Ik heb een vaste routine voor de weken dat ik geen zin heb in nadenken. 1x soep (in de zomer vaak maaltijdsalade), 1x pasta, 2x avg, 1x wraps en nog een keer verspakket oid. En in het weekend altijd wel een friet of pizzadag. En zorg dat je dingen in de vriezer hebt. Doperwten, aardappelschijfjes/balletjes/rostirondjes/whatever en een vegaburger kun je allemaal uit de vriezer trekken en dus altijd in huis hebben. Ik heb ook elke week wel dat er iets al over de datum is dus vriezermaaltijden is altijd handig.
Ik bestel 1x per week boodschappen en in mn favorietenlijst staan alle dingen die ik standaard nodig heb (melk, brood, beleg, appels, bananen, en dus ook wat diepvriesdingen) dus dan heb je iig altijd iets te eten in huis.
Ik vind mn maaltijden doordeweeks 9 vd 10 keer niet heel inspirerend, maar it gets the job done en past in de tijd die ik heb. Net als de broodtrommel in de ochtend, dat zijn ook altijd gewoon boterhammen. Ik heb geen tijd voor wraps of eimuffins of ander gedoe en kinderen willen graag een boterham pindakaas dus prima