Vandaag cracotte gegeten en dat ging heel goed. Hij vond het ook echt lekker 
@Indigo , ook nog fijne tips, dank! Potjes zijn inderdaad niet slecht maar de smaken zijn wel echt anders inderdaad. Vandaag heeft hij bij een vriendin lekker wortelenstampotje met appelpuree gehad. Ook een stuk komkommer en dus die cracottes.
Weer een andere vraag voor dit topic
Volgende week gaan we op vakantie naar Spanje en we blijven een paar nachtjes bij een nichtje van mijn vriend slapen.
Nu hadden we haar geappt om even te dubbelchecken of ze een campingbedje heeft… (ze heeft 4 kinderen dus ging er een soort van vanuit). Maar die heeft ze dus niet.
Ze stuurde terug dat ze meestal een eenpersoonsbed tegen de muur aan schuiven, en dan het tweepersoonsbed ertegenaan. Of een matras op de grond leggen. Mijn baby is pas 8 maanden en hij gaat het hele bed door vrees ik (of valt eruit
)
haha ik weet nu niet zo goed wat wijsheid is.
Mijn vriend zegt laten we het gewoon even aankijken. Anders regelen we daar wel iets. Waar opzicht wel wat in zit. Maar wel benieuwd wat jullie zouden doen?
Dacht nog even aan Deryan tentje maar koffers zitten al vol genoeg dus ook een beetje overdreven….
Edit: ook met het oog op slapen overdag dus, als wij niet erbij zijn in de kamer. Neem wel de camera mee uiteraard.