De Kruidvat luiers zijn net zo duur in NL als in BE, had eigenlijk verwacht dat dat ook zou schelen want een pot Nutrilon is in NL €5 duurder dan in BE.
Scheelt ook per maat. Ik koop maat 5+ Pamper Baby Dry voor zo’n 30 cent, en maat 6 broekjes voor ongeveer 35 cent. Maar maat 1 en 2 zijn weer stukken goedkoper. Het zou zeker goedkoper kunnen met huismerk maar ik vind deze echt het fijnst.
Ik kijk trouwens altijd op luieraanbiedingen.net, dan zie je altijd de laagste prijs per stuk. Ook voor doekjes handig.
Mocht iemand in de buurt van de Duitse grens wonen, de huismerk luiers van DM zijn echt top! Hij lekt echt bijna nooit door sinds we die hebben. Ze zijn 13ct de stuk, maar met je klantenkaart altijd nog 20% korting. Ik rij er graag om de maand voor op en neer, ook voor baby snacks is het aanbod heel fijn en betaalbaar
Ik gebruik pampers baby dry. En dan een maat groter. Niet de broekjes maar echt de luier. Ik heb een tijdje overdag kruidvat en ‘‘s nachts pampers gedaan maar nu toch weer over op helemaal pamper
Jaa deze zijn top! ‘s nachts doe ik vaak luierbroekje, daar lekken ze bij ons niet in door
Ja en ruim genoege romper is ook nog wel een tip, dat de luier ook de ruimte heeft om te groeien haha
Hoe groter je kind, hoe duurder de luier helaas. Of zelfde prijs voor een pak, maar steeds minder inhoud. Harmonie maat 6 is geloof ik 42 ct/stuk het goedkoopste nu.
@Minettes mijn kind heeft te veel bil voor die broekjes, gaan er allemaal tussen zitten, haha.
Maar je hebt er ook steeds minder nodig gelukkig.
Deels wel, maar ik ben wel altijd minimaal iedere 3 uur blijven verschonen, dus heb niet het gevoel dat het zo veel scheelt. Maar wel ten opzichte van de echte babyfase inderdaad.
Dit heb ik (lees: mijn dochter) dus ook, die achterkant is zo smal. Tenminste bij de Kruidvat Disney broekjes, ik heb nog geen andere geprobeerd. Als iemand nog een tip heeft voor luierbroekjes voor volle billen, let me know! Want wij gaan nu net de oefenen-op-de-wc-fase in dus wil eigenlijk van de luiers af.
AH extra droog en zacht past tot nu toe het beste (idd ook voor overgang naar zindelijkheid). Het blijft toch ook minder goed dan een luier, maar het is te doen.
Oh bij een kind van 2 verschoon ik echt niet elke 3 uur eigenlijk.
Ik bij mijn baby van 10 maanden ook allang niet meer haha
Hele gevoelige huid hier en ik vind het ook frisser.
Maar wel duur ja
Ik vind broekjes niet per see makkelijker bij zindelijk worden, hadden een pak om op te maken nog van vakantie maar mis ze niet nu ze op zijn. Maar mijn kind doet haar luier sowieso wel zelf uit dus zie ook niet echt de meerwaarde dan van broekjes?
Ze heeft pas 10 minuten voor vertrek haar luier uitgedaan, onderbroek aan en broek weer aan. Kwamen er pas achter toen we al buiten stonden
Mijn dochter heeft heel smalle billen en alsnog gaan deze broekjes ertussen zitten. Soms lekt ze dan door op d’r pyjama. Maar ik vertik het ook een beetje wat anders te kopen want ik bestel altijd bij de ah en deze zijn vaak in de aanbieding. Tis ook alleen voor de nacht.
Ik zoek een camera die op wifi werkt met een app, die makkelijk aan te sluiten/te installeren is voor op vakantie. Iemand bekend met de Eufy indoor of een Luvion smart optics? Of een andere aan- of afrader?
Heb je niet nog een tablet of telefoon liggen? Dan kan je daar een houder voor kopen en dan via Google meet videobellen. Wij doen dit ook op vakantie.
Wij hebben Eufy, werkt top! Hebben er ook een geheugenkaartje in zitten en dan neemt hij op bij bijv. beweging, of in ons geval als de kat voorbij loopt
Op dat soort website wordt vaak niet rekening gehouden met alle aanbiedingen. Zo zie ik nu bv. niet de aanbieding van de supermarkt Poiesz staan. Terwijl daar deze week voor alle pampers geldt: 1 plus 2 gratis. Dus 66,6% korting op de reguliere prijs van alle soorten.
Zit alleen niet bij iedereen in de buurt.