Een dure kinderkledingwinkel gaat stoppen en heeft 20% korting op kleding.
Ik zag voor mn jongens echt coole winterjassen voor volgend jaar van mini rodini enzo. Alsnog teringduur voor een kinderjas maar kan het wel doorgeven aan de volgende zoon (girlmath). En mss goed verkopen. Voor de mensen die zo’n jas hebben: zijn jullie blij ermee en zouden jullie dat nieuw kopen?
Ja er zijn natuurlijk genoeg kwalitatieve jassen voor minder geld, maar mijn zoon gaat nu zn derde winter in in een bobo choses jas die ik met korting heb gekocht. Ja dus!
Ja! Mijn dochtertje had vorig jaar een Mini Rodini jas, het seizoen ervoor in de sale gekocht en we waren er zo blij mee dat we pas geleden in de sale weer een jas voor haar hebben gekocht voor deze winter. Ze zijn zo mooi gemaakt en lekker warm ook. En ik vind ze ook echt gewoon heel leuk, ze krijgt altijd complimenten over haar vrolijke jas haha. Alsnog in de sale belachelijke prijzen natuurlijk, maar de jas van vorig jaar was 80 euro in de sale en heb ik weer voor 75 euro verkocht op Vinted (hij was dan ook echt nog als nieuw).
Voor mijn zoontje eigenlijk altijd Zara puffers gehad en die zijn ook prima leuk en goed hoor, maar vind soms iets met een wat bijzonderder printje/kleurtje wel echt leuk, vooral omdat ze het elke dag aanhebben!
Ik hoop dat je super trots bent op jezelf ![]()
Ja ik koop ek jaar zo’n jas en geen moment spijt van. Heb 2 meisjes en de jassen blijven mooi en ze worden op vinted ook goed verkocht.
Ik zou vooral ook naar je kind kijken. Is het er eentje die altijd met kapotte kleren thuiskomt na het spelen dan gebeurt dat waarschijnlijk ook met de dure jas en is doorgeven of verkopen er niet meer bij.
Mijn kind heeft ook zo’n jas en elke keer als die jas gedragen wordt denk ik omg wat een HEERLIJKE jas, dat gevoel is t wel waard voor mij! Maar ik hoop tegelijkertijd wel dat de jas nog iets oplevert op Vinted haha, will report back na dit seizoen
Ohja net als @Merel heb ik een Vinted jas (ook €5 geloof ik haha) en skipakken uit de lidl sale voor buitenspelen en de opvang.
Haha ja dit, die van mij heeft na 1 dag alles vol onverklaarbare bruine vlekken zitten die ik er dan met alle huismiddeltjes in de wereld niet meer uit krijg. Ik ben blij dat hij zo lekker kan spelen, maar ook dat hij dat doet in een jas van €5 van vinted ![]()
Wat is een goed oefenfietsje voor een kind van bijna 1,5? Mijn oudste van net 3 heeft een veloretti waar de zijwielen al vanaf zijn, maar mijn jongste wil daar ook heel graag op. Vind het zo zonde alleen om 2 dezelfde fietsjes te kopen.
Puky op marktplaats
Heeft iemand wel eens luiers van de Aldi of Lidl geprobeerd?
Wij hadden wel eens de luiers van lidl, vond ik helemaal prima. Maar ik was verder ook helemaal niet gehecht aan een bepaald merk. Altijd AH/kruidvat/trekpleister/lidl door elkaar gebruikt.
Mijn zoontje is echt obsessed met auto’s dus ik zocht nog een tv programma wat niet te hysterisch is. Ik vond dus vanochtend op Netflix Toet Toet Cory Carson, echt een hit hier! Vind het ook echt leuk vormgegeven. Tipje dus!
Misschien vindt hij Vuilniswagen ook wel leuk (later)!
Ja Lidl, prima!
Ik zoek een treintje met batterij (of liefst accu haha) voor op een houten rails.
We hebben die van IKEA, maar ongeacht type batterij is die echt snel leeg en komt amper de heuvel op na een paar keer.
Daarnaast blijft ie eeuwig aan staan
, dus soms rijdt ie de rails af en staat vervolgens aan achter het gordijn en gaat daar langzaam leeg.
Dat vind ik zo ideaal aan de duplo trein, die gaat na x minuten gewoon uit. Dus die batterij loopt veel minder snel leeg…
Misschien heeft iemand een ideale tip haha
Wij hebben er eentje van Brio met accu. Die kan op de Ikea rails.
Vuilniswagen is idd heel leuk, en mijn zoontje keek ook wel eens Helden van de stad (op YouTube). Dat is ook vrij gemoedelijk en niet-hysterisch.
Ik vind het Ikea treintje een stuk krachtiger dan het officiële Brio treintje, dus het is denk ik uitproberen @Fishing
Bekijk BRIO Smart Tech Sound Record & Play-locomotief - Trein voor 3+ jaar - 33971 op: https://www.bol.com/nl/p/brio-smart-tech-sound-record-play-locomotief-trein-voor-3-jaar-33971/9300000001733658?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze. We hebben een hele collectie met verschillende merken maar deze wordt altijd als eerste opgezocht door mijn twee treinlovers. Gaat al ruimt 2 jaar mee en wordt intensief gebruikt. Nog geen problemen met frustratie in gebruik en accu gaat lang mee. Is gewoon op te laden met usb.
En het leukste is dat ze nu eigen stem kunnen opnemen en dus dingen kunnen omroepen.