Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Kun je het niet zelf ontwerpen en dan laten drukken?

1 like

Name It, Reima en Racoon vind ik erg fijn.

1 like

Hebben jullie een soort richtlijn hoeveel kledingstukken je koopt per maat? Ik weet niet zo goed wat handig is, vind het ook onzinnig om 30 truien in maat 68 te kopen want hij kan dat toch geen maanden aan, maar wat is wel handig.

7 zodat je een keer per week hoeft te wassen denk ik.
7 leggings, 7 rompers en 7 truien.
Als je dan wat mist kan je het nog bij halen

3 likes

Ja dat kan ook, maar ik vind dit geborduurde leuker dan gedrukt

1 like

Dit is mijn uitgangspunt voor herfst/winter/lente:

(5-10 sets waarvan 1-3 netjes)
[ ] 3-4 broeken
[ ] 2 leggings
[ ] 3-4 shirts lange mouwen
[ ] 2-3 overgooiers/jurken
[ ] 3-4 truien

[ ] 10 sokken
[ ] 10 Onderbroeken
[ ] 7 Hemdjes
[ ] Maillots
[ ] Wollen broek
[ ] Wollen shirt lange mouwen
[ ] 2 pyjama’s

Ik was haar spullen 1 keer per week dus dit werkt voor ons prima.

1 like

Wat een onzin. Dit kun je gewoon op gewicht doseren of op geleide van de klachten. Ik werk in een apotheek en dit wordt regelmatig voorgeschreven :joy: wat is dit voor huisarts :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb meestal ook zodat je het met een keer per week wassen goed haalt. Dat betekent dat ze als kleine baby misschien 7 pakjes/truien nodig hadden, maar vanaf dat ze hapjes gingen eten veel meer, want dan gingen er vaak wel twee t-shirt per dag doorheen. Dus zou het een beetje aankijken en niet te veel in een keer ‘inslaan’ (behalve als je van winkelen houdt natuurlijk). Broeken droegen ze vaak wel meerdere dagen, shirts was ik wel vaker omdat er snel vlekken opkomen. Dus meer bovendelen dan broeken.
Ik kocht vaak erg oversized, dan ging het langer mee.

1 like

Hier ook een zeer moeilijk doenende huisarts. Verwijs de huisarts even door naar het kinderformularium.

2 likes

Is dit middel dan zoveel duurder ofzo?

1 like

Nee totaal niet. Prijs per maand hangt natuurlijk af van hoeveel gram je nodig bent per keer, maar het is verder niks bijzonders.

Dat maakt me nog bozer

1 like

Ok update na paar x mailen, krijg een recept maar dat het waarschijnlijk niet vergoed zal worden?

1 like

Dat zou kunnen, Forlax wordt ook niet vergoed tenzij chronisch gebruikt.

Maar fijn dat het gelukt is!!

2 likes

‘Nijntje de film’ is van NPO gehaald. Denk omdat ‘ie tijdelijk in de bios draait? Help!!! :joy:
Andere aanraders voor een (bijna) 2 jarige?

De film van Dikkie Dik kopen bij Pathé Thuis! Mijn tweejarige vindt hem heel leuk.

4 likes

YouTube staat ook vol met Nijntje. Als je een Kinder account aanmaakt kan je precies per aflevering selecteren of je kind dat mag zien. Dus je zou ook alleen Nijntje kunnen selecteren,

1 like

@Foucher kijk dat zijn nou nog eens gouden tips! Bedankt :heart:

2 likes

Tiktak op npo. En pluk van de petteflet en dikkertje dap.

Maar dikkie dik is hier ook de grootste hit!

2 likes

Juf Roos op YouTube kids (zonder reclames) is hier echt een hit. Ik kan haar stem niet meer aan, maar m’n kind lijkt wel verliefd, zij is echt mijn redding in zware tijden :weary:

2 likes