwijl ik ook direct na zijn hoi terug een paar opmerkingen/vragen stelde over zijn fotoâs. Blijkbaar was mijn begin hoi al meteen helemaal niks en was hij al afgeknapt ofzo.
Het werd meteen zoân vijandig zeikerig sfeertje. Zo bijzonder wel al die verschillende vibes bij verschillende gesprekken.
Dit snap ik niet. Hoezo moet je een match verlengen? Of vraag ik nu iets heel dom
Nee ben ook benieuwd, welke app is dit dan?
Bumble!
@Enim Bumble, dan moet je (de vrouw) binnen 24 uur iets zeggen tegen een match, anders verdwijnt hij. Soms wel handig want het nodigt tot meer gesprekken uit ipv bij tinder waar ik 1001 matches had en een kleine fractie aan gesprekken. Maar soms ook irritant als je gewoon die hele app vergeet. Zo vaak dat ik dan app weer eens open en dan oja alle matches weg :â) Dus soms heb ik geen tijd voor een uitgebreid gesprek/openingszin (of geen inspiratie) en zeg ik snel iets zodat match er iig nog is.