Uh ja, ik weet niet zo goed wat het begrijpend vermogen van een 4 jarige is. Maar als mijn kind van net 3 word 2 keer gewaarschuwd en daarna gaan de stiften weg (of elk ander speelgoed waar ie opzettelijk baldadig mee doet). Stelen doet ie (nog) niet, maar dat zou ik een zeer vervelende ervaring maken (mits ie snapt wat stelen is, dat is hier nog niet zo denk ik). 
@kringel Bij mij staat de newborn set bijna ongebruikt in de hoek. Ik vind het gezelliger om m met een aankleedkussen en speelboog erboven op tafel te leggen, maar dan moet je die plek net hebben. Dit komt ook omdat de peuter aan kop zit dat ik dat makkelijker vind. Met de eerste wel iets meer gebruikt, maar had prima zonder gekund. Hij ging met 5/6 maand in de babyset volgens mij. In de keuken zet ik m al gauw in een baby Björn of hij blijft in de box (zolang ie content is) . Ik zou vooral kijken of je straks iets mist als je nog twijfelt. Is zo bij bestelt toch?
Edit: door al deze lovende reacties ging ik nadenken waar ik me aan stoor en dat is dat ie zo plat ligt en ik naar voeten kijk. Zit er een lig en zit stand op - ga dat eerst eens aanpassen