Ik wil zoiets laten maken voor de verjaardag van mn vriend, dus 1 voor hem en 1 voor onze dochter. Dit is van Etsy, weten jullie een Nederlandse webshop/insta die dit maakt?
Een shop of insta weet ik niet, maar er is vast wel iemand in het oma topic die dit tegen betaling kan/wil doen haha
Oh haha daar had ik nog niet aan gedacht, goeie!
Wel een Belgische. Heb ik besteld vanuit Nederland. Ik ga het even opzoeken!
Edit: Ontoed heet haar bedrijf.
Zo’n jeans jogger werkt hier het beste. Wel een lang kindje maar vooral ook bolle buik dus vaak zit de omvang te strak. Als die band dan elastisch is, scheelt dat vaak heel veel.
En 1 jeans van de Zara zit ook goed, deze:
Ok deze foto gestuurd naar huisarts en kreeg de reactie dat dit niet geschikt is voor volwassenen en kinderen? En nu? Iemand dit wel voor elkaar gekregen?
Ja wij hebben dit voorgeschreven gekregen door de kinderarts sinds hij 2 ofzo is en de huisarts verlengd het sinds dien gewoon
Niet voor volwassenen en kinderen - voor wie dan wel
Haha
Nou precies, ik word hier gewoon boos van
Tipje om de wintergarderobe van je kind op vinted te shoppen. Net een petit bateau winterjas aan 10€, wollen bivakmuts van cyrillus, leren laarsjes aan 5€… gekocht. Soms even zoeken maar er staan bv. zoveel winterjassen van petit bateau op die als nieuw zijn (zoeken op ‘doudoune’, op merk, staat, en maat - ik zoek op maat 98 voor mijn 2-jarige, want petit bateau valt vaak wat kleiner, bij hen is maat 3j = 95cm en die staan onder maat 98 op vinted).
Mijn dochter had er een van Gap jeans die breed (wel met elastiek) en vrij kort viel!
Ik heb op Vinted een Tumble 'n Dry winterjas gekocht die als nieuw is, normaal 80 euro en nu 7.50. Vind die jassen op Vinted zoeken ook echt een tip. Ze zijn lekker lang bij de rug en armen en dik/warm. En blijven dus kennelijk heel mooi want vorig jaar ook een tweedehands Tumble 'n Dry jas die er na nog een winter dragen nog steeds als nieuw uitziet.
Als jullie meer tips hebben voor goede winterjassen! Graag, kan ik Vinted even afspeuren ![]()
Kun je het niet zelf ontwerpen en dan laten drukken?
Name It, Reima en Racoon vind ik erg fijn.
Hebben jullie een soort richtlijn hoeveel kledingstukken je koopt per maat? Ik weet niet zo goed wat handig is, vind het ook onzinnig om 30 truien in maat 68 te kopen want hij kan dat toch geen maanden aan, maar wat is wel handig.
7 zodat je een keer per week hoeft te wassen denk ik.
7 leggings, 7 rompers en 7 truien.
Als je dan wat mist kan je het nog bij halen
Ja dat kan ook, maar ik vind dit geborduurde leuker dan gedrukt
Dit is mijn uitgangspunt voor herfst/winter/lente:
(5-10 sets waarvan 1-3 netjes)
[ ] 3-4 broeken
[ ] 2 leggings
[ ] 3-4 shirts lange mouwen
[ ] 2-3 overgooiers/jurken
[ ] 3-4 truien
[ ] 10 sokken
[ ] 10 Onderbroeken
[ ] 7 Hemdjes
[ ] Maillots
[ ] Wollen broek
[ ] Wollen shirt lange mouwen
[ ] 2 pyjama’s
Ik was haar spullen 1 keer per week dus dit werkt voor ons prima.
Wat een onzin. Dit kun je gewoon op gewicht doseren of op geleide van de klachten. Ik werk in een apotheek en dit wordt regelmatig voorgeschreven
wat is dit voor huisarts ![]()
Ik heb meestal ook zodat je het met een keer per week wassen goed haalt. Dat betekent dat ze als kleine baby misschien 7 pakjes/truien nodig hadden, maar vanaf dat ze hapjes gingen eten veel meer, want dan gingen er vaak wel twee t-shirt per dag doorheen. Dus zou het een beetje aankijken en niet te veel in een keer ‘inslaan’ (behalve als je van winkelen houdt natuurlijk). Broeken droegen ze vaak wel meerdere dagen, shirts was ik wel vaker omdat er snel vlekken opkomen. Dus meer bovendelen dan broeken.
Ik kocht vaak erg oversized, dan ging het langer mee.