Hier ook een zeer moeilijk doenende huisarts. Verwijs de huisarts even door naar het kinderformularium.
Is dit middel dan zoveel duurder ofzo?
Nee totaal niet. Prijs per maand hangt natuurlijk af van hoeveel gram je nodig bent per keer, maar het is verder niks bijzonders.
Dat maakt me nog bozer
Ok update na paar x mailen, krijg een recept maar dat het waarschijnlijk niet vergoed zal worden?
Dat zou kunnen, Forlax wordt ook niet vergoed tenzij chronisch gebruikt.
Maar fijn dat het gelukt is!!
āNijntje de filmā is van NPO gehaald. Denk omdat āie tijdelijk in de bios draait? Help!!! ![]()
Andere aanraders voor een (bijna) 2 jarige?
De film van Dikkie Dik kopen bij PathƩ Thuis! Mijn tweejarige vindt hem heel leuk.
YouTube staat ook vol met Nijntje. Als je een Kinder account aanmaakt kan je precies per aflevering selecteren of je kind dat mag zien. Dus je zou ook alleen Nijntje kunnen selecteren,
Tiktak op npo. En pluk van de petteflet en dikkertje dap.
Maar dikkie dik is hier ook de grootste hit!
Juf Roos op YouTube kids (zonder reclames) is hier echt een hit. Ik kan haar stem niet meer aan, maar mān kind lijkt wel verliefd, zij is echt mijn redding in zware tijden ![]()
Mān moeder had laatst brammetje baas (Nederlandse film) aangezet. Kinderen konden hem bij haar niet uitkijken, thuis laatste deel gekeken. Mān dochter van 6 vond het een super leuke film. Jongste van 3 ook meegekeken, die snapte niet alles denk ik maar genoot er ook van. Dus aanrader! Vanaf 6 jaar zoiets denk ik.
Op videoland is juf Roos ook zonder reclames.
Ik las reclames zelf in door op de pauze knop te drukken want anders zingt ze maar door ![]()
Ik denk dat ik het antwoord al weet
maar heeft iemand ervaring met deze vesten van Dilling in maat 98/104 of 110/116? Vallen deze net als alles van Dilling ook groot?
(Ben me aan het voorbereiden op de (hopelijk) aankomende sale
)
Mijn kind heeft een nieuwe bivak nodig, ze draagt maat 98 maar tot de kerst zat die bivak in maat 1 nog goed. Twijfel nu dus heel erg of ik maat 2 of maat 3 moet kopen.
Zowel de leggings als de shirts met lange mouwen vallen hier ook groot. Mijn kind zit in 116 maar de leggings in 104 passen nog prima.
Haha ik zit ook in dit schuitje. Ik heb van de zomer wol/zijde in maat 98/104 gehad (leggings en lange mouwen shirts) en die passen voorlopig nog wel. (Kind heeft nu ook net maat 104 van andere broeken).
Maar om het allemaal vooral niet te makkelijk te maken⦠verschillen de lengtematen van de verschillende modellen/materialen bij Dilling dus best veel. Je kunt op de site bij āMaattabelā de exacte maten vinden.
Rant over maten bij Dilling
Maar ik ben dus nu serieus een Excel aan het maken waarin in ga uitpluizen welke producten ik in maat 98/104 ga kopen en welke in 110/116 ![]()
Voorbeeld:
De wol/zijde pointelle legging in maat 98/104 heeft een binnenbeen lengte van 42 cm.
De standaard wollen legging in maat 98/104 heeft een binnenbeen lengte van 37 cm,
en de maat 110/116 is 43 cm⦠![]()
En dan heb je ook nog een wollen legging met een soort rushes aan de onderkant, en die heeft in maat 98/104 dan weer binnenbeenlengte van 44 cm ![]()
Gelukkig maakt het mij niet zo uit als het te lang is want wij gebruiken het als pyjama, maar ik ben wel helemaal zo at te moment:

TLDR; ik denk dat je met 98/104 wel goed zit @Feather
Ik heb de trui versie hier van (122-128 gekocht, hij zat toen denk ik in 122 of ertegenaan te hikken) en die vond ik niet bijzonder groot vallen. Door al het dragen is hij nu nog wel te doen met bijna maat 134 (ook dankzij een herstelbeurt na een verkeerde wassessie, sst).
Nee die truien en lange mouwen shirts vind ik beide niet groot vallen. Eerder wat aan de korte kant. Terwijl rompers en leggings dan weer groot uitvallen hier