Wij hebben die van bobbi gedaan!
+1 voor Bobbi namens mijn dochter
Voor ik moeder werd had ik nooit verwacht Bobbi boekjes te kopen (vind de tekeningen niet zo mooi) maar mijn kind gaat hier al 2 jaar lang zooooo goed op. Ik ben helemaal om
Bobbi for president!
Nog even⦠vind ik ook heel leuk btw <3 Heb ze allemaal in groot formaat.
Ik krijg echt een error van dat freaking comic sans in die bobbi boekjes
True true. Maar als er mijn inziens 1 plek is waar Comic Sans eventueel gedoogd kan worden, dan is het wel in kinderlectuur. Maar mijn ogen doen ook elke avond een klein beetje pijn ![]()
Onze peuter heeft ineens een grijze voortand
Ben echt bang dat het van de antibiotica is die hij al sinds zijn geboorte dagelijks krijgt (vanwege zijn nieren) of dat het komt omdat hij er op gevallen is (geen idee wanneer). Morgen de tandarts bellen. Volgens mij heeft ie er verder geen last van gelukkig.
Heeft iemand dit ook eens gehad en wat gebeurde er toen?
Ik vind boeken met een groter verhaal wel leuk met die leeftijd zoals Pluk van de petteflet of Otje.
Mijn neefje heeft dit gehad nadat hij erop gevallen was. Ze hebben hem laten zitten maar het kon zijn dat de tand eronder ook aangedaan was dus het was wel even spannend toen die ging wisselen. Maar er bleek niks aan de hand te zijn.
Ik heb dit zelf vroeger gehad. En toen mān melkgebit wisselde kreeg ik er weer een witte voor terug ![]()
Edit: door en valpartij
Die van de Ridder zonder billen was/is hier ook favoriet!
Pluk wordt hier (4,5) inderdaad graag gelezen nu. De boeken over Wilma Wonder vind ik zelf heel leuk (en kind ook), Stap maar op mān bezemsteel valt ook goed in de smaak (daar is ook een film van).
Ik heb twee boekjes van dikkie dik en in eentje is het zoān klootzak? Dan trekt hij de veren uit een haan en ha ha ha nu is hij mooi en de haan dus niet en daar eindigt het verhaaltje ook gewoon mee? Echt heel dom
Ik had bij mijn vorige baan een collega die haar mailhandtekening in comic sans had. Kon die vrouw echt niet serieus nemen.
Jip en Janneke zijn soms ook best gemeen tegen hun huisdieren. Ik sla die stukjes altijd maar een beetje over.
Haha o ja? Ja echt niet gezellig gewoon. Kikker is tot nu toe altijd wel een toffe peer dus doe mij die maar
Nou die in die tv-serie is hij behoorlijk depri. Beetje in een diepe kuil gaan somberen. En er was ook iets met een brandend huis.
Maar dat gaan ze toch allemaal samen blussen en weer opknappen?
Ik vind het wel fijn dat alle emoties er zijn bij Kikker.
Dat ze allemaal xenofobisch doen tegen die rat. Tot hij zijn afgebrande huis repareert, dan is rat ineens wel goed genoeg.
Mijn dochter vond verhaaltjes over kleuters ook heel leuk. Bijv. de boeken van Lisa en Jimmy (Vivian den Hollander), Meester Max (Rindert Kromhout) of Alle kleuters (Carry Slee).
Ja dat is wel een beetje het probleem met die oudere verhaaltjes. Jip en Janneke hebben ook nog heel erg stereotyperende genderrollen.
De neehoorn vindt mijn dochter ook heel leuk.
Ik heb een boekje van de mooiste vis van de zee, een vervolg oid, en daarin sluiten ze een nieuwe vis buiten die vervolgens bijna door een haai wordt opgegeten. Heel apart