Ja het kan indd net gebeurd zijn, maar dan zou dat sporadisch een keer moeten voorkomen en niet standaard. Mijn kind is bijna 2, gaat sinds 3 maanden oud naar het kdv en is in die tijd 2 keer per ongeluk met een poepluier thuisgekomen. Op dezelfde manier als dat ik hem 2 keer per ongeluk met een poepluier heb afgezet daar in de ochtend (dat hij in de auto onderweg erheen poepte), dat is toevallige timing, maar zoals jij omschrijft klinkt indd echt niet als toeval.
En ja om half 5 nog een keer alle luiers checken/zindelijke kinderen naar de wc sturen is ook normaal beleid, net als dat een poepluier direct verschoond wordt zodra je het merkt, ook ivm rode billen.
Je hebt het al een paar keer besproken en je merkt geen verbetering, misschien moet je het dan eens met de locatiemanager opnemen? Of als je die stap te groot vindt, nogmaals bij de pmâers aangeven dat je het, ondanks bespreken met ze, nog steeds merkt en wat gaan we nu doen om het op te lossen? Je mag echt verwachten dat dit anders gaat hoor, zou zo echt niet moeten (en ik werk als pmâer dus weet wel hoe het gaat en wat wel/niet zou moeten)