Ik heb boekenleggers gemaakt voor de dag van de leidster. Nu alleen nog iets bedenken voor op de achterkant. En dan krijgen ze er een boekenbon van de kinderboekenwinkel bij.
Edit : ik heb dit dus niet gemaakt. M’n dochter heeft met wasco gekrast en daarna met ecoline eroverheen geverfd. Het enige wat ik gedaan heb is zorgen dat ze met een schone kwast werkte. En het snijden van de boekenleggers hebben we samen gedaan.
Superleuk, ook met die cadeaubon voor de kinderboekenwinkel ![]()
Ik vind het een beetje lastig, de dag van de leidster ![]()
Ons kind gaat alleen de maandag middag heen. Ik wil met alle liefde iets geven, maar vind het aan de andere kant ook wat gek om het morgen al mee te geven en omdat hij maar een paar uurtjes heen gaat…
Mijn schoonzusje besteld daar veel, zat er laatst ook al te kijken en die hebben hele leuke dingen!
Ik geef nooit wat met de dag van de leidster, omdat mijn kind ook niet komt op de dag dat dat gevierd wordt. Ik geef altijd iets op een ander moment, laatste keer voor kerst en laatste keer voor de zomervakantie bijvoorbeeld.
Die van puckababy is duur maar die gebruik je ook 1,5 jaar en kan voor alle seizoenen. Ik vond dat de investering wel waard ipv elke 3 maanden weer een nieuwe maat kopen en dan vaak ook nog meerdere ivm seizoens wisselingen.
Verder eens dat hema ook prima slaapzakken heeft. Wij hebben dus een puckababy en dan vaak eentje extra van hema. Oh en eentje van jolein, die was echt heerlijk zacht dus die zou ik ook aanraden
Ben groot fan van dat merk zowel voor baby’s als volwassenen. En de kleding blijft ook goed na veelvuldig wassen. Ik zou daar sowieso bestellen als je kunt.
De 4 seizoenen slaapzak van Jollein is erg fijn, lekker op Vinted kijken dan heb je ze voor een tientje.
Maar hoe werkt dat dan want de opening bij de nek is voor een newborn toch veel kleiner dan een kind van 1,5 en dan zakt een baby daar toch in weg? Had daar ook naar zitten kijken en opzich is het dan een goede investering ipv elke paar maanden een nieuwe kopen, maar ik snapte het niet helemaal.
HEMA en Wibra, rond de 20/25 en echt dikke prima.
Voor een newborn vind ik Lodger echt het allerfijnste, omdat die een smalle hals hebben. Bij een oudere baby en kind hebben wij altijd Hema gebruikt, maar bij newborn waren die bij ons altijd te groot.
@Spaarlamp Hier ook een Jollein fan. Goed in aanbiedingen te vinden (op bol bijvoorbeeld zijn vaak hele goede deals).
Leuk idee! Geef je dan een boekenbon voor de opvang? Of per leidster.
Ik twijfel wat leuk is om te geven, en hoeveel cadeautjes je dan geeft want alleen voor de vaste leidsters, of ook invalkrachten?
Ik ben ook fan van Lodger, fijne stof en zijn smal waardoor ze aansluiten ipv gaan draaien. Goed te krijgen op Vinted maar in de sale ook voor prima prijzen vind ik (zie nu dat ze afritsbare winterslaapzakken hebben voor 40 euro, scheelt maar een 10tje met hema en dan vind ik hema echt minder fijn)
Ik geef een boekenbon voor de opvang. In mijn geval dus wel een peuterspeelzaal. Tis echt een clubje met 4 leidsters die al jaren samen staan. En ik weet dat ze ook in deze stad wonen dus 1 van hen zal wel een boek kopen dan voor de groep (dat is iig m’n hoop). Ik vind voor alle leidsters een bon toch wat gortig, of weer stom want allemaal een bon van 5 euro en das net niks.
En @DikkeKip tis echt niet raar als je niks geeft. Dan geef je toch gewoon een keer iets als je denkt ja nu wil ik dat. En als dat moment niet komt ook prima.
Die van ons draagt nu nog 0,5 met een romper zonder mouwen en een dunne pyjama. Hebben voor hierna wat dikkere (geloof 3.0) waarvan de mouwen afritsbaar zijn. Dus die kunnen dan eerst zonder mouwen met alleen pyjamashirt.
Ik koop eigenlijk alle slaapzakken op vinted en komen oorspronkelijk van hema, wibra, prenatal
Ja zoiets inderdaad
Zit een soort buikband die je eromheen kunt doen zodat je baby niet in de slaapzak kan zakken. Schijnt ook nog kalmerend te werken (geen idee of dat ook echt zo is). Aan de onderkant zitten drukknopen zodat je de slaapzak wat minder lang kunt maken.
Wij hebben em toen vanaf 6 maand gebruikt en waren er heel tevreden mee. Baby 2 gaat er ook in zodra hij 6 maanden is.
Ik gebruik HEMA slaapzakken van 3.0 tog maar nu nog zonder de mouwen, volgens mij zijn ze dan 2.5 (of misschien 2.0) tog. Baby heeft verder een romper met korte mouwen en pyjama met lange mouwen aan. Het is ongeveer 20 graden in zijn kamer en dit gaat heel goed, met een dunnere slaapzak wordt ie ‘s ochtends eerder wakker.
Het is inderdaad pas vanaf 6 maanden tot 2.5 jaar! En dan kan je hem ook met knoopjes onderin en een buikband passend maken voor de leeftijd van je kleintje. Helaas is de rits wel na 1.5 jaar (veel) gebruik kapot gegaan hier.