O wat fijn! Kan niet wachten. De schoenen vliegen er hier doorheen. Krijgen niet eens de tijd om afgetrapt te raken
Onze dochter had ook maat 26 toen ze 3 was. Nu met 3,5 heeft ze maat 28.
Ze liep met 1 jaar en begon toen in maat 22, dus ze heeft altijd al wat grotere voeten gehad.
Ja dure grap, hĂš!
Vorige zomer had ik de sandalen van mijn dochter wat ruim gekocht âzodat ze ze in elk geval de hele zomer aan konâ maar ze heeft ze zelfs dĂ©ze hele zomer nog gedragen! Toen waren ze wel af en echt krap haha, maar wat een verademing. Ze is nu 5.
Haha ik heb me ook âzorgen gemaaktâ over de groei van die voeten omdat het lijkt alsof ze met maat 50 gaan eindigen, maar het stagneert als ze ouder worden Mijn kind van 9 heeft nu bijna mijn schoenmaat, en ik kan niet wachten tot we schoenen kunnen uitwisselen. Ze heeft echt een leuke smaak. Maar vraag het mij nog eens als ik vloekend op zoek ben naar een paar schoenen dat rondslingert in haar kast
Mijn dochter is een kleintje ook -1 lijn. Ze is ruim 3,5 jaar en draagt maat 24.
Iemand tips voor een duo buggy? Ben me wat aan het orienteren voor over een paar maandjes. Onze peuter vind sommige dingen spannend en wil dan graag in de buggy dus we overwegen toch een duo. Alleen zou graag willen dat ze achter elkaar zitten ivm de breedte van zoân andere, alleen dan ziet dus een van de twee niks? Of zie ik dat verkeerd?
ik denk dat wij er eentje gaan huren ipv kopen want misschien is het alleen voor een korte tijd nodig en dan vind ik het zonde om zoân duur iets te kopen (ze zullen exact 2 jaar schelen). ik ga voor eentje waarbij ze naast elkaar zitten, ik heb gelezen dat dit wel past door deuren / winkels etc en vind het ook leuker voor mân dochter.
Ja sorry ben ik nog even over die Shoesme schoentjes đ« Mijn zoontje is 1,5 en zit ± in maatje 20 en loopt nog niet zelfstandig, enkel bij ons aan de hand of achter een loopautootje. Kan ik dan het beste kiezen voor die âeerste schoentjesâ of âvervolg schoentjes vanaf 1 jaarâ?
Ik heb via vinted een nieuw ongebruikt paar gekocht namelijk en die zijn helemaal niet zo flexibel als ik had verwacht⊠Dus snap er nu weer helemaal geen kut van
Ik heb straks een precies (morgenđ„č) 2 jarige en een baby die begin oktober waarschijnlijk komt. En we hebben via MP een 2e hands mountainbuggy gekocht duo :). We hebben er al 1 voor 1 kindje, en de basis is even breed, dus we kunnen er gewoon mee door deuren enzo. Lijkt me wel handig voor als de peuter en de baby beide mee moeten als er iemand (vaak ik) alleen thuis is voor een boodschap of visite, of wandeling. Lekker robuust model, kan tegen een stootje.
En dan kan de babywieg naast het buggy zitje geinstalleerd worden.
Ik houd beide kinderwagens gewoon nog, kan ze altijd nog verkopen als de ene overbodig wordt.
Oh die ziet er top uit! Maar wat een geld haha. Wat goed dat je die op mp hebt gevonden. Ik ga het daar ook in de gaten houden. Jammer dat je deze niet kunt huren. Goed idee ook @vaatdoek!
Ja duur he, heb die echt niet nieuw gekocht, 2e hands wel heel goed te vinden! Tis ook echt geen buggy qua stevigheid maar echt een kinderwagen zegmaar. Ik woon wel landelijk dus heb een robuust ding nodigđ! Tis wel zwaar/groot in de auto bvb.
Eerste schoentjes! De andere hebben gewoon een dikke harde zool net als andere gympen
Ik had een collega die had deze kinderwagen voor een tweede omdat âie zo compact was, maar daar kan je er ook twee van achter elkaar doen; https://www.stokke.com/NLD/nl-nl/category/kinderwagens/yoyo-duo-kinderwagens
Voordeel is dat het dan ook echt als twee
Buggyâs kan lijkt het.
Ik ken wel mensen met zoân duo bak met wieg en zitje, maar dat vond ik er zelf altijd zo lomp uitzien en dan kan je ook niet twee kinderen in een zitje hebben dacht ik
In de herfstvakantie wil ik met mijn zoontje van 5 een nachtje weg en ook een museum bezoeken. Wat vonden jullie een leuk museum om te bezoeken voor deze leeftijd? Het mag in heel Nederland zijn.
Weten jullie een plek/winkel waar ze meerdere merken baby kleding bij elkaar verkopen? Ik heb een zeeman/wibra/hema in de buurt waar ik veel koop, maar zie dan bv z8, petit bateau en dilling en dat soort merken maar dat vind ik minder fijn om online te kopen, kan toch in de winkel de maat beter inschatten en de stof in het echt voelen
Nemo, Naturalis, kinderboeken museum, Corpus (maar wel zonder museum kaart), spoorwegmuseum!
Ik zat zelf dus aan naturalis of corpus te denken, maar corpus adviseert zelf vanaf 6 jaar. Bij naturalis twijfel ik of hij het buiten de dinoâs leuk vindt of is daar genoeg van te zien?
Oertijdmuseum als die into dinos is.
Welke maten zoek je? Van Asten in Tilburg heeft die merken, maar wel echt babymaten
Zuiderzeemuseum heeft oud hollandse kermis in de herfstvakantie