Ah, oké superfijn om dit te horen! Denk inderdaad dat het wel goed is, maar dan lees je dat voorspelbaarheid belangrijk is en dan voel ik me schuldig of zo haha. Mijn kindje heeft namelijk best wel moeite met overgangen en ik bereid hem wel altijd voor op hem bijvoorbeeld in de kinderwagen zetten of wat dan ook (in hoeverre hij dat snapt met zeven maanden), maar echt elke keer hetzelfde doen lukt gewoon niet want hij heeft een eigen willetje (en terecht!)
Ik ben al aan t kijken naar kinderwagens, iemand ervaring met de Joolz day 5? We willen het hele pakket dus inclusief autostoel, regenhoes etc.
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer
Wij hebben deze en zijn er heel tevreden over! Autostoel hebben wij wel van een ander merk.
Een vriendin van me heeft die ook en vindt ‘m wel fijn, maar ook vrij zwaar. Met 1 hand rijden gaat niet echt en draaien is ook best zwaar. Zou dat soort dingen ook wel uitproberen als je ‘m in de winkel gaat testen. Ik heb nooit met haar wagen gereden dus geen idee of die ook echt zwaar is, maar ze reed laatst met onze wagen (Easywalker Harvey 5) en riep toen “wowww die van jullie is echt zo licht en soepel!”
Ik vond het heftig (want zo giga en veel keuze) maar uiteindelijk toch blij dat we wat wagens hebben getest in babypark. Dan merk je gelijk wat je voorkeur heeft en of bijvoorbeeld het handvat hoog genoeg kan als je lang bent of je een lange partner hebt.
Heeft iemand een tip voor een fijn babynestje? Ik wil er een tweedehands kopen maar al die merken zeggen me precies niks dus weet niet zo goed waar op te zoeken.
Die van konges slöjd beviel ons goed
Ja wij hebben deze en echt superblij mee. Hij rijdt lekker, klikt snel in- en uit en is lekker ruim en hoog. Maar inderdaad wel zwaar in vergelijking met onze buggy, de Joolz Aer+. Wij vinden dat heel lekker rijden en missen bij de buggy echt enorm dat het handvat niet omhoog kan, maar het is inderdaad zo persoonlijk allemaal. Ik zou naar een babywinkel gaan en alles uitproberen (wij zijn zelfs 2x geweest, alles tussendoor even laten bezinken)
Ik had er eentje van CamCam Copenhagen. Ik vond hem heel fijn. Hij is heel stevig. Er zit een matrasjes in en ook een houten plank. Maar die plank kan je er ook uithalen. En hij kwam in een soort tas. Dus nam hem regelmatig mee als we ergens naartoe gingen. Dan kon hij daarin slapen.
Ik zie dat die ik heb niet meer op hun eigen site staat. Wel andere websites en marktplaats
Edit: wat wel echt verschrikkelijk is, is het wassen ervan. Zweet stond op mijn rug als ik die hoes er terug omheen moest doen haha. Zo strak. Dus deed er altijd een hydrofiele doek in!
Wij hebben ‘m nu 1,5 jaar en echt heel erg blij mee!
Ik heb indertijd ook de Joolz getest (want toch wel één van de populairste merken) maar toen ook de Easywalker Harvey en die vond ik zo fijn dat we die eigenlijk gelijk besteld hebben. Vind dat nog steeds zo’n fijne wagen, licht, fijn om te besturen en super makkelijk in te klappen. Misschien nog de moeite waard om te testen. Hij is ook wel iets goedkoper geloof ik.
Wij hebben een Thule! We gingen naar babypark en hebben ons laten adviseren. Dan kijken ze naar wat je belangrijk vindt (vrij hoog, voornamelijk gebruik in stad, makkelijk mee te nemen, kleine kofferbak was voor ons bijvoorbeeld belangrijk). Toen zijn we met een paar wagens rondjes gaan lopen en hebben we die opgeklapt etc. Toen kwamen we erachter dat sommige wagens echt te zwaar zijn en niet makkelijk in onze kofferbak passen. Precies van die dingen die we van tevoren niet bedacht hadden. Ben er nu nog erg blij mee!
Misschien nadenken over eentje met handvaten? Tis ook jullie tweede kindje toch? Ik vind dat echt ideaal omdat je dan je baby zonder wakker te maken/steeds te moeten overhevelen kunt verplaatsen.
Ik gebruik hem ook als ik de peuter op bed doe bijvoorbeeld, dan neem ik hem daarin mee op de kamer. Echt ideaal. Sommige passen ook in de kinderwagen. Dan liggen ze en lekker geborgen tijdens die eerste weken en dus het makkelijk verplaatsbare
Mocht er hier ooit een tweede komen, dan ga ik voor die van Najell! Lijkt me ideaal.
Leuk boek voor kinderen die van de brandweer houde.
Ik had er een van doomoo, heel fijn en goed op vinted te vinden.
Mdie van Najell zou ik bij een tweede ook iverwegen, maar vond die van doomoo echt heel fijn en veilig voelen.
Ja, we hebben er over nagedacht maar we voelen ons er allebei niet prettig bij om zoiets op de trap te gebruiken. En ik vind het toch ook erg duur (ook tweedehands), zeker omdat we bij de eerste het babynestje heel weinig gebruikt hebben en dat verplaatsen helemaal geen issue vonden. Meer dan eens gedaan want hebben een bovenwoning maar ik vind het ook niet erg om een slapend kind op een andere verdieping of buiten te laten. Kan me voorstellen dat het fijn is hoor, heb er ook lang over getwijfeld maar ga toch liever voor iets goedkopers.
@wompie die van Doomoo heeft een gordel toch? Maakte je die dan altijd vast? Of zit dat niet in de weg als je 'm niet vast maakt.
Ik heb die gordel maar 2x gebruikt ofzo. Als ik het mij goed herinner zit die gordel vast met klitteband, dus die haalde ik gewoon weg.
Ik had er een van Jollein. Vond hem heel fijn en heb hem ontzettend veel gebruikt. Is heel simpel en niet zo duur. Maar dus ook geen hengsels oid eraan.