Dank jullie wel allemaal. Osteopaat hebben we geprobeerd, maar ze wordt woedend van de oefeningen die we moeten doen en is ook enorm eenkennig en schreeuwt als hij haar aanraakt haha… lekker eigen willetje maar wel onhandig dus. Maar wel een goed idee om hem een berichtje te sturen of hij nog tips heeft wb de oefeningen die ze ons niet laat doen.
Ik ga morgen inderdaad mijn vriend naar de huisarts laten bellen denk ik en dan de spreekkamer niet uitgaan zonder verwijzing. En ik las je berichtje over emdr (edit @VanderWoodsen) en ik denk dat dat me wel heel erg kan helpen dus meteen iemand gezocht en een bericht gestuurd. Dat huilen triggert me gewoon zo enorm.
Ergens anders slapen doen we soms al maar ik lig dan ook naar het plafond te staren, ben zo alert dan alsnog.
Heb een paar mensen een berichtje gestuurd als het gaat om de regio. Dank ook allemaal verder voor het meedenken en de lieve woorden. Ik heb inderdaad allemaal vervelende gedachtes over mezelf, ik vind het zooo belangrijk om het moederschap “goed” te doen maar het voelt alsof ik faal en dat is zo slopend. Ik voel me ook een zeikerd want al die andere moeders kunnen het toch ook? Maar goed die gedachtes helpen niet, dat weet ik wel maar ze zijn er toch.
Vanochtend heb ik m’n ouders gebeld en nu lig ik dus in bed (naar het plafond te staren). Vanavond ga ik met mijn vriend nog even door alle berichten heen. Dank jullie wel in elk geval. Meer tips altijd welkom